Matsska er en perfekt case study for alle med mental helse som fagfelt. Det sykeste er at han sannsynligvis mener pisset han lirer av seg.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Matsska er en perfekt case study for alle med mental helse som fagfelt. Det sykeste er at han sannsynligvis mener pisset han lirer av seg.
Med 16 mål har Haaland allerede like mange scoringer i Champions League som David Beckham. Spørsmålet er om han går forbi Ole Gunnar Solskjær som mestscorende nordmann allerede i gruppespillet, eller om vi må vente til etter jul. Mestscorende nordmenn i CL:
Ole Gunnar Solskjær - 19
John Carew - 18
Erling Braut Haaland - 16
Roar Strand - 11
Harald Martin Brattbakk - 11
Tore Andre Flo - 8
Sigur Rushfeldt - 8
(Innlegget ble redigert 24.11.20 23:59)
Hvor mye tror man at en klubb er villig til å bla opp for Brauten.
1,5 - 2 milliarder? Mer?
Jeg tror summen ligger der akkurat nå. Men om han fortsetter i samme spor blir han verdens dyreste spiller.
Gutten tar ikke straffespark eller frispark, likevel har han et scoringssnitt som overgår alle. Som 20-åring.
Han er jo en klar utfordrer til Ballon d’or denne sesongen
Dette er typisk. Han taper ansikt og blir mer og mer desperat etter å finne argumenter for sin påstand om at Braut ikke er verdensklasse. Trekker frem scoringsrekorder i Baltikum og jeg vet ikke hva.
75mill€ UKK i 2022.
Men kan han twerke?
Jeg tror ikke en klubb med penger venter så lenge. For da inviteres flere inn i kappløpet.
Jeg tror han går etter denne sesongen.
Favoritten min er at Braithwaite er bedre fordi han har spilt flere kamper enn Haaland.
Lol, spørs om ikke jeg har krysset vei med han. Ser at han også har vært innom Vigør.
Synd alle kinesere ser helt like ut, så jeg vet ikke om det var han eller en annen (dette er kødd, pls ikke slett innlegget, SirOwen)
Hvem er favoritten? Lewandowski kanskje - som var så sentral på det vinnende CL-laget. Blir spennende å se hvor høyt opp vår mann kommer.
Ser at han ikke er nominert til FIFA Football Awards. Der er det disse 11:
Thiago, C Ronaldo , De Bruyne, Lewandowski, Mane, Mbappe, Messi, Neymar, Ramos, Salah, Van Dijk.
(Innlegget ble redigert 25.11.20 11:08)
Neppe mer enn UKK-en.
Nevnt ja.
(Innlegget ble redigert 25.11.20 11:01)
Hvorfor skulle han forlate Dortmund allerede etter én full sesong? Det er jo ikke akkurat snakk om noen bakgårdsklubb.
Lag som Real og Barca er neppe noe bedre pdd.
Humor.
Likte også når han kalte Haaland "usynlig" i innhoppet mot Düsseldorf... hvor Braut selvsagt hadde blitt matchvinner.
Måtte en tur innom matsska naturligvis og er ikke uenig akkurat i påstanden om at han og Son var samme person haha. Helt forbanna like haha
Ser ikke alt for lovende ut med norges beste spiller i Frankrike ser jeg:
20. Dijon 11 -15 4
Kommer aldri over den lista her :D
https://www.tipsbladet.no/artikler/ovrig-fotball/dette-er-norges-storste-talenter
(Innlegget ble redigert 25.11.20 12:23)
Ja, Mats Sung Karlsen er i fyr å flamme på twitter om dagen når Håland herjer.
Lurer på om det skyldes Barcelona sine dårlige prestasjoner, eller om han alltid har vært så negativ. Ikke lett å være Barcelona supporter om dagen, men man blir vel gjerne det av å ha bodd noen år i byen? :)
De har vel et litt annet lønnsbudsjett. Er vel ikke noen grunn til å tro at norske spillere er noe mindre glad i å tjene penger enn sine internasjonale kolleger.
Nei, men de kan betale mye mer i lønn. Og Haalands kommersielle inntektspotensiale vil stige markant.
(Innlegget ble redigert 25.11.20 12:26)
Er det virkelig noen som har råd til Haaland slik økonomien er fremover? Tror ganske sikkert Haaland ikke blir solgt før klausulen inntreffer 2022. Erling, Alfie og Raiola har stålkontroll.
Den biten om Ødegaard oser vel egentlig bare mindreverdighetskomplekser.
Faktisk komisk å lese.
Godt at han gitt opp VGD som arena for sin trolling.
Mistenker at Haaland ble litt sliten ut over andreomgangen i går. Ble jo framspilt en 2-3 ganger uten at han var like hissig på å knuffe vekk forsvarsspilleren som han pleier og gjøre (og som han også gjorde i førsteomgangen).
Er i tilfelle ikke noe rart, bare tre dager siden siste intensive kamp. Også ender det likevel med 2 mål og nye rekorder. Spiller meget pent til tider og.
Hva het han ikke her inne?
Spør Roy, for jeg vet ikke.
Köln med 3 poeng står på menyen til Braut i helgen. Bare sluppet inn 14 mål så langt denne sesongen, men det burde være muligheter for hat-trick igjen. Det vil i så fall gjøre ham til en het kandidat for månedenes spiller.
Tror ikke han trenger et hat-trick for å være en het kandidat til månedens spiller. Det blir han eller Lewa.
(Innlegget ble redigert 25.11.20 13:44)
Forventer, nei krever, en kamp med 5 eller 6 mål denne sesongen. Kanskje ikke mot Køln nå, men det skal skje..
Har en ganske god feeling på at han hviles på lørdag. Altså starter på benk.
Men han får sikkert noen minutter og sjanser likevel