Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tor Kristian Karlsen leverer igjen

NYTT TEMA
arkles
arklesInnlegg: 7031
16.05.18 21:39

Her er det bare å stoppe blødningen. Verdens beste sportsdirektør med millioner til disp ender opp med en junior keeper i mål og eliteseriens dårligste stopperpar. Trener finner da ut at man skal spille seg ut bakfra med 30 balltap på 90 minutter. Her hadde jeg nok gjort det bedre selv vil jeg faktisk tro

Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 1233
16.05.18 22:57
arkles: junior keeper i mål

Junior keeper? Makan til uvitenhet.

Delle33
Delle33Innlegg: 5821
17.05.18 01:38
Hoppidioten: Junior keeper? Makan til uvitenhet.

Han er dessverre ikke god nok per dags dato..

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 23500
17.05.18 11:31
malacay3: Ja, det går seg nok til. Dere har tross alt Karlsen. Malacay

Har vi? Det var nytt for meg. I så fall gjør han en strålende jobb, til tross for uavgjort i går.

Skandi
SkandiInnlegg: 111
18.05.18 19:11

Dempsey fått sparken i Start. Sirkus Karlsen er igang.

stc887
stc887Innlegg: 14117
18.05.18 19:15
Skandi: Dempsey fått sparken i Start. Sirkus Karlsen er igang.

Sirkus Start. Samme røret hver jævla gang uansett om det er Kalle Klovn eller TKK som styrer skuta.

Fowla
FowlaInnlegg: 28536
18.05.18 19:26

Man går ut før sesongen som et nyopprykka lag og sier utad at målsettinga kommende sesong ikke bare er å berge plassen, men å hevde seg i tippeligaen. Det er så forbanna meningsløst at det er til å grine av. 70% av førstelleveren er henta inn før sesongen og man evner ikke se at det blir en kamp for å overleve. 

Det absurde i dette er at TKK skal bestemme hvem den neste treneren blir. 

Same shit, different wrapping. 

malacay3
malacay3Innlegg: 18513
18.05.18 21:38
Fowla: Man går ut før sesongen som et nyopprykka lag og sier utad at målsettinga kommende sesong ikke bare er å berge plassen, men å hevde seg i tippeligaen. Det er så forbanna meningsløst at det er til å grine av. 70% av førstelleveren er henta inn før sesongen og man evner ikke se at det blir en kamp for å overleve.  Det absurde i dette er at TKK skal bestemme hvem den neste treneren blir.  Same shit, different wrapping.

Nå er jeg alt for høflig til å si "hva var det jeg sa". Er det rett mann som er sparket ?

Malacay

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 2518
18.05.18 21:49
malacay3: Nå er jeg alt for høflig til å si "hva var det jeg sa". Er det rett mann som er sparket ?

Jeg er ikke så høflig. Hva var det jeg sa?

Nei, det er ikke rett mann som har forlatt klubben.

(Innlegget ble redigert 18.05.18 21:49)

arkles
arklesInnlegg: 7031
18.05.18 22:27

Høgmo til start ? begge klubbene bedre ?

malacay3
18.05.18 22:31
arkles: Høgmo til start ? begge klubbene bedre ?

Dempsey till FFK ? Jeg er egentlig klar for den, men vil ikke ha så mye med på kjøpet, hvertfall ikke i ledelsen.

Malacay

MadBum
MadBumInnlegg: 8203
18.05.18 23:43

Karlsen har vært i Start i ca 10 måneder og har allerede rukket å sparke to trenere.

For en mann!

Dempsey som var Start sitt førstevalg når de ga Pedersen fyken og alt

Vitner om elendig sportslig ledelse

Bearwithme
BearwithmeInnlegg: 4663
18.05.18 23:44

Få inn Høgmo for full fiasko.

Yourexperiencemaydiffer
YourexperiencemaydifferInnlegg: 5212
19.05.18 01:05

Anders Grönhagen observert på Kjevik. 

Stormoen33
19.05.18 01:30
Yourexperiencemaydiffer: Anders Grönhagen observert på Kjevik.

Tor Kristian Karlsen observert med halen mellom beina på Gardermoen... retning utland.

Fowla
FowlaInnlegg: 28536
19.05.18 09:44
malacay3: Nå er jeg alt for høflig til å si "hva var det jeg sa". Er det rett mann som er sparket ? Malacay

Jeg liker ikke modellen med en sportsdirektør som har all makt. Og spesielt en type som TKK. 

Det blir vanskelig for treneren å jobbe sammen med en direktør som er så overlegen.

sarpingen_1
sarpingen_1Innlegg: 1370
19.05.18 14:22

Trådstarter knytter sin antipati mot Tor Kristian Karlsen opp mot den jobben han gjorde i FFK.

Nå er det veldig få som har lykkes spesielt bra i FFK i veldig mange år så her er det bare å stålsette seg for alle hat trådene som må komme 

CapoConsigliere
CapoConsigliereInnlegg: 14281
19.05.18 14:28
sarpingen_1: Trådstarter knytter sin antipati mot Tor Kristian Karlsen opp mot den jobben han gjorde i FFK.

Tror trådstarter har sitt på det tørre her.

malacay3
19.05.18 20:05
sarpingen_1: Trådstarter knytter sin antipati mot Tor Kristian Karlsen opp mot den jobben han gjorde i FFK.

Jeg så at han mislykkes i FFK. Og at han har gjort det andre steder. Det har ikke noe med FFK å gjøre at jeg har antipatier. Jeg har stilt spørsmål om hvorfor man mener han er så dyktig ?

Malacay

Stormoen33
19.05.18 21:34
malacay3: Jeg har stilt spørsmål om hvorfor man mener han er så dyktig ?

Han er sikkert veldig god til å snakke for seg, han har hatt relativt profilerte stillinger i halvstore klubber rundt om i Europa, og så er han norsk da. Han blir imidlertid sjeldent lenge i disse stillingene så jeg vet ikke om han er dyktig eller ei. 

Å skulle restarte Start med en liten håndfull millioner og gå såpass høyt ut som de gjorde er vel et vitnesbyrd om hva Tor Kristian Karlsen står for og hva han tror han er.

Her skulle man bruke investeringene til å kjøpe unge lovende spillere, problemet er at de må ut å prestere fra dag en. Unge lovende gjør sjeldent det, om TKK var så dyktig som mange med ham mener han er, så hadde han visst det.

Jeg sa det i vinter og sier det samme nå, Start vil være i nedrykkskamp hele sesongen. De ligger faktisk an til å gjøre det dårligere enn hva Viking gjorde i fjor.

Godt jobbet Tor Kristian Karlsen!

travern
travernInnlegg: 1202
20.05.18 23:18
malacay3: Jeg så at han mislykkes i FFK. Og at han har gjort det andre steder. Det har ikke noe med FFK å gjøre at jeg har antipatier. Jeg har stilt spørsmål om hvorfor man mener han er så dyktig ?

Alle ville mislykkes i FFK. Makan til grøtklubb har ingen ikke sett. Så klart ville han mislykkes der.

Grunnen til at han kan lykkes i Start, er at han i det minste høres ut som han har peiling. Han har bakgrunn som speider og har bevist at han er en ok speider. Om han lykkes som sportssjef får vi jo se nå, men da må han gjerne få noen år på seg. Det er norsk toppfotball og det skal faktisk ikke så mye til.

Yourexperiencemaydiffer
YourexperiencemaydifferInnlegg: 5212
21.05.18 21:56
MadBum: Karlsen og co er under med to mål etter 30 min borte mot Sarpsborg.

Må bare sjekke om jeg har forstått logikken her, selv om jeg da muligens blir stemplet som Karlsen fanboy.

Er det at Start vant i dag bevis på at Karlsen gjør en god jobb? Vil han ha gjort et god jobb til neste kamp (som vi sannsynligvis taper), og er han da dårlig igjen? Videre lurer jeg på om han blir et geni dersom vi vinner? På forhånd takk for oppklaringen.

Salihovic
SalihovicInnlegg: 7494
21.05.18 22:05

Nope. Når Start har gjort en god kamp og tatt poeng er det PÅ TROSS av TKK, ikke pga jobben han har gjort. Så må man vite (jeg er ikke av de som hugger hodet av TKK, jeg bare følger logikken i tråden her)

Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 1233
21.05.18 22:10

Ikveld er det bare å hylle TK karlsen. For en legende!

Fishstick
FishstickInnlegg: 25439
21.05.18 22:20
Salihovic: jeg bare følger logikken i tråden her)

Logikken bærer jo kraftig preg av 1 seier på 10 kamper. Det er selvfølgelig hele bildet som påvirker folket, og det er ikke veldig mye endret på grunn av en seier i dag. De ligger fortsatt helt sjanseløst der nede.

MadBum
MadBumInnlegg: 8203
21.05.18 22:27
Yourexperiencemaydiffer: Er det at Start vant i dag bevis på at Karlsen gjør en god jobb?

Ja. Han har gjort en enormt god jobb.

Vi snakker om en så god jobb at den jobben Monchi gjorde i Sevilla blekner.

malacay3
21.05.18 22:32
Salihovic: Nope. Når Start har gjort en god kamp og tatt poeng er det PÅ TROSS av TKK, ikke pga jobben han har gjort. Så må man vite (jeg er ikke av de som hugger hodet av TKK, jeg bare følger logikken i tråden her)

Enkeltkamper er ikke så viktige. Er du fornøyd med Starts tabellplassering og at de har sparket 2 trenere på 10 måneder ?

Malacay

malacay3
21.05.18 22:33
Salihovic: Nope. Når Start har gjort en god kamp og tatt poeng er det PÅ TROSS av TKK,

Det skjer ikke spesiellt ofte. Det har nok noe med det å gjøre.

Malacay

Salihovic
SalihovicInnlegg: 7494
24.05.18 21:41
malacay3: Enkeltkamper er ikke så viktige. Er du fornøyd med Starts tabellplassering og at de har sparket 2 trenere på 10 måneder ?

Jeg har lite inside i IK Start, ikke er jeg fan av de heller så tjæ. Det er også igjen 19 kamper av sesongen så tenker at man kan kjøre en oppdatering ved sommerpausen

malacay3
24.05.18 22:28
Salihovic: Jeg har lite inside i IK Start, ikke er jeg fan av de heller så tjæ. Det er også igjen 19 kamper av sesongen så tenker at man kan kjøre en oppdatering ved sommerpausen

Han er nog god som speider, mens som Sportsdirektør er jeg uhyre skeptisk. TKK har selv erklært at han ønsker å kjøpe unge talenter, videreforedle de og selge de for en dyr penge.

Det er en ærlig sak. Men det blir tungt med 11 lovende og ingen sjefer.

Malacay

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg