Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Molde-Odd

NYTT TEMA
Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 4031
25.08.19 23:40
pes: Når Odd kjørte tempo i overgangsspillet hang ikke Molde med, 2 enkle må av Børven der altså. Synd Molde fikk godkjent offsidemålet og Odd ikke fikk headingen inn under stanga...

Begge Molde sine mål er vel offside ...

pes
pesInnlegg: 195
25.08.19 23:42

«Begge Molde sine mål er vel offside ...»

Det er korrekt!

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 34370
25.08.19 23:44

Viktor Onopko: Odds stadion er større og de trekker færre besøkende. Men slike moldehatere som cpatton er det umulig å få fornuft ut av. Bare ralling. 

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 4031
25.08.19 23:48
pes: Det er korrekt!

:->) 

PapaSmurf
25.08.19 23:57

Nå har jeg sett begge målene i reprise. Og har forsøkt å pause i det den spilles. 

Hestad er selvsagt onside. Og ut fra de ræva bildene på norske toppkamper der man ikke får sett 16-meteren fra siden ser det ut som at Leke er bak ballen da den spilles. Men jeg er ikke 100% sikker. Om man stopper videoen akkurat da Moström slår den så ser det i allefall sånn ut.

Irriterende kamp. Vi er stort sett bra og skaper nok til å vinne. Men det er forferdelig sløvt å gi bort slike sjanser til Børven. Spesielt den siste er jo helt vill. Man lar spilleren løpe uforstyrret gjennom to lagdeler. Og da blir man straffet. 

(Innlegget ble redigert 26.08.19 00:00)

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 49771
26.08.19 01:06

Skjønner ikke hvordan det er mulig å avgjøre om det er offside utfra bildene og streken eurosport disket opp med.. Skjønner det ikke.

PapaSmurf
26.08.19 01:15

Men Odd var som vanlig vanskelige å bryte ned. Jeg merket at de manglet et par, Molde fikk litt mer rom å boltre seg i og burde skapt litt mer enn de gjorde med det overtaket de hadde i andre omgang. 

2-2 er vel egentlig greit. Molde hadde en litt rufsete dag på jobben og Moe sliter ennå med å få Leke og Ohi til å fungere sammen. Jeg hadde helst sett at de vekslet litt på å stå på topp slik at Ohi fikk spille mer på sine styrker. 

cpatton
cpattonInnlegg: 1277
26.08.19 13:33
Viktor_Onopko: Hvor mange går på kamp i Skien? 12-14000 ?

Alt for få. Noe som også er en gjenganger i klubbtråden her inne. Å trekke inn Odd i dette blir for dumt og billig. Men siden du bringer det på bane, lenge siden jeg har sett så glissen tribune på Skagerak. Blir da også sagt i begynnelsen av tråden her - "tipper 3000 innenfor portene."  Jeg trodde oppriktig talt at det var større interesse rundt en klubb som leder serien, spiller den beste fotballen i landet og er på vei ut i Europa. That´s all.

PapaSmurf
26.08.19 13:37
cpatton: Jeg trodde oppriktig talt at det var større interesse rundt en klubb som leder serien, spiller den beste fotballen i landet og er på vei ut i Europa. That´s all.

Vel det burde det strengt tatt vært. Men vi ligger fast på det nivået der uavhengig av sportslig suksess.

Men over 10% av befolkningen i Romsdal møter opp på kamp. Så tallene er egentlig gode. Det er bare vi som er få.

Enkelte kamper trekker de som bare er sånn passelig interesserte. RBK-kampene er f.eks stort sett godt besøkt. Ellers er det som det er.

Og så må vi bare gjenta til det kjedsommelige at setene nærmest banen er de minst populære. I går var det faktisk rimelig fullt på øvre plan. JEg tipper at reellt oppmøte i går var på rundt 5500

(Innlegget ble redigert 26.08.19 13:39)

cpatton
cpattonInnlegg: 1277
26.08.19 14:18
PapaSmurf: Og så må vi bare gjenta til det kjedsommelige at setene nærmest banen er de minst populære. I går var det faktisk rimelig fullt på øvre plan. JEg tipper at reellt oppmøte i går var på rundt 5500

Ok. Synd da at de ansvarlige ikke makter å fange inn atmosfæren bedre, men nærmest gir inntrykk av at man befinner seg i ødeland. Rettighetshaverne liker jo å kalle det "produktet ES".

Generelt sett - mye håpløs kameraføring, håpløse vinkler ved offside situasjoner mm. I det hele tatt mye å gå på.

(Innlegget ble redigert 26.08.19 14:21)

PapaSmurf
26.08.19 14:24
cpatton: Ok. Synd da at de ansvarlige ikke makter å fange inn atmosfæren bedre, men nærmest gir inntrykk av at man befinner seg i ødeland. Rettighetshaverne liker jo å kalle det "produktet ES". Generelt sett - mye håpløs kameraføring, håpløse vinkler ved offsidesituasjoner mm. I det hele tatt mye å gå på.

For atmosfærens skyld var to etasjer et dårlig design.

Forøvrig helt enig i kameraføringen. Det er for dårlig produksjon. Da snakker jeg om spillsituasjoner og ikke at man skal vise øvre tribune :)

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 7159
26.08.19 20:19

Det er bekreftet at Njie røk akillesen, og Odd takker Molde og deres støtteapparat for hjelp i forbindelse med behandling av skaden.

GunnarBull
GunnarBullInnlegg: 2493
26.08.19 20:24
Gunnar88: Det er bekreftet at Njie røk akillesen, og Odd takker Molde og deres støtteapparat for hjelp i forbindelse med behandling av skaden.

Huffameg, kjedelige greier.

PapaSmurf
26.08.19 20:24

Trist. Folk på tribunen ble helt stille. Vi forstod tvert at dette var ille. Jeg sitter jo med kremutsikt til hendelsen og jeg trodde faktisk han knakk ankelen. 

Aprilsnarr
AprilsnarrInnlegg: 5849
26.08.19 20:26

Fryktelig trist for Odd og ikke minst spilleren som hadde begynt bra

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg