Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Steffen Lie Skålevik til Sarpsborg 08?

NYTT TEMA
Batorex
BatorexInnlegg: 1241
11.01.19 14:17

kjedelig at alt av overganger må gjemmes bort i fellestråder. Denne sagaen er verdt en egen tråd.

Skålevik har i lang tid vært ønsket både på Sørlandet og i Østfold av henholdsvis Start og Sarpsborg 08.

I dag melder BT at Sarpsborg har kommet med et nytt bud. Har ikke tilgang til saken, men tidligere hadde de i alle fall tilbudt Brann ca. 2 millioner for Skålevik. Nå som Mortensen tydeligvis er på vei til Danmark, kan det tyde på at Sarp er villige til å bla opp litt mer.

Tipper han går for ca. 3,5 mill. God deal for alle parter. Brann har Bamba som klart førstevalg. Sarp trenger spiss, og Skålevik trenger spilletid. Men er Steffen en spiss som passer inn i Sarpsborgs stil?

(Innlegget ble redigert 11.01.19 14:17)

S08
S08Innlegg: 6176
11.01.19 14:23
Batorex: I dag melder BT at Sarpsborg har kommet med et nytt bud. Har ikke tilgang til saken, men tidligere hadde de i alle fall tilbudt Brann ca. 2 millioner for Skålevik

Budet ligger på ca 3 mill

S08
11.01.19 14:26
Batorex: Men er Steffen en spiss som passer inn i Sarpsborgs stil?

Jepp, men skulle helst ha sett han sammen med Mortensen.

MacPerson
MacPersonInnlegg: 7065
11.01.19 14:31
S08: Budet ligger på ca 3 mill

Kan Skålevik fylle Patrick Mortensens sko da?
Må innrømme at jeg ikke særlig kontroll på'n...

Patrick Mortensens er (var) vel en av de aller verdifulle spillerne i ES (etter min mening), om man ser på mer enn bare antall scorede mål:
Makan til god lagspiller, arbeidsmaur og slitesterk spiller av en spiss skal man lete lenge etter. Aldri skadet, aldri suspendert pga kort, alltid positiv, blid, hardtarbeidende og duellsterk i begge bokser. Dette fra en spiller som i tilleg gir deg ca. 15 mål.

S08
11.01.19 14:43
MacPerson: Kan Skålevik fylle Patrick Mortensens sko da?

Nei, men klubben har nok en plan. Tror det blir bra jeg.  :) 

RotsækkBK
RotsækkBKInnlegg: 1016
11.01.19 16:07

No har eg ikkje sett alt av Brann/S08 sone kampar siste året, men eg hadde vel ikkje sett for meg at Skålevik skulle gå inn i same rolla som Mortensen. Er ikkje Mortensen ein meir fysisk spelar, medan Skålevik er meir av typen "dukkopp-spiss"?

(Innlegget ble redigert 11.01.19 16:07)

S08
11.01.19 16:21
RotsækkBK: eg hadde vel ikkje sett for meg at Skålevik skulle gå inn i same rolla som Mortensen.

Skal han det da? Mange muligheter her, uten at Skålevik skal ha samme rolle som Mortensen. Likheten mellom disse er vel at begge jobber på topp til de spyr.

RotsækkBK
RotsækkBKInnlegg: 1016
11.01.19 16:47

Eg har ikkje sagt han skal - eg stilte vel i grunn spørsmål om det motsatte, altså at det ikkje er ei rein erstatting

thohla1
thohla1Innlegg: 459
11.01.19 18:05

Skålevik var vel tenkt i et to spann og det er der jeg har mest tro p han. God i boks når det er trangt men kanskje ikke den typiske ballvinner eller luftens baron.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester