Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nytt håp for landslaget

NYTT TEMA
Jacbastard
JacbastardInnlegg: 1
13.07.18 01:08

Etter noen oppmuntrende resultater mot VM klare nasjoner i turneringens oppkjøring ble en nyoptimisme vekket i meg. Det norske landslaget som før virket som en gjeng primadonnaer, som trodde de var bedre en de er og så ut som om de syntes det var forferdelig å spille for landslaget begynte å spille som et lag. Det var akkurat dette jeg hadde håpet på med ansettelsen av Lagerback, men ble i starten skuffet. Skal Norges nye unge generasjon endelig blomstre frem, eller kommer de til å kollapse når det faktisk gjelder som vanlig? Jeg er forsiktig optimistisk, men hva mener dere?

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 23253
13.07.18 01:36

Mandag spiller G 19 landslaget sin første EM kamp. tre gruppespillkamper den uka og muligvis mer spill uka etter.

Ta fram skjerfet !

(Innlegget ble redigert 13.07.18 01:38)

kytec
kytecInnlegg: 33065
13.07.18 01:46

Nei. 

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 15313
13.07.18 20:07
Jacbastard: Jeg er forsiktig optimistisk, men hva mener dere?

Enig med deg. Prosjekt Lagerback virker veldig lovende. Velger å være forsiktig optimistisk selv. Jeg tror han tar oss til neste mesterskap han har muligheten til. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg