Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Omkampen Norge - Brasil kamptråd

NYTT TEMA
startelver
startelverInnlegg: 43135
08.06.18 09:06

Da skal det legendariske møtet skje , Norges nasjonalhelter mot Brasils storheter . 

Norge som aldri har tapt mot Brasil , skal vi vinne igjen?  Hele kampen sendes på NRK med start lørdag ca kl 16:00  . 

Følgende spillere har sagt de er klare for Ullevål:  

Norge : 

Kjetil Rekdal, Tore Andre Flo "Flonaldo", Jahn Ivar "Mini" Jakobsen, Frode Grodås, Stig Inge Bjørnebye, Gunnar Halle, Håvard Flo, Dan Eggen,  Erik Myggen Mykland, Vidar Riseth, Roar Strand, Øyvind "Leo" Leonhardsen, Jostein "Fyrtårnet" Flo , Ronny Johnsen, Thomas Myhre, Ståle Solbakken, Henning Berg  

Brasil: 

Ronaldo,  Roberto Carlos, Rivaldo, Emerson, Bebeto, Cesar Sampaio, Concalves, Junior Baiano, Aldair, Ze Roberto, Giovanni, Edmundo , Dida, Julio Cesar, Gilberto Silva 

-----------------------------------------------------------------

Egil "Drillo" Olsen har plukket tre finalister som skal til Ullevaal Stadion 9. juni for å forsvare Norges ære mot Brasil. På kampdag skal Drillo velge én som skal sitte på benken sammen med det norske laget. En av de heldige vil bli :

Morten Aakerøien (44), Kenneth Larsen (38) & Rolf Vidar Grønstøl Hansen (38) 

Personlig er jeg mest spent på å se Myggen, best med ball og Leonhardsen , mannen som er best uten ball . 

www.omkampen.no

(Innlegget ble redigert 08.06.18 09:09)

startelver
08.06.18 18:36

Jeg trodde jeg hadde laget en fin kamptråd , visste ikke det fantes en eldgammel tråd. 

Trist  

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 17602
08.06.18 21:18

Endelig en kamptråd!

lsklars
lsklarsInnlegg: 62159
08.06.18 21:41

Er ringside på denne begivenheten

startelver
09.06.18 07:49

Jeg var faktisk ringside i 1998 , foran TVen. 

Pjot
PjotInnlegg: 516
09.06.18 09:54

Gleder meg, så gamlekampen sent i går kveld.

Dagens fotball har gått i feil retning med bøttevis av støtte-passninger og er direkte kjedelig, virker som ingen tør ta ansvar.

Påstår at dagens spillere virker tafatte og er redde for å gjøre feil.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg