Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eliteserien 2018 - blir tidenes sesong!

NYTT TEMA
travern

travern
09.03.18 09:44

Når var sist man hadde 16 lag i ved sesongstart som så så gode ut? Bortsett fra at alle tror at RBK allerede har vinni, noe de ikke har(eller kommer til(!)), så blir detta en kjempesesong.

Sarp har fått penger og henta over 10 nye spillere, garantert mye moro

LSK og Arne Erlandsen blir konge å se, tilbake til LSK-fotball og vinning av kamper

VIF driver igjen med fotball og ikke budsjettmas og har han nye spissen

Brann er i toppen igjen, Haugen er jo en fest å se på, kanskje Bergenserne begynner å melde gull etter tre runder igjen?

RBK har fortsatt Bendtner

Bodø/Glimt scora 1000 mål i fjor og har mye spennende på gang

Haugesund har alt å vinne i år, mye offensivt som kan klaffe i år

Tromsø har Vallakari som var helt rå i fjor, på og uttafor banen

Odd har nye unggutter på gang, ikke umulig at Fagermo er oppe og jobber på medalje i år

Molde har alltid mye bra å komme med, kalven Håland kan herje enda mer i år?

Godset har henta tilbake alt som er av lokale spellere, se opp for Tokmac i år og

Kristiansund er fortsatt med, sympatisk trener og en fantastisk trist stadion

Start har henta alt som er av unggutter med potensiale fra inn og utland

Stabæk og Ordinas ordner alltid underholdning

Sandefjord med Powell må man jo bare glede seg til

Ranheim er jo det råeste i år, et eget lag med bare trøndere! Terningkast 10, Athletic-stilen

Vanskelig å si hvor mange som vil kjempe i toppen, Brann, Sarp, Molde, RBK, LSK og SIF ser alle knallbra ut men man veit aldri. Uansett, detta blir en vanvittig sesong. Kan ikke huske sist det var så mange lag som så så bra ut. Bare det at så mange lag over tid har prestert i toppen fra år til år har jo ikke skjedd så lenge jeg kan huske.

seriemester2013

seriemester2013
09.03.18 09:57

Nesten så jeg ikke tror det er sant, et innlegg som er kun positivt ladet her inne på vgd traveren? Nå tar jeg av meg hatten:-)

travern

travern
09.03.18 10:27
seriemester2013: un positivt ladet

Enig, viktig å ikke glemme den positive utviklinga man ser, selv om noen klubber har et ekstremt stort potensiale som de ikke utnytter optimalt 

Firensju

Firensju
09.03.18 10:56

Tommel opp for et positivt innlegg! :)

Everenga

Everenga
09.03.18 11:00
travern: Sandefjord med Powell må man jo bare glede seg til

Flott med positivt innlegg, men ikke sikker på denne gitt :)

Tjaaah

Tjaaah
09.03.18 13:06

Jeg er enig i at spesielt den antatte toppen ser spennende ut. Rbk er nok fortsatt litt for gode for resten, men vi kan jo håpe at tilstanden i Molde, Godset, S08, Brann og VIF gjør at disse klubbene er med på å heve hverandre. Alle klubbene ser noenlunde bra ut, og selv om en eller to skuffer, så bør det bli greit med spenning i toppen.

Vi må jo også ta høyde for at et overraskelseslag blander seg inn i medaljekampen, så dette kan bli meget bra.

Tror det blir knalltøft i bunnen også, Glimt og Start virker rimelig bra for nyopprykkede lag å være.

Alt i alt kan det bli en veldig bra sesong, ja. Og flott med en positiv tråd!

(Innlegget ble redigert 09.03.18 13:07)

travern

travern
18.03.18 12:16
travern: alle tror at RBK allerede har vinni, noe de ikke har(eller kommer til(!)),

Vil bare trekke fram denna spådommen her, før det er for seint

travern

travern
28.05.18 08:53
travern: alle tror at RBK allerede har vinni, noe de ikke har(eller kommer til(!))

Vil bare trekke fram denna spådommen her, før det er for seint.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
28.05.18 09:00
travern: Vil bare trekke fram denna spådommen her, før det er for seint.

Måtte du kunne fortsette med dette 

KongOjo

KongOjo
28.05.18 15:53
travern: spådommen

Du bommet bare litt på den spådommen om at vi begynner å rope på gull etter 3 runder, nå har vi spilt 12 runder å får bare kjeft for at vi ikke har tatt av enda fra resten av landet. 

Corio

Corio
28.05.18 20:26

Det burde jo være en opptur for alle andre lag med ambisjoner at RBK ikke kan spasere seg til nok et gull. Jeg fryktet at vi var på vei inn i en ny "mørk tidsalder" med total RBK-dominans, men så dukker et lite lokalt lag fra Hordaland opp og viser at man kan kjempe i toppen uten å ha rævva full av penger.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
28.05.18 23:54
Corio: Det burde jo være en opptur for alle andre lag med ambisjoner at RBK ikke kan spasere seg til nok et gull. Jeg fryktet at vi var på vei inn i en ny "mørk tidsalder" med total RBK-dominans, men så dukker et lite lokalt lag fra Hordaland opp og viser at man kan kjempe i toppen uten å ha rævva full av penger.

Vi får se hva RBK gjør i sommer først .... 

Ikke det at de skulle behøve å forsterke - de har jo klassespillere på alle plasser . Inklusiv benk. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg