Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ordinas ferdig i Stabæk

NYTT TEMA
malacay3

malacay3
27.06.18 14:58

Hvem i all verden tror de vil gjøre en bedre jobb ? Laget er rett og slett ikke veldig bra, med ett unntak.

Malacay

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 14:59
malacay3: Hvem i all verden tror de vil gjøre en bedre jobb ? Laget er rett og slett ikke veldig bra, med ett unntak. Malacay

Trollmannen finner garantert noen fra øverste hylle. Nå kan Brann bare drite i seriegullet. Dette blir Stabæk hele veien.

KongBob

KongBob
27.06.18 15:00

Arne Erlandsen er jo ledig...

Heborres

Heborres
27.06.18 15:01

Trenerne sitter løst i år tydeligvis.

Ordinas er femte mann ut denne sesongen.

KongOjo

KongOjo
27.06.18 15:03

Inge Andre Oppskrytt Olsen tryller sikkert fram noe nytt skrap. 

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 15:07
Heborres: Trenerne sitter løst i år tydeligvis. Ordinas er femte mann ut denne sesongen.

Det har blitt fem allerede, ja? Jøsses. Da mangler det vel nesten bare at Knutsen får fyken i B/G. Men jeg håper ikke det.

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 15:08
KongOjo: Inge Andre Oppskrytt Olsen tryller sikkert fram noe nytt skrap.

Til hans forsvar, så er det litt vanskelig å ikke være oppskrytt med den omtalen han har fått her inne.

Nødutgang

Nødutgang
27.06.18 15:11
Heborres: Ordinas er femte mann ut denne sesongen.

Jeg kommer ikke på den femte.

Sandefjord

Start

LSK

Stabæk

BigGeorge

BigGeorge
27.06.18 15:13

Mulig kjøpene ikke har slått til. Mye ungt og lovende i Stabæk. Men det tar noen år å få unggutta i Eliteserie-nivå.

Heborres

Heborres
27.06.18 15:15
Nødutgang: Jeg kommer ikke på den femte.

Godset

Nødutgang

Nødutgang
27.06.18 15:19
Heborres: Godset

Takk. Typisk meg at den klubben går under raderen.

Zanick

Zanick
27.06.18 16:53
Heborres: Ordinas er femte mann ut denne sesongen.

5 mann ut halvveis i sesongen, DET må være ny rekord.

Knutsen er aktuell, ellers spørs det om flere ryker. Solskjær eller Fagermo. Njei. Enga er nok fornøyd med Deila så lenge han klarer den vanlige 8. plassen.

ros

ros
27.06.18 17:13
Zanick: Fagermo

Fagermo sitter kjempetrygt i Odd og hadde ikke fått sparken om vi hadde rykket ned engang. 

Crabsen

Crabsen
27.06.18 17:20

Var dette så lurt da? Ta en titt på laget så burde en nesten gi applaus til Toni for at vi ikke ligger på direkte nedrykk. Syntes også han bringte mye bra energi og spillestil til klubben, så dette er meget synd

Good luck IAO, nå må du opp i ringa

kmskrs

kmskrs
27.06.18 17:24
ros: Fagermo sitter kjempetrygt i Odd og hadde ikke fått sparken om vi hadde rykket ned engang.

Tror Fagermo sitter trygt denne sesongen uansett ja, det måtte i tilfelle blir langt ut i adecco neste år, hvis vi ikke hadde vært på veg opp igjen. Nedrykk alene tror jeg ikke betyr fyken for Fagermo.

Zanick

Zanick
27.06.18 17:44
ros: Fagermo sitter kjempetrygt i Odd og hadde ikke fått sparken om vi hadde rykket ned engang.

Jepp, det er jo fint med lojalitet i fotball til en som har gitt ekstremt mye til klubben, men hva som egentlig er smartest, er noe annet.

ODD har kanskje godt av nye krefter på trenersiden snart.

Deila

Deila
27.06.18 17:45
Zanick: Enga er nok fornøyd med Deila så lenge han klarer den vanlige 8. plassen.

Du skriver om VIF igjen ja. I en tråd som omhandler ex treneren til Stabæk. Ingen bombe. 

Zanick

Zanick
27.06.18 18:05
Deila: Du skriver om VIF igjen ja. I en tråd som omhandler ex treneren til Stabæk. Ingen bombe.

Ja, som svar på et innlegg som omhandlet sparkinger i årets Eliteserie, skrev jeg om Bodø/Glimt, Molde og Odd i tillegg til Enga.

Hva har disse klubbene til felles? Jo, de har skuffet i året sesong!

Så får du fortsette å skrive intetsigende innlegg om RBKs prestasjoner i Europa de siste årene. Til å være såpass opptatt av RBK, så er du jammen lite oppdatert.

zephyrus

zephyrus
27.06.18 18:14

Lite trolig, men det hadde vært småmorsomt om Ordinas gikk til LSK og Erlandsen til Stabæk...:-)

BigGeorge

BigGeorge
27.06.18 18:20

Jaja, litt avveksling fra VM.

Ryker Solskjær neste gang ?

Trenere går

men Maradona består.

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 18:56
Zanick: Hva har disse klubbene til felles? Jo, de har skuffet i året sesong!

Har VIF skuffet? De er 4 poeng unna medalje, og relativt ustabile. Akkurat som forventet.

Kan også legge til at de har vist klar fremgang fra i fjor. Hvorfor i alle dager skulle Deila være aktuell for å få sparken?

(Innlegget ble redigert 27.06.18 18:58)

Deila

Deila
27.06.18 19:06
Zanick: Så får du fortsette å skrive intetsigende innlegg om RBKs prestasjoner i Europa de siste årene. Til å være såpass opptatt av RBK, så er du jammen lite oppdatert.

Jeg skriver svært få innlegg om RBK. Og til å være en person som skriver så mye om VIF så er du jaggu lite oppdatert. VIF er 4 poeng unna medalje og skal spille kvartfinale i cupen så de har på ingen måte skuffet. 

Men du får fortsette å skrive intetsigende innlegg om VIF i alle mulige tråder som du alltid gjør. Hvis det gir deg glede i hverdagen så er det bare å fortsette. 

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 19:27
Deila: Jeg skriver svært få innlegg om RBK. Og til å være en person som skriver så mye om VIF så er du jaggu lite oppdatert.

Jeg skriver mye om mange lag, for jeg er interessert i hele ligaen.

Men det er klart at det er stor forskjell på å skrive noe, og å komme med oppgulp hele tiden. Vil alikevel påpeke at det er teit når vi skal "ta" folk for å fatte interesse for lag som konkurrere med sitt eget lag. Det er naturlig.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
27.06.18 19:29
Tjaaah: Men det er klart at det er stor forskjell på å skrive noe, og å komme med oppgulp hele tiden. Vil alikevel påpeke at det er teit når vi skal "ta" folk for å fatte interesse for lag som konkurrere med sitt eget lag. Det er naturlig.

når vi har "krenking" som nasjonalsport så kan man ikke vente annet 

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 19:30
KaffeOrginal: når vi har "krenking" som nasjonalsport så kan man ikke vente annet

Det jeg mener er at det er lov å si til folk at det renner over av dritt, når de alltid kommer med det samme oppgulpet. Men jeg synes det blir dumt når man vinkler det som om den personen er for opptatt av andre klubber enn sin egen.

Det er ikke det som er problemet, problemet er at det renner over av dritt.

Deila

Deila
27.06.18 19:34
Tjaaah: Jeg skriver mye om mange lag, for jeg er interessert i hele ligaen. Men det er klart at det er stor forskjell på å skrive noe, og å komme med oppgulp hele tiden. Vil alikevel påpeke at det er teit når vi skal "ta" folk for å fatte interesse for lag som konkurrere med sitt eget lag. Det er naturlig.

Enig med deg i det. Men i Zanick sitt tilfelle så skriver han de samme kommentarene med oppgulp hver eneste gang. Det er bare irriterende. Hadde han faktisk fattet interesse hadde det vært noe annet, men det er bare de samme negativt ladede kommentarene om og om igjen.

(Innlegget ble redigert 27.06.18 19:36)

Tjaaah

Tjaaah
27.06.18 19:37
Deila: Enig med deg i det. Men i Zanick sitt tilfelle så skriver han de samme kommentarene med oppgulp hver eneste gang. Det er bare irriterende. Hadde han faktisk fattet interesse hadde det vært noe annet, men det er bare de samme negativt ladede kommentarene om og om igjen.

Ja skjønner det, derfor jeg skrev det rett overfor her.

Det eneste jeg etterlyser, er at man kaller en spade for en spade, og ikke indirkekte kjefter på meg fordi jeg er for opptatt av norsk fotball, hehe.

(Innlegget ble redigert 27.06.18 19:37)

Deila

Deila
27.06.18 19:38
KaffeOrginal: når vi har "krenking" som nasjonalsport så kan man ikke vente annet

Nå har det blitt en nasjonalsport og si at folk føler seg krenket også tydeligvis. Du bruker ikke ordet rett, fordi det er ikke det som er tilfellet. Det er faktisk lov å si i fra om hva man mener om ting. I hvert fall hvis det er noe man er dritt lei av. 

KaffeOrginal

KaffeOrginal
27.06.18 19:41
Deila: Du bruker ikke ordet rett, fordi det er ikke det som er tilfellet

deg om det  ..... 

kan være delte meninger - og det er jo ikke tvil om at det er mange sytpeiser som ikke tåler kommentarer de ikke er enig i . 

Zanick

Zanick
27.06.18 20:34
Deila: Og til å være en person som skriver så mye om VIF så er du jaggu lite oppdatert. VIF er 4 poeng unna medalje og skal spille kvartfinale i cupen så de har på ingen måte skuffet.

Halvveis i sesongen har over halve ligaen (avskriver ikke Godset med BP) heng på medalje, så det i seg selv er ingen målestokk. Vålerenga er 12 poeng bak 1. plass og har i bestefall hatt en OK sesongstart.

Med et av ligaens største budsjetter og en profilert trener som Deila, burde man forvente såpass. Sannsynligvis også mer, men mye av sesongen blir definert på de neste 4-5 kampene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg