Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Landslaget og haters

NYTT TEMA
Dypdykk
DypdykkInnlegg: 192
07.09.18 15:39

Jeg må bare få formidlet hvor slitsomt jeg synes det er å hele tiden måtte forholde seg til de som åpenbart ønsker landslaget alt vondt. Vinner vi er motstanden for dårlig, kampen for ubetydelig eller resultatet ufortjent. Er det en spiller som presterer, er han i tillegg en idiot av dimensjoner som egentlig bare har hatt flaks dersom han har prestert godt over en lengre periode. Her snakker vi ikke om de som ønsker konstruktive debatter og som evner å reise legitime problemstillinger, men de som rett og ikke klarer å skjule skuffelsen sin dersom landslaget både vinner og presterer. Hvilken glede får man av å holde på slikt, og hva er motivasjonen?

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 6841
07.09.18 15:40

Haterne hadde det nok litt for godt på 90-tallet og har helt urealistiske forventninger :)

jonas
jonasInnlegg: 29916
07.09.18 15:46

Jepp  Som jeg har sagt før, den verste arven etter Drillo er at vi fortsatt har trua på at landslaget. 

SIrMixALot
SIrMixALotInnlegg: 2207
07.09.18 15:48

Dont hate the player, hate the game!

Arggg
ArgggInnlegg: 1357
07.09.18 15:48

Det norske folk har det landslaget de fortjener. 

Dypdykk
09.09.18 18:16

Maars er rundens objekt.

GiPazzini_85
GiPazzini_85Innlegg: 77749
10.09.18 13:31
Ka9nen: Haterne hadde det nok litt for godt på 90-tallet og har helt urealistiske forventninger :)

Eller at man er skuffet over at feil folk har fått ta over arven og dermed ikke klart å videreutvikle det man var gode på.

Tinkler
TinklerInnlegg: 12894
10.09.18 15:22
Ka9nen: Haterne hadde det nok litt for godt på 90-tallet og har helt urealistiske forventninger :)

Mange av haterne var ikke født eller fikk med seg Drillos på sitt beste.

BakeUp
BakeUpInnlegg: 493
10.09.18 16:05
Dypdykk: Er det en spiller som presterer, er han i tillegg en idiot av dimensjoner som egentlig bare har hatt flaks dersom han har prestert godt over en lengre periode.

Landslagsspiller som har prestert godt over en lengre periode; hvem skulle nå liksom dette være..

Skrtel
SkrtelInnlegg: 10114
10.09.18 17:30
Dypdykk: Hvilken glede får man av å holde på slikt, og hva er motivasjonen?

Jeg kjenner til et par typer som holder på slik og i tillegg holder med det engelske landslaget. Ingen av disse har høyere utdannelse eller fullført vgs. Tenk på det neste gang så er det lettere å overse. 

Dypdykk
10.09.18 20:57
Skrtel: Jeg kjenner til et par typer som holder på slik og i tillegg holder med det engelske landslaget. Ingen av disse har høyere utdannelse eller fullført vgs. Tenk på det neste gang så er det lettere å overse.

Takk for tipset.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg