Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd : Strømsgodset - Sandefjord

NYTT TEMA
Dimmi

Dimmi
25.05.18 11:15

Marienlyst, søndag 27 mai kl.18.00

Seriens to svakeste formlag møtes til bunnoppgjør i Drammen.

De to lagene har til sammen tatt 1 poeng på deres siste fem kamper, men der Godset er det av lagene som har sluppet inn flest mål av de to i disse kampene, så står Sandefjord uten scoringer i serien i samme periode. 

Det er med andre ord ingenting som ligger til rette for en fartsfylt og underholdende affære her.

Men, kombinasjonen av en rekke supportere som har meldt at de blir hjemme i protest mot klubbens utvikling, og ellers strålende sommervær i Drammen, gjør nok sitt til at det iallefall blir lite kø til både toaletter og kiosker.

Så alt er ikke helsvart i Drammen.

Superteale

Superteale
25.05.18 11:50

Litt spesielt, men jeg vet ikke om jeg håper på seier eller tap i denne kampen.

Taper vi er vi forhåpentligvis kvitt SKrullerud, men om vi vinner så hangler vi vel videre og har liksom "snudd skuta" uten at jeg har tro på at vi på lang sikt har riktig kurs......

Dimmi

Dimmi
25.05.18 12:37
Superteale: Litt spesielt, men jeg vet ikke om jeg håper på seier eller tap i denne kampen.

Selv om jeg for lengst har mistet trua på Skullerud, så får jeg meg ikke til å håpe på tap av den grunn.

Ikke tror jeg han må gå om vi skulle tape heller.

eman

eman
25.05.18 12:44
Dimmi: Selv om jeg for lengst har mistet trua på Skullerud

Er ikke 'TOSK' Jesus i Drammen lenger?

Sammen med 'Bugsy'?

Dimmi

Dimmi
25.05.18 12:49
eman: Er ikke 'TOSK' Jesus i Drammen lenger?

For veldig mange av oss har han nok aldri vært i nærheten av det. Selv ikke under høsten i fjor.

seriemester2013

seriemester2013
25.05.18 12:51
Dimmi: en rekke supportere som har meldt at de blir hjemme i protest mot klubbens utvikling

Jeg nøyer meg med å klage på utviklingen her inne, eller like innlegg på dt, kunne ikke falle meg inn å protestere og bli hjemme.

Selv om jeg ønsker endring håper jeg virkelig å feire mål, spillere og seier hjemme på søndag

helvis

helvis
25.05.18 13:32

Må jo være tidspunktet å starte Pellegrino på dette? Motstand på dette nivået har han jo herjet med i årevis. 

travern

travern
25.05.18 14:00
eman: Er ikke 'TOSK' Jesus i Drammen lenger?

Aldri vært, ingenting tyder på at han kan bli.

Angående kampen så er vel detta tid for TAB extra!

Tokki Amahl Bassel

Marcus

Tokki - Bassel - Amahl

Junior - Hævvær

Parr - Gles - Høib - Lars

Bugge

Starter dem med detta blir det seier. Oddsen.

zetta

zetta
25.05.18 16:09

Hvordan kunne man hente Pellegrino fra MIF og ikke Bojang?

Dimmi

Dimmi
27.05.18 13:34

Har blitt syk og har forsøkt å låne bort sesongkortet mitt til kveldens kamp til venner som tidligere har blitt med på både hjemme- og bortekamper.

Så langt har en 15-16 stykker takket "nei".

Er det virkelig så laber interesse foran denne kampen at vi kan havne under 4000 i reellt oppmøte for første gang på lang, lang tid?

daniekr

daniekr
27.05.18 13:37

Tror det blir redda til dels av været, men er ikke rart om det blir labert oppmøte i et kjedelig bunnoppgjør.

thomzi

thomzi
27.05.18 13:37
Dimmi: Er det virkelig så laber interesse foran denne kampen at vi kan havne under 4000 i reellt oppmøte for første gang på lang, lang tid?

Jeg fikk gratisbilletter på langsiden av en sponsor som delte de ut med beskjed om at "da må du stille opp".

Så ja, tipper interessen er lik 0.

(Innlegget ble redigert 27.05.18 13:38)

JackAass

JackAass
27.05.18 14:07

Detta skal være 5-0 alle dager i uka. "Spennende" å se om Bassel starter. 

arto

arto
27.05.18 14:32

Tror menge velger bort Marienlyst i denne varmen, været er rett og slett "for bra" for kjedelig fotball som vi stort sett har blitt servert hittil i år. Men i utgangspunktet et spennende oppgjør mellom to lag i akutt behov for poeng. De som tar turen til stadion vil få se en (sjelden) hjemmeseier, det føler jeg meg ganske sikker på.

Dimmi

Dimmi
27.05.18 15:01
arto: De som tar turen til stadion vil få se en (sjelden) hjemmeseier, det føler jeg meg ganske sikker på.

Samme her.

Sandefjord er vel også det laget som vi "alltid" slår, enten vi spiller hjemme eller borte, så dårlig form og ditto spill til tross : Jeg har store vanskeligheter med å se for meg hvordan vi skal klare å tape denne kampen.

Til det er forskjellen, spiller for spiller, for stor.

seriemester2013

seriemester2013
27.05.18 15:02

Vinner vi ikke i kveld er i alle fall Skullerud ferdig, men jeg går på kamp og håper nok en gang på å bli underholdt og at vi sanker alle poengene.

Passport

Passport
27.05.18 15:03

Har dårlig samvittighet for ikke å gå...

50/50 sjanse....

Kanskje jeg skal gjøre som Marcus anbefaler? Gi f... men da blir jeg hjemme...

Dimmi

Dimmi
27.05.18 15:06
seriemester2013: Vinner vi ikke i kveld er i alle fall Skullerud ferdig

Det har jeg ingen tro på.

JackAass

JackAass
27.05.18 16:02

Hvordan kan Skullerud IKKE være ferdig om vi taper hjemme mot fuckings Sandefjord? Om ikke styret har baller til å fjerne han, bør enhver oppegående trener innse at han ikke får til en dritt, og ta hatten sin å gå. 

Og hvis Skullerud ikke trekker seg etter et evnt tap mot Sandefjord, bør styret se det samma  

Passport

Passport
27.05.18 16:04
JackAass: enhver oppegående trener innse at han ikke får til en dritt, og ta hatten sin å gå.

Toro bruker ikke hatt ;)

Dimmi

Dimmi
27.05.18 16:07
JackAass: Hvordan kan Skullerud IKKE være ferdig om vi taper hjemme mot fuckings Sandefjord?

Hvis man har eiere som fortsatt har ståltro på fyren, et styre som fortsatt ikke mener hovedtreneren er hovedproblemet, og en sportslig ledelse som langt på vei går hånd i hånd med treneren, så må det nok mer til enn "bare" et tap for Sandefjord i en vanskelig periode.

Skullerud virker fortsatt å ha veldig mye å gå på.

Ut i fra hva jeg hører, leser og blir fortalt mellom linjene, så skjer det neppe noe de neste par-tre rundene, uansett resultater.

Med mindre Skullerud eller spillerne selv tar noen initiativ her.

Men, enn så lenge er det ingen tegn til det.

daniekr

daniekr
27.05.18 16:09

Har vel ikke budsjett til å betale han ut heller, når ingen av objektene våre kan være attraktive for salg heller. 

Paalanil

Paalanil
27.05.18 16:10

Pedersen - Jradi - EUA - Tokki har vel blitt drillet på topp denne uka.

Dimmi

Dimmi
27.05.18 16:15
daniekr: ingen av objektene våre kan være attraktive for salg heller.

Det er jo dette som er den virkelige krisen, synes jeg.

For i år har vi ikke et eneste salgsobjekt.

Basse kunne, med litt flaks og en god vårsesong, kanskje utløst et par-tre millioner, der han går på utgående kontrakt i år.

Tokmac er for gammel til å regnes som noe talent, og Marcus både svinger for mye i prestasjoner og har alderen i mot seg for et høyt bud som vil gjøre det verdt å selge.

Resten er det vanskelig å se hvem som vil være interessert i å kjøpe, da alle som er i nærheten av A-laget hverken er gode nok eller unge/talentfulle nok til å utløse noen vesentlige bud.

Vi har rett og slett solgt de talentene vi hadde, uten å fylle på med nye.

Det er det som er tragedien.

Passport

Passport
27.05.18 16:35

Det har vært interesse for flere av spillerne siste vinduer. Men liten vits å selge dersom man må kjøpe "dyrt" nye spillere...

Talentutvikling burde jo fungere i Godset? Hvor gjør det ikke det? (Vet at det finnes bra spillere... men de tar jo ikke siste steget opp til a-laget!)

Angående kostnad ved trenerbytte... hva koster det å rykke ned? Hva koster det å bli nr 10 kontra nr 3?

AlexandrsJelisejevs

AlexandrsJelisejevs
27.05.18 16:57

Vilsvik benka for Lindquist gitt. Sætra og Stengel med, Høibråten og Junior på benk.

JackAass

JackAass
27.05.18 17:06

Og Bassel starter igjen? Artig. Men Lindquist er jeg positiv til, Stengel også forsåvidt, selvom jeg skulle sett Junior og Hauger defensivt og Hermann inn for Bassel i 10'ern istedet.

stc887

stc887
27.05.18 17:07
AlexandrsJelisejevs: Vilsvik benka for Lindquist gitt. Sætra og Stengel med, Høibråten og Junior på benk.

Er nesten som jeg lurer på om Toro vil bli sparket med forbehold skader, sykdom og slitasje.

Siem-de-Jong

Siem-de-Jong
27.05.18 17:09

Spent på om juksepaven fra Groruddalen har noen tjuvtriks på lager mot sin tidligere klubb.

Uansett så tror jeg det løsner for Godset i denne kampen her.

Dimmi

Dimmi
27.05.18 17:11
stc887: med forbehold skader

Vilsvik sliter vel fortsatt med noe rusk, så han er nok bankers hvis han er frisk.

Men, jeg frykter vi kan havne i tempotrøbbel med Hauger-Stengel foran Glesnes-Sætra sentralt.

For det er fire spillere, to i hvert ledd, som utfyller hverandre veldig dårlig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg