Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Branntoget tøffer videre!

NYTT TEMA
HLund
HLundInnlegg: 5904
17.05.18 00:15
qbah: Rosenborg har hett like enkelt kampprogram som Brann så langt, mener du?

Se på de neste, tja, 6 kampene. Vil ikke påstå at Rosenborg har et spesielt mye enklere program enn Brann i den perioden. Dere har fortsatt Tromsø, Brann, Vålerenga og Haugesund å møte før vi er halvveis. 

HLund
17.05.18 00:18
qbah: Brann må opp mange hakk om de skal få med seg annet enn juling derfra.

Basert på at Brann har sluppet inn 3 mål på 10 kamper mener du?

qbah
qbahInnlegg: 45436
17.05.18 00:21

Jeg baserer meg på at LAN synes Haugesund er det beste laget han har møtt i år. Bare det er nok å vite til å glede seg til RBK-Brann for en hjemmesupporter. 

HLund
17.05.18 00:22
qbah: Jeg baserer meg på at LAN synes Haugesund er det beste laget han har møtt i år. Bare det er nok å vite til å glede seg til RBK-Brann for en hjemmesupporter.

Ingen gode argumenter med andre ord :) Neida, men juling er det sånn ca 0 % som tyder på. Blir garantert en jevn kamp.

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 30685
17.05.18 00:26

Det hele er jo ikke så ulogisk. Brann er nr 1 på tabellen, Haugesund er nr 4. Nr 2 på tabellen har de ikke møtt ennå. Det logiske hadde kanskje vært å si at nr 3 på tabellen er det beste laget de har møtt, men der kommer det inn at Brann vant 2-0 borte mot det laget og da synes kanskje Brann-treneren at det ville være rart å si at de er bedre enn laget de spilte uavgjort mot nå.

zetta
zettaInnlegg: 9120
17.05.18 00:26
qbah: Haugesund er det beste laget han har møtt i år

FKH er solide i år. Store sterke stoppere, rask ving, tøffe i boksene. De ser bra ut

HLund
17.05.18 00:32
zetta: FKH er solide i år. Store sterke stoppere, rask ving, tøffe i boksene. De ser bra ut

Det er jo en riktig påstand. Det er strengt tatt det beste laget vi har møtt i år. Og kun Rosenborg av de vi fortsatt skal møte jeg vil påstå har vært bedre enn Haugesund.

HLund
17.05.18 00:34
Art-Vandelay: Det logiske hadde kanskje vært å si at nr 3 på tabellen er det beste laget de har møtt, men der kommer det inn at Brann vant 2-0 borte mot det laget og da synes kanskje Brann-treneren at det ville være rart å si at de er bedre enn laget de spilte uavgjort mot nå.

Det er faktisk veldig logisk. Ranheim hadde Brann mye bedre kontroll på i den kampen. Ser ikke helt problemet med utsagnet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg