Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FKH - Viking [kamptråd] 9.11 - 18:00

NYTT TEMA
Viking1899
Viking1899Innlegg: 32
09.11.19 19:51

Der e medaljehåpet ute. Nå e alt fokus på cøppen.

magpien
magpienInnlegg: 4317
09.11.19 19:53

Patetisk forestilling av Viking mot et svakt Haugesund. 

fotballidiot2
fotballidiot2Innlegg: 22458
09.11.19 19:53

Spiller vi slik på Tullevål får jeg magesår.

Men et lite pluss at FKH skaper såpass lite når vi er så svake.

Får håpe Høiland, Tripic og Austbø er klar til cupfinalen. Regner også med Hove starter da. 

(Innlegget ble redigert 09.11.19 19:56)

SeaVard
SeaVardInnlegg: 6908
09.11.19 19:59

Gratulerer til HFK, som vant mer enn fortjent. Vi hadde en av våre beste ute i denne kampen, uten at jeg tror det egentlig hadde gjort noe forskjell. Enkelte deler av kampen satt jeg med puten i trynet. Forstår ikke at Haugesund ligger under oss på tabellen. Kollektivet så mye bedre ut enn oss. Håper vi vinner på Ullevål da, men jeg tviler egentlig. Martin Samuelsen BB, med 3 klasser bedre enn nummer 2 på listen. Cupfinaletips 2-2 etter full tid. Hva som hender etterpå er tilfeldigheter :-)

skattesjefen
skattesjefenInnlegg: 1640
09.11.19 20:01

Når Vikingfans babler om maratontabellen, så viser det hvor elendig situasjonen har vært og tildels er. Har fått godt betalt denne sesongen pga. undervurdering og ligner litt på Ranheim i fjor. Skal nok få slite med å komme på øvre halvdel.

helvis
helvisInnlegg: 14942
09.11.19 20:04

Gratulerer Haugesund, velfortjent seier. 

Manglet energi i dag Viking, og vi hadde ikke vår kaptein og opp-pisker med oss. 

Slår tilbake om en måned. 

magpien
09.11.19 20:07
skattesjefen: Har fått godt betalt denne sesongen pga. undervurdering og ligner litt på Ranheim i fjo

For noe hjernedødt fjas.

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 30559
09.11.19 20:14
magpien: Patetisk forestilling av Viking mot et svakt Haugesund.

Må jeg revurdere plakatene mine?

Vigi
VigiInnlegg: 11956
09.11.19 20:15

Usj. Dårlig dag på jobben, særlig 2.omgang. :( 

Og Arsenal taper. Flott fotballdag for meg dette her gitt. 

Nevi
NeviInnlegg: 8807
09.11.19 20:20
skattesjefen: Når Vikingfans babler om maratontabellen

Skal jeg få skyte inn med noe var det snakk om lillebror eller storebror.
Da har historie noe å si.

magpien
09.11.19 20:22
Tjaaah: Må jeg revurdere plakatene mine?

Av Berisha?? Nei, han må du kjøpe flere av. Sang jo til og med nystemten. 

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 21500
09.11.19 20:42

Definisjonen på lillebror var det vi så i denne kampen.

Selvfølgdlig litt kjedelig for Viking at de har en lillebror som er såpass mye yngre, men sånn er livet. 

Tar for øvrig til meg gode råd,og bestiller alkolås både til pc og mobil umiddelbart.

Skål :)

Takk for kampen, og vi snakkes igjen i Oslo. Jeg er han som sitter full i Saras telt og spanderer. 

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 11283
09.11.19 20:44
KingAnderson: Jeg er han som sitter full i Saras telt

Du vil bli ensom.

Charlie70
Charlie70Innlegg: 1330
09.11.19 20:49

Greit med hjemmeseier og 3p, men det er 8 des som gjelds.

Takk for kampen og sees, Viking!

KingAnderson
09.11.19 20:51
ohlalaSpurs: Du vil bli ensom.

Haha. Såpass ja :(

Får finne en annen plass da. Regner med at det finnes plasser hvor supportere av begge lag samles, og det bør jo bli god stemning mellom disse supportergruppene.

clavin
clavinInnlegg: 32249
09.11.19 20:53
ohlalaSpurs: Du vil bli ensom.

FKH-supporterne sliter allerede før avspark. Saras telt er ikke der som de forutsetter, og Plata er heller ikke som det en gang var.

Charlie70
Charlie70Innlegg: 1330
09.11.19 20:54

Saras telt stengte permanent for kort tid siden, så du blir min uansett ensom der.....

Edit: det var en lenke, ja :/

(Innlegget ble redigert 09.11.19 20:55)

fotballidiot2
09.11.19 20:56

Ja håper og tror det blir god stemning mellom supporterne i Oslo. 

Gratulerer med en fortjent seier i dag. Satser på vi vinner når det virkelig gjelder 

KingAnderson
09.11.19 21:05
clavin: FKH-supporterne sliter allerede før avspark. Saras telt er ikke der som de forutsetter, og Plata er heller ikke som det en gang var.

De narkomane i Oslo jublet jo når FKH kom til cupfinalen. Plata kommer til å få nytt liv fra 6. Desember :)

Håper dere drar frem "for sånn klapper de i Haugesund"-sangen i cupfinalen. Stor humor, selv om det selvfølgelig er folk herfra som ble krenket av den og.

fotballidiot2
09.11.19 21:10

Helgen med 2 advent blir fantastisk for oss alle uansett. For 1 av lagene vil det komme en nedtur i løpet av søndagen. Men vi vil alle ha mye gøy før det 

FKH_supporter
FKH_supporterInnlegg: 469
09.11.19 21:32

Syns Viking er et av de svakeste lagene som har vært på stadion i år. De må ha hatt en veldig dårlig dag. Men det må også nevnes at FKH var svake. Kulden påvirket begge lag???

KingAnderson
09.11.19 21:43
fotballidiot2: Helgen med 2 advent blir fantastisk for oss alle uansett. For 1 av lagene vil det komme en nedtur i løpet av søndagen. Men vi vil alle ha mye gøy før det

Joda, du har rett i det.

For oss er vel strengt tatt cupfinalen en kjærkommen og litt uventet bonus etter en merkelig og strevsom sesong med både oppturer og nedturer. Hele den helgen kommer til å bli en gedigen fest, og hvis dere slår oss i finalen så skal vi (etter hvert) klare å glede oss over sølvmedaljene og. Kommer selvfølgelig til å svi skikkelig i starten da, så vi håper lykken står den kjekke bi denne gangen og :)

Men; vi er ikke veldig bortskjemt i Haugesund, så cupfinale blir feiret og hyllet okke som.

KingAnderson
09.11.19 21:45
FKH_supporter: Men det må også nevnes at FKH var svake.

Vi skapte ikke all verden, men spillemessig var vi vel egentlig brukbare i dag. Viking ble presset veldig langt tilbake i banen i lange perioder av kampen, og det ble til slutt en seier av den veldig fortjente sorten.

clavin
clavinInnlegg: 32249
09.11.19 21:50
KingAnderson: Men; vi er ikke veldig bortskjemt i Haugesund, så cupfinale blir feiret og hyllet okke som.

For oss Viking-supportere er ikke dette så spesielt, da vi har vunnet masse sølvtøy allerede. I et evighetsperspektiv er det heller ikke sååååå lenge siden 2001.

Poenget mitt er at dette er mer eller mindre en vane, og overhode ikke noe særlig spesielt, for oss.

KingAnderson
09.11.19 21:55
clavin: Poenget mitt er at dette er mer eller mindre en vane, og overhode ikke noe særlig spesielt, for oss.
Heborres
HeborresInnlegg: 10772
09.11.19 22:39

Takk for kampen Vikinger!

Dårlig generalprøve at begge lag, men hyggelig at vi i det minste fikk tre poeng utav dette. Men det betyr selvsagt jack shit hvis vi taper cupfinalen.

Vi sees på Ullevaal! La oss sammen skarre denne forpestede Oshlo-byen sønder og sammen!!!

Tjaaah
10.11.19 00:32
magpien: Av Berisha?? Nei, han må du kjøpe flere av. Sang jo til og med nystemten.

Det fikk jeg faktisk ikke med meg. Men han er uansett ikke like kjekk som Tommy.

Tjaaah
10.11.19 00:33
FKH_supporter: Syns Viking er et av de svakeste lagene som har vært på stadion i år. De må ha hatt en veldig dårlig dag. Men det må også nevnes at FKH var svake. Kulden påvirket begge lag???

Viking har også hatt ekstremt med marginer på sin side i år. Noe som egentlig er ok, for alt gikk galt for de når de rykket ned.

HLund
HLundInnlegg: 16774
10.11.19 00:36
Tjaaah: Viking har også hatt ekstremt med marginer på sin side i år. Noe som egentlig er ok, for alt gikk galt for de når de rykket ned.

Alle muligheter for å ta 5. plassen nå faktisk med det resultatet. (da kommer vel Kristiansund og spoiler det med å vinne de 3 siste).

Nevi
NeviInnlegg: 8807
10.11.19 00:58
FKH_supporter: Syns Viking er et av de svakeste lagene som har vært på stadion i år. De må ha hatt en veldig dårlig dag. Men det må også nevnes at FKH var svake. Kulden påvirket begge lag???

Det var rett og slett en fryktelig svak kamp. Som inneholdt knapt målsjanser.
Mulig banen må ta skylden for dårlig spill. For begge lag. Men virket som banen var frossen. Men ikke sikker det var så ille som det så ut som.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg