Start skal slåast rimelig greit, så lenge LAN har moralen på plass.
(Innlegget ble redigert 05.08.18 19:20)

Blir spennende å se om de har ristet av seg den dårlige formen. Treningskampen mot Haugesund bør være en liten vekker, og motivasjonen bør være på topp.
Det som jeg lurer på er om samholdet er like bra i spillergruppen etter de siste merkelige dagene. At Brann ikke har forsterket seg, kan også tolkes på to måter i spillergruppen:
1. At LAN (og kanskje spillerne) mener de er god nok til å kjempe om gull og medaljer.
2. At LAN og Brann mangler ambisjoner og evner til å vinne noe per dags dato.
Etterlyste ikke Wormgoor forsterkninger for en tid tilbake?
Gleder meg uansett til kamp i morgen. Jeg håper mange bergensere gir Brann en sjans til å overbevise, og støtter opp på Staddaen.
(Innlegget ble redigert 05.08.18 21:14)

Selv om noen tror Brann er i så dårlig form at Start skal slå dem idag så tviler jeg sterkt på det.
Forsvaret til Start og midtbanen har vært veldig svake og idag mangler vi Børufsen og Damion Lowe som har vært 2 spillere som har stått opp for Start i år og gjort gode kamper.
Eneste sikre spilleren vi har som alltid leverer godt er Deumeland i mål.
Kan være Shala overrasker meg men en ny signering trenger av og til tid på å komme seg på plass.
Start har heller ikke vunnet på bortebane så lenge jeg kan huske og jeg tviler på at de klarer dette idag selv om Brann har en formsvikt.
Men jeg håper på Start seier :)!
(Innlegget ble redigert 06.08.18 17:30)