https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/avis-nicklas-bendtner-sigtet-vold
Tanker?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/avis-nicklas-bendtner-sigtet-vold
Tanker?
Blir vel benket av RBK nå da. De er jo veldig opptatt av moral.
Nå har en rekke Rosenborgsupportere lenge hatt bosted øverst på den høye hesten, og argumentert tungt med at Bille-saken ikke er sammenlignbar med Sarr-anken, bl.a fordi Rosenborg selvsagt tok konsekvensene av hendelsen og solgte Bille.
Så da er vel Bendtner ferdig i Rosenborg da? Det er vel sånn moralnivået der oppe er?
Rosenborg-spiller, så dette er en ikke-sak
En hån mot trøndelags taxi-sjåfører hvis han spiller neste kamp.
Men han er vel enten skadet/for dårlig til neste match, så RBK slipper å ha han med samtidig som den moralske fanen kan heves. vinn-vinn dette..
Litt dytting må man tåle. Blir for dumt å lage en stor sak av dette, og sammenligne det med mye annet.
Kan godt hende han er det, men får vel vente til man har litt mer info før man konkluderer helt tenker jeg.
Men bør uansett ikke spille frem til dette er avklart. Og det ser for øyeblikket ikke bra ut for Bendtner, det må jeg innrømme. Og med mindre han blir frikjent/ansett som uskyldig (altså ikke henlegges på bevisets stilling etc.) så bør han absolutt være ferdig i klubben. Vold bør og skal ikke tolereres av RBK!
Brukket kjeve på taxisjåføren, melder dansk media.
I følge taxi-selskapet ligger deres sjåfør på sykehus med brukket kjeve, men pytt pytt
Litt overrasket over at det kalles mild vold i Danmark, så regnet ikke med det var så alvorlig.
Hva er det med dansker og temperament ref. Nicki Bille og Nicolay Bendtner?
Link?
Edit, ser saken har blitt oppdatert.
(Innlegget ble redigert 09.09.18 14:46)
Nickie Bendtner.
Jeg mener at Rosenborg som et sikkerhetstiltak må sørge for at ingen danske spillere får flere minutter i årets serie.
De må imidlertid gjerne spille EL-kampene
Du hadde også blitt forbannet om du ikke forstod hva naboen din sier..
Fryktelig trist dette. RBK skulle liksom få karrieren og livet hans på rett kjøl igjen. Nå har han gravd sin egen grav.
Bendtner: Hva koster det?
Drosjesjåføren: Kameloser!
Bendtner: PANG!!
Hvis Bendtner har banket opp en taxisjåfør så grunding at vedkommende har brukket kjeven, så er det vel på plass å la fyren i hvert fall få en svipptur innom fengsel.
Uten at jeg har stålkontroll på danske lover.
Nå ser det vel ut til at Dantaxi bekrefter både kjevebrudd, og at det faktisk er Bendtner. Da er det vel game over. Bokstavelig talt.
Grei måte å komme seg bort fra kontrakten med RBK.
Kanskje det var samme taxi-sjåfør som han pisket med beltet sitt forrige gang han var ute og fartet ?
Alternativt den taxi han kastet glass på `?
I og for seg bra han bruker taxi, så han slipper å bli tatt for fyllekjøring eller å kollidere i 160..
Spiller RBK med MOT ?
Her bør en suspendering komme.
Man skulle vel tro at vi i Molde sitter og hopper av glede over at det utenomsportslige fokuset fremover vil deles med trønderne, men det gjør i allefall ikke jeg.
Overraskende nok syns jeg det er litt trist.
(Innlegget ble redigert 09.09.18 14:52)
Om dette stemmer spiller han neppe fotball igjen. Blir jo rett i fengsel dette.
Da bør Bendtner være ferdig i klubben. Slikt kan ikke forsvares i mine øyne.
Veldig synd dette, håper det går bra med taxisjåføren.
Bjørnebye kaller det spekulasjoner, og at det vil håndteres internt.
Å kalle det spekulasjon når det er bekreftet er jo helt håpløst, men at det ordnes internt er vel ingen overraskelse.
Så får vi se da, hvordan dette ender. Er visst året for skandaler i norsk fotball.
Klart det er trist. Denne klysete idioten er jo et forbilde for mange håpefulle unge spillere også.
Jeg kjørte taxi i helgene før, men når Bendtner kom til landet måtte jeg gi meg. Jeg var rett og slett livredd hver gang jeg satt meg i bilen.
Har du aldri vært i Danmark?