Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Når går RBK konkurs??

NYTT TEMA
frode57

frode57
02.08.18 15:01

Ikke mer kan glede en mer enn at RBK går konkurs. Slik som RBK har vandalisert klubber rundt seg så fortjener de å få seg en skikkelig nedtur.

Godt at Ranheim har kommet og gjort dem rangen stridig. For her har hovmodet vært svært så synlig. Sponsorer blitt avvist fordi de ikke ga nok . Så gikk de til Ranheim  i stedet.

Det er en naturlig at Trondheim og RBK ikke skal være fyrtårnet i Norge. Det er det Vålerenga eller Lillestrøm som vil være. For de har et nedslagsfelt på ca 2 mllioner mennesker.

Men Strømsgodset og Stabekk kan også gjøre det godt når vi ser omliggende befolkningsdekning for stadionene.

Men livet i Oslo er herlig nå Vålerenga gjør det godt. De har den beste resultatene på alle nivå. De har den beste kulturen nedover i alderstrinnene.

Det gode liv leves på Valle.

MacPerson

MacPerson
02.08.18 15:04

er vel kun snakk om timer nå...

seriemester2013

seriemester2013
02.08.18 15:07
frode57: Ikke mer kan glede en mer enn at RBK går konkurs.

Sitter du på noen informasjon som tilsier at økonomien i RBK er trang? Alt jeg har lest er jo at de har en veldig solid økonomi for tiden

Dewaz

Dewaz
02.08.18 15:07

Med inntekter på over 300 millioner kroner sist år og stadig økonomisk vekst skal du nok få vente en stund på den konkursen.

Zanick

Zanick
02.08.18 15:12

Vålerenga har ikke gjort det godt på 10 år. Dessverre neppe bedring i sikte med oppskrytte Deila som enehersker, heller.

DenSisteBohem

DenSisteBohem
02.08.18 15:15
frode57: Men livet i Oslo er herlig nå Vålerenga gjør det godt. De har den beste resultatene på alle nivå. De har den beste kulturen nedover i alderstrinnene.

Er du allerede på helgefylla? Jeg er ihuga Engasupporter, og jeg kan ikke si at jeg opplever å mye av det du fabulerer om her...

CapoConsigliere

CapoConsigliere
02.08.18 15:29

ZzZZZzzzzzzzzzzzzZZZ

litt kjedelig vinkling eller.... 
RBK er vel det mest profesjonelle laget i Norge både på og utenfor banen.

De har det meste under kontroll i motsetning til trådstarter.  

PerryAndre

PerryAndre
02.08.18 15:33
frode57: Ikke mer kan glede en mer enn at RBK går konkurs

Finnes alltid drømmer og ønsker som vi håper skal bli en realitet, men aldri kommer til å skje. 

Trådsetter har ett ovenfor. 

(Innlegget ble redigert 02.08.18 15:43)

KongOjo

KongOjo
02.08.18 15:38

Vålerenga enehersker, hahahahahahaahahhahhh. Det vaar faktisk mer idiotisk enn å ønske RBK dit peppern gror. Og nei, klubben med best økonomi går ikke konk, er sånn ca 15 lag i ES som ligger verre ann. 

jackblack

jackblack
02.08.18 15:39

Gjesp.. 

alltid "gøy" når folk fra "norsk-Politikk" bestemmer seg for å trolle på fotballforumene.. 

JOlsen

JOlsen
02.08.18 15:41

Vålerenga som ledende klubb? Ha ha Det vil nok alltid være RBK. 

Wolf_Cutwood

Wolf_Cutwood
02.08.18 15:52

Om RBK går konkurs er det jo fremdeles en haug klubber over Vålerenga...   det er jo en 5-6 klubber som må gå konkurs før de er i medaljestriden til og med...

KongOjo

KongOjo
02.08.18 16:06
Wolf_Cutwood: medaljestriden

Jojo, men når RBK driter seg ut er alltid Brann i bakgrunnen å driter seg litt mer ut. Da tipper jeg Røkke også velger å drite i Molde framover. Så der er jo 3 klubber borte, bare Ranheim, Haugesund og Tromsø igjen så er VIF tilbake på toppen. 

alkatraxxx

alkatraxxx
02.08.18 16:06
frode57: Det er en naturlig at Trondheim og RBK ikke skal være fyrtårnet i Norge. Det er det Vålerenga eller Lillestrøm som vil være. For de har et nedslagsfelt på ca 2 mllioner mennesker.

For no vas! FKH fra byen ut mot havet. Byen der kongen bor ( bare ein konge og hans navn e Sildakongen ) Byen så har flaska opp internationale storheter som Hanne Krogh, Gunnar Andersen og Christian Grindheim......og nesten Elin Tvedt. Byen så e Norges naturlige midtpunkt. Nå har me o fått cruiseskip så besøke oss....og for kvert skip så legge te kai så øke befolkningå med 50%....så d ska ikkje stå på nedslagsfeltet nei.

Når RBK går konk ein gång neste uka står FKH klar te å ta ansvar som Norges lag....seie seg sjøl.

marley6

marley6
02.08.18 16:28
frode57: Slik som RBK har vandalisert klubber rundt seg så fortjener de å få seg en skikkelig nedtur

Ja, konkurs er skikkelig nedtur. Den absolutte nedtur.

flourhouse*MOD*

flourhouse*MOD*
02.08.18 16:37
frode57: Ikke mer kan glede en mer enn at RBK går konkurs. Slik som RBK har vandalisert klubber rundt seg så fortjener de å få seg en skikkelig nedtur.

Fokuser på ditt eget lag du, og ikke så mye på å få utløp for dine mindreverdighetskomplekser :)

Antonz

Antonz
02.08.18 17:44
frode57: Ikke mer kan glede en mer enn at RBK går konkurs

Nå vet jeg ikke hvordan ståa er i Romerike Bridge Krets. Mulig de må ha et nytt kakelotteri for å berge seg....

Folkflesk

Folkflesk
02.08.18 17:46

RBK mot konkurs og Lillestrøm blir et "fyrtårn". Det stemmer omtrent med mine observasjoner.

Yourexperiencemaydiffer

Jeg abonnerer definitivt på teorien om FKH som det nye flaggskipet 

InsVerderben

InsVerderben
03.08.18 00:56
frode57: Det er en naturlig at Trondheim og RBK ikke skal være fyrtårnet i Norge. Det er det Vålerenga eller Lillestrøm som vil være. For de har et nedslagsfelt på ca 2 mllioner mennesker.

Men det har RBK allikevel vært i en mannsalder...!

Dette er noe VIF og LSK ikke på noen måte har klart å være og det til tross for demografiske forhold!

Hjelper ikke å ha et lag plassert i "smørøyet" om de ikke klarer å appelere, engasjere eller å skape en tilhørighet så du skjønner sikkert at det skal mere til enn som så.....!

Gi f... i å "disse" lag som gjør det bedre, lær fra dem og gi dem litt kred!

Innfinn deg med at dere/vi ikke er bedre enn andre ut ifra folketall, storbystatus eller annet piss for ingen av de kriteriene gjør oss til bedre fotballag, det er det innstilling, ambisjoner, visjon og sportslig satsing som gjør.....!!

Tørk tårene og brett opp ermene!

Forza Fugla!!!

Corio

Corio
03.08.18 01:06

RBK går konkurs samme året som Brann vinner CL.

dzk

dzk
03.08.18 01:20
jackblack: Gjesp..  alltid "gøy" når folk fra "norsk-Politikk" bestemmer seg for å trolle på fotballforumene..

Gjør heller ikke ting bedre når han faktisk får den responsen han ønsket å fremprovosere.

(Innlegget ble redigert 03.08.18 01:20)

tobbis2

tobbis2
03.08.18 10:18

Brann selger seg ut av gullstriden og Molde tipper jeg vil slite når de ikke kan bruke Sarr lenger.Duket for et forsterket RBK

JOlsen

JOlsen
03.08.18 11:20

Sarr vil bli et stort tap for Molde pluss Håland ut. Så der har ikke RBK noe å frykte. Vi tar det i år. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg