Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ranheim - Haugesund [Kamptråd]

NYTT TEMA
Svartbaken
SvartbakenInnlegg: 4466
15.04.18 23:34
KingAnderson: Og vi nevner i fleng...?

Hehe :)

Så ille er det nå ikke, er det det da? Horneland har et bra fotballhode, han er god på defensiv organisering og struktur (selv om det ikke så slik ut i dag) og jeg føler han stort sett treffer ganske bra taktisk i utgangspunktet. Svakheten går åpenbart på det offensive og på at han er for redd for å gi slipp på den defensive strukturen, dermed klarer han også sjelden å gjøre grep underveis når vi trenger mål. Han kunne med fordel våget mer i slike situasjoner og han kunne med fordel brukt stallen sin mer.

Likevel skal vi ikke svartmale selv om vi gjør en dårlig kamp i dag. Vi har sett bedre ut så langt i år enn alle hadde forventet og vi spilte en meget god kamp for bare en uke siden. Reiser vi oss hjemme mot Godset er dette glemt. 

Vahlley
VahlleyInnlegg: 67336
16.04.18 00:43
Rockets_AA: Hos Ranheim så ryktes det at Reginiussen er tilbake og det vil være en kjempeforsterkning. I utgangspunktet deres beste spiller.

Jeg tror muligens du er inne på noe her.

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 18104
16.04.18 12:38
Svartbaken: Likevel skal vi ikke svartmale selv om vi gjør en dårlig kamp i dag. Vi har sett bedre ut så langt i år enn alle hadde forventet og vi spilte en meget god kamp for bare en uke siden. Reiser vi oss hjemme mot Godset er dette glemt.

Vel.. Jeg var jo villig til å legge til side den svarteste av malingspannene for en ukes tid siden, men jeg setter den ikke i kottet enda så jeg har den lett tilgjengelig.

Horneland er en kime til frustrasjon hos meg. Trist å si, da han er en veldig trivelig person og en person som jeg unner mye godt. Håper han kan utvikle seg som trener, men inntil videre så har han, som du også skriver,  store mangler som blir lett synlige.

Sette inn Ikedi når vi jakter mål, istedenfor Kova eller Kone..  Kan det være andre enn Horneland selv som klarer å se noe fornuft i det?

KingAnderson
16.04.18 12:46
Vahlley: Jeg tror muligens du er inne på noe her.

Haha. Tror vi kan si at Rocketen traff bullseye på den der :)

Jeg må forresten ta all skyld for at FKH tapte på egen kappe, så vi kan frikjenne Horneland, spillerne, oppfinneren av karsk (han fortjener dog fortsatt juling av andre grunner..) og de som selger bartevoks.

For første gang denne sesongen spilte jeg ikke på at FKH skulle tape, og oddsguden straffet meg for det. Jeg satset faktisk penger på FKH på liveoddsen når stillingen var 2-0..

Unnskyld, alle FKH-folk :(

Kumite
KumiteInnlegg: 5326
16.04.18 13:07

Vegard Skjerve sin kommentar er så latterlig at jeg blir litt småirritert, Dere taper jo fult fortjent og slippe inn 4 mål. 

KingAnderson
16.04.18 13:13
Kumite: Vegard Skjerve sin kommentar er så latterlig at jeg blir litt småirritert, Dere taper jo fult fortjent og slippe inn 4 mål.

Enig, og man forventer heller ikke slike kommentarer fra en person som Skjerve.
Ligger sikkert noe mer bak. En ekstrem skuffelse fra en utflyttet trønder som har tapt en kamp i Trondheim, kanskje det er sagt med glimt i øyet, kanskje det er noe som er misforstått..
Essensen i det hele var at han var skuffet over egen og lagets innsats, men vi er helt enige om at det var en 100% latterlig og unødvendig uttalelse som stiller både ham og klubben i et dårlig lys.

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 17627
16.04.18 13:14
KingAnderson: Ranheim trener vel sikkert daglig på det dekket som de har nå, så de proffiterer selvfølgelig veldig på å ha en som er så slitt og ujevn. Når de skifter til et helt nytt vil det selvølgelig bli forhold som andre lag kjenner bedre til, og da vil de miste en fordel som de har nå.

Dette er vel åpenbart, selv om noen tilsynelatende ikke ser det.

Svartbaken
16.04.18 14:25
KingAnderson: Sette inn Ikedi når vi jakter mål, istedenfor Kova eller Kone..  Kan det være andre enn Horneland selv som klarer å se noe fornuft i det?

Antakelig ikke... eller, jeg håper da virkelig ikke det i hvert fall :)

Svartbaken
16.04.18 14:31
Kumite: Vegard Skjerve sin kommentar er så latterlig at jeg blir litt småirritert, Dere taper jo fult fortjent og slippe inn 4 mål.

Tror ikke noen er uenig det. Den kommentaren har vært diskutert en del og jeg tror alle i Haugesund er enig med meg når jeg sier at jeg virkelig ikke så den komme. Hvis noen hadde forelagt meg den kommentaren og spurt hvem jeg trodde som hadde kommet med den så hadde faktisk Vegard Skjerve vært den siste jeg tippet på. Ekstremt utypisk rett og slett. Så, som KingA sier over her; Jeg tipper det er et øyeblikks frustrasjon fra en utflyttet trønder som var veldig, veldig skuffet.

KingAnderson
16.04.18 15:18
Rockets_AA: Trønderen Vegard Skjerve ute i lokalavisa og sier at Ranheim er det dårligste laget han har spilt mot i Eliteserien på mange mange år og at det er pinlig å tape for de.

Burde forresten vært en drøm for en journalist å få et slikt utsagn i fanget.

Kumite
KumiteInnlegg: 5326
17.04.18 03:03
Svartbaken: øyeblikks frustrasjon

Antar det er derfor, må sies det Ranheim har vist hittil er imponerende. Har sett langt værre lag i eliteserien enn de. Sterkt å ta 9 poeng på 4 kamper som nyopprykka lag. Syns også i perioder at de spiller god fotballl.

(Innlegget ble redigert 17.04.18 03:04)

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 22319
17.04.18 03:32

Ranheim har ennå ikke møtt de beste lagene og gjør det heller ikke søndag da Lillestrøm venter på Åråsen.

VestreStaa
VestreStaaInnlegg: 2223
17.04.18 07:32

Veldig få som har nevnt kunstgressmatta til Ranheim. Tror nok det er denne som ligger bak i hodet på Skjerve når snakker om motstander også. Ingen tvil om at Ranheim er mest vant til denne vanskelige matta og vil profittere på det i hjemmekampene. Kan ikke huske sist Haugesund slapp inn 4 mål i en seriekamp sist.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg