Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Braut er i ferd med å overta klessetryne-tittelen

NYTT TEMA
Hepp1971
Hepp1971Innlegg: 2670
16.04.18 10:39

Dersom mine antagelser er korrekte, så hånjublet Alf Inges sønn mot LSK-fansen, etter  2-1, noe han også gjorde, på nedrig vis, mot Vikinghordene på Stavanger Stadion ifjor. Og så driver Hestad og andre og hauser denne umodne brutusen opp i skyene etter kampen, mens han står og gliser i all sine tifredshet, som en ungstut, som nettopp har gjort unna vårsleppet. Usj! 

lsklars
lsklarsInnlegg: 65508
16.04.18 10:42

Få det bort? 

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 28454
16.04.18 10:47
Hepp1971: Dersom mine antagelser er korrekte, så hånjublet Alf Inges sønn mot LSK-fansen, etter 2-1, noe han også gjorde, på nedrig vis, mot Vikinghordene på Stavanger Stadion ifjor. Og så driver Hestad og andre og hauser denne umodne brutusen opp i skyene etter kampen, mens han står og gliser i all sine tifredshet, som en ungstut, som nettopp har gjort unna vårsleppet. Usj!

Braut kommer garantert aldri til å vinne noen "ligaens mest populære"-tittel.

Men han kommer til å få en stor karriere.

Selv har jeg aldri latt meg irritere av spisser fra det andre laget som jubler mot meg etter scoring. Men jeg ser jo at en del rundt meg tar det som en stor fornærmelse av en eller annen grunn.

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 51782
16.04.18 10:50

Herregud, har krenkelsene inntatt fotballen også nå? Spisser som scorer mål og er litt cocky er mangelvare i norsk fotball. Stå på!

Forøvrig er det helt greit å håne redneck-gjengen fra Lillestrøm. :-)

(Innlegget ble redigert 16.04.18 10:53)

Kiedis
KiedisInnlegg: 9212
16.04.18 10:54

Så lenge en spiller er i stand til å følge opp småfrekk oppførsel med spill av en viss kvalitet (ulikt Tommy Høiland, der altså), så er det bare flott.

Karl-Petter Løken kan ikke være idealet i ett og alt.

Everenga
EverengaInnlegg: 4382
16.04.18 10:55

Skjønner heller ikke helt problemet med hvor spillere jubler, når motstander scorer er ikke spissens etterfølgende lokasjon noe jeg ser som et stort tema.

Hans noe uheldige ansikt veies vel også opp av forventet inntekt så han lider vel ingen nød :)

PerryAndre
PerryAndreInnlegg: 6272
16.04.18 11:02

Folk bør holde seg innenfor A4 formatet for såkalt normal opptreden hvis man skal unngå bli utsatt for kritikk. 

Svartbaken
SvartbakenInnlegg: 4658
16.04.18 11:05

Synes det er herlig med spillere som provoserer og tar litt igjen. La dem holde på, det skaper bare litt temperatur. Spillerne får tåle å høre en melding eller tre fra tribunen og tribunen får tåle at spillerne tar igjen. 

seriemester2013
seriemester2013Innlegg: 7895
16.04.18 11:08

Dette retter seg nok selv etterhvert, når han blir gammel nok til å motta vreden fra bortesupporterne, akkurat nå er det vel plausibelt å tenke at mange av disse også har vært for fasinert over typen til å rekke å tenke at "det der skulle du iikke ha gjort"

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 53007
16.04.18 11:51
PapaSmurf: Selv har jeg aldri latt meg irritere av spisser fra det andre laget som jubler mot meg etter scoring. Men jeg ser jo at en del rundt meg tar det som en stor fornærmelse av en eller annen grunn.

VI ER KRENKET !! 

godt å ha noen å hate tenker da jeg

Hepp1971
16.04.18 11:56

Braut er en irriterende jypling, kommentarene mine endrer intet. Det er spesielt hånen om Vikingfansen, mot et lag som var i ferd med å rykke ned, jeg reagerer på.

Mehh
MehhInnlegg: 390
16.04.18 12:23
Hepp1971: Det er spesielt hånen om Vikingfansen

Braut er Bryne-gutt. Det finnes nesten ingenting som kan måle seg med å se det gå skeis med Viking. Og hvis en fra Bryne kan bidra, så smaker det ekstra godt. 

Det blir samme opplegget som Helland som planta rbk-flagget i midtsirkelen på Aker stadion når Rosenborg avgjorde seriegullet 2016.

La ham nå holde på. Herlig at det finnes spillere som tørr å gi litt tilbake til motstandernes supportere. De får servert nok piss i løpet av 2x45, så forstår godt at det kan være fantastisk herlig å sende litt i retur også.

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 53007
16.04.18 12:26
Mehh: . Herlig at det finnes spillere som tørr å gi litt tilbake til motstandernes supportere. De får servert nok piss i løpet av 2x45, så forstår godt at det kan være fantastisk herlig å sende litt i retur også.

Så lenge de tåler å få dritt slengt etter seg da .. ( ikke HVA som helst , men til ett visst nivå ) 

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 23333
16.04.18 12:27
Hepp1971: Braut er en irriterende jypling, kommentarene mine endrer intet. Det er spesielt hånen om Vikingfansen, mot et lag som var i ferd med å rykke ned, jeg reagerer på.

Med andre ord, Håland liker å provosere, og du går fem på.

Hepp1971
16.04.18 13:26

Jeg liker ikke når spillere som knapt er tørr bak ørene, jypler seg på den måten, nei. Helland er mer enn tørr nok bak ørene, men litt klessetryne lell. Men han har definitivt komt seg, det er mye mindre syting på ham nå.

travern
travernInnlegg: 1173
16.04.18 13:37
Hepp1971: hånjublet Alf Inges sønn mot LSK-fansen

Regner med at detta bare er parodi og vitsemaking, skal virkelig ikke en gjeng som holder på med det her tåle å bli jubla i trynet? Hvis du er tøff nok til å drite på rettstatlige prinsipper og henge ut en uskyldig fyr (foreløpig) så bør du bare le og klappe når en god spiss jubler mot deg.

Hepp1971
16.04.18 13:41

LSK-fansen bæsjet godt på leggen med den, ja. Jeg aner for øvrig ikke hvem denne MFK-spilleren er. 

(Innlegget ble redigert 16.04.18 13:41)

Everenga
EverengaInnlegg: 4382
16.04.18 16:20

Jeg har langt større problemer med at spillere og trenere sutrer over å bli kalt ting fra tribunen enn at de tar igjen og fyrer opp, det er da bare med på å skape litt stemning, noe som ikke akkurat eksisterer i overflod i norsk fotball. 

Varulven99
Varulven99Innlegg: 47
18.04.18 01:47

Jeg som ihuga Vikingsupporter gir egentlig faen i at Håland lekte seg foran Vikinghordene i fjor. Såpass må bare Vikingfans og hordene tåle. Eliteserien er kjedelig og trist i utgangspunktet, uten typer som Håland blir eliteserien enda fattigere og tristere. Andre lag sine fans ser dette de også, de tørr bare ikke si det. Man trenger ikke like gutten, men alle hadde nok ønsket han var på sitt eget lag. 

Håland vil nå langt. Veldig langt. Ikke bare for sitt talent som kommer til og slå mer og mer ut i full blomst. Hans største talent er gjerne psyken, han har mer tro på seg selv en alle andre og han vil hele tiden mer. Han tøffer seg foran andre fans, det viser bare karakter og at meg skal dere få høre mer fra. 

At folk i det hele tatt gidder og klage på slike uskyldige sprell er utenfor min evne vertfall. Skjer verre ting på kloden. Ærlig talt. 

Men gutten blir ikke lenge hos dere Moldefans. Dette er et talent av de største Norsk fotball noensinne har fostret.

Tjaaah
18.04.18 02:02
Everenga: Jeg har langt større problemer med at spillere og trenere sutrer over å bli kalt ting fra tribunen enn at de tar igjen og fyrer opp, det er da bare med på å skape litt stemning, noe som ikke akkurat eksisterer i overflod i norsk fotball.

Helt enig.

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 28454
18.04.18 02:35

Jeg elsker når spillerne gestikulerer mot tribunen. Da tar de oss inn i fighten. Vi er ikke lenger tilskuere, men vi er en del av fighten. 

Andropov
AndropovInnlegg: 33276
18.04.18 03:20

Jeg er Molde supporter og blir selvsakt svært krenket at "Braut" jubler mot oss i torne-krattet efter goal. En Molde spiller ville aldri opptre på denne måten da MFK fotball-klubb er "gentleman" klubben i Norsk fotball. Så han må deretter utestenges i 10 matcher fra NF (Norsk Fotball-forbund)

Samp
SampInnlegg: 6549
18.04.18 08:01

Jeg vil gjerne at alle spillerne i Tippeligaen får et reglement for oppførsel på banen som bidrar til at vi slipper slike tøffe mentale opplevelser som når Håland holdt på slik på søndag. Jeg vil helst ikke ha temperatur i Elitserien, for kampene i seg selv er såpass underholdende at det hele blir nesten litt for mye.

keizersoze
keizersozeInnlegg: 9093
18.04.18 08:18

Helt enig Papasmurf. Hofseth sin veskeholding mot brannfansen var jo genial.

Calcitrant_Pila
Calcitrant_PilaInnlegg: 138
18.04.18 08:21

Folk trenger ikke frykte å bli indignerte av unge Braut Håland så mye lenger. Kommer nok til å forsvinne allerede i sommer for mange titalls millioner. 

Hepp1971
18.04.18 08:25

Ok, så er jeg nedstemt. Men jeg holder fortsatt på at han er irriterende, nesten like irriterende som Rosenborg! Hehe!

Samuh0lm
Samuh0lmInnlegg: 8056
18.04.18 08:42

Hvem??

Dewaz
DewazInnlegg: 23343
18.04.18 09:11
Hepp1971: kommentarene mine endrer intet

Kanskje dette kan være signaturen din på VGD heretter?

Bearwithme
BearwithmeInnlegg: 4571
18.04.18 09:14

Syns at feiringer er en uting. Man får betalt for å spill fotball, ikke for   jubel.

Tjaaah
18.04.18 16:18
Hepp1971: Ok, så er jeg nedstemt. Men jeg holder fortsatt på at han er irriterende, nesten like irriterende som Rosenborg! Hehe!

Ja, det er vel litt av poenget. Irriterende er bra, siden det engasjerer.

At han er et klessetryne, det har du selvsagt helt rett i.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg