Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

*Kamptråd Molde FK - Arsenal FC*

NYTT TEMA
ASEN

ASEN
24.11.20 16:56

Arsenal lander i Molde ikveld ca kl 18.00, men skal sannsynligvis IKKE trene på Reknesbanen ikveld. Til info for spesielt intereserte. 

Bukayo

Bukayo
24.11.20 17:27

Tierney, Xhaka, Runarsson, Cedric, Mustafi the other players confirmed as travelling.

HarryH

HarryH
24.11.20 17:38

Der landa flyet. Jeg er en enkel kar fra landet og synes dette er litt stas.

Korgutt

Korgutt
24.11.20 18:05
HarryH: synes dette er litt stas.

Har du tatt med deg penn? Er vel noen spillere som vil ha autografen din?

HarryH

HarryH
24.11.20 18:08

De later som de er verdensvant.

Kaizen

Kaizen
24.11.20 19:56

Denne kampen holder det å halvgardere. H-U

Bukayo

Bukayo
24.11.20 21:07

Smith Rowe, Azeez and Balogun have all travelled out to Norway for Thursday night's game. 

ONV95

ONV95
24.11.20 22:51

Gratulerer Molde med besøk av verdens fineste klubb. For tiden ikke helt på høyden, så det kan fort bli et hjemmepoeng også. 

PapaSmurf

PapaSmurf
24.11.20 23:09

Om Arsenal sender unggutter ut på banen på torsdag så håper jeg MFK blir enige om å sette seg heftig i respekt med noen saftige lårhøner og inn i ryggen på dem så det smeller i luftduellene. 

Enzino

Enzino
25.11.20 15:16
PapaSmurf: Om Arsenal sender unggutter ut på banen på torsdag så håper jeg MFK blir enige om å sette seg heftig i respekt med noen saftige lårhøner og inn i ryggen på dem så det smeller i luftduellene.

Hvis du tror spillere som Smith-Rove og Azeez kan skremmes fysisk, så vil du bli kraftig overrasket.

Smith-Rove har f.eks. spilt en halv sesong i CC, som er vesentlig mer fysisk enn norsk Eliteserie.

Men hvis Arsenal faktisk starter denne med 3-4 tenåringer, bør Molde ha alle muligheter til et resultat i denne kampen. Eller sagt på en annen måte, hvis de ikke klarer det da så klarer det aldri.

Jeg tviler på at mer enn 1-2 av dem starter. Men er spent på lagoppstillingen til denne. Kampprogrammet på hjemmebane er så tett fremover, at Arteta garantert ønsker å spare alle han tror han kan spare og komme unna med det.

En stor fordel ved å vinne denne kampen er jo å kunne stille med enda svakere lag i de siste kampene.

Enzino

Enzino
25.11.20 15:17
Kaizen: Denne kampen holder det å halvgardere. H-U

Utvilsomt, siden den første kampen viste at Molde er et mye bedre lag enn Arsenal.

Enzino

Enzino
25.11.20 15:22
Bukayo: Runarsson, Cedric, Mustafi, Luiz, Niles; Smith Rowe, Willock, Nelson, Pepe; Nketiah, Lacazette.

Dette er nok ganske nært startoppstillingen vil jeg tro.

Håper ikke Tierney starter i hvert fall. 

Kan vel hende at Lacazette starter på benken også.

Hepp1971

Hepp1971
25.11.20 15:42

Arsenal-spillerne gleder seg sikkert til å komme til plastmatten på Røkkke-løkka, det er nok noe ganske annet enn å spille på biljardteppet av en naturlig gressmatte hjemme på Emirates....,

bananape123

bananape123
25.11.20 22:13

Litt trist at flere Arsenal supportere  slipper inn på stadion. Mens tusenvis av Molde supportere må sitte hjemme i god stolen.

Taururu

Taururu
25.11.20 22:27

Ikke fortell meg at det er norske "liksomArsenalfans" inne blant de 600? Det orker jeg ikke å forholde meg til, vi må jo være det eneste landet i verden hvor dette skjer. Blir ikke mer skilue enn det

(Innlegget ble redigert 25.11.20 22:29)

gavharr

gavharr
25.11.20 22:30

Her sjokkerer Molde og tar en sterk 2-1-seier. Det håper jeg i alle fall!

Art-Vandelay

Art-Vandelay
25.11.20 22:31

Har det vært fritt salg på billettene eller har MFK kontroll på hvem som har fått kjøpe? 

gavharr

gavharr
25.11.20 22:33
Hepp1971: Arsenal-spillerne gleder seg sikkert til å komme til plastmatten på Røkkke-løkka, det er nok noe ganske annet enn å spille på biljardteppet av en naturlig gressmatte hjemme på Emirates

Spillere som tjener såpass med penger må faktisk kunne klare å prestere uansett dekke, uten å sutre om det.

bananape123

bananape123
25.11.20 22:38

https://www.rbnett.no/sport/2020/11/25/Han-studerer-i-Molde-trener-Eide-og-har-Arsenal-som-mellomnavn-23061314.ece 

Han får billett  ja......

De på kontoren ned på stadionen, må jo skjønne at det er no muffins når man heter Arsenal til mellomnavn 

Art-Vandelay

Art-Vandelay
25.11.20 22:41

Han bør uglesees av alle på stadion. 

PapaSmurf

PapaSmurf
25.11.20 23:36

Jeg fikk billett, men jeg er potte forkjølet og må bli hjemme. 

Så da ble det en litt ubehagelig oppgave å dele ut billett til noen da. Mange som fortjente det. Men jeg har en kompis som skaffet meg billett til RBK-Molde i 2013, nå kunne jeg endelig gjøre opp for meg. Dessuten liker han Tottenham, så det er ingen fare for at jeg har bidratt til at noen skal bistå bortelaget. 

Forøvrig var det så smått ubehagelig å få en flere meter lang q-tips opp i nesa. Føltes i allefall som den bare ble matet lenger og lenger inn. Jeg måtte spørre om han lobotomerte meg når han først var oppe i hjernen og pirket. Negativ test var det også. Jeg som håpet å endelig få noe positivt ut av livet ;)

(Innlegget ble redigert 25.11.20 23:36)

Tjaaah

Tjaaah
25.11.20 23:41
PapaSmurf: Jeg fikk billett, men jeg er potte forkjølet og må bli hjemme. Så da ble det en litt ubehagelig oppgave å dele ut billett til noen da. Mange som fortjente det. Men jeg har en kompis som skaffet meg billett til RBK-Molde i 2013, nå kunne jeg endelig gjøre opp for meg. Dessuten liker han Tottenham, så det er ingen fare for at jeg har bidratt til at noen skal bistå bortelaget.

Er vel ikke så lett å finne noen som er interessert nå. De fleste fotballinteresserte trenger vel resten av uken for å feire Brann sin seier mot Rbk.

Sånn sett litt synd for dere, at denne kampen kommer fullstendig i skyggen av Brann sin heroiske prestasjon.

Godt vi er jordnære nok her i byen til at dette ikke går til hodet på oss...

God bedring.

Belzone

Belzone
26.11.20 09:35
Det blir et nytt dommerteam i Europaliga-oppgjøret mellom Molde og Arsenal torsdag etter at en av de opprinnelige dommerne testet positivt for koronaviruset ved ankomst til Norge. Nå er alle de fire dommerne satt i isolasjon og karantene, mens det er hentet inn tre nye polske dommere, samt en norsk fjerdedommer, til kampen på Aker stadion. Det polske teamet består av Daniel Stefanski (hoveddommer), samt Dawid Igor Golid og Krzysztof Myrmus. Uefa opplyser at det er en liten mulighet for at kampen kommer til å starte senere enn det oppsatte tidspunktet 18.55 grunnet endringene på dommerteamet. 
PapaSmurf

PapaSmurf
26.11.20 10:05

Husker dere den tiden vi nedverdiget oss til å møte engelske klubber til showkamper midt i vår sesong?

Mye morsommere å få dem hit til offisielle kamper. 

Elektrolytt

Elektrolytt
26.11.20 10:10
PapaSmurf: Mye morsommere å få dem hit til offisielle kamper.

Jepp, mye morsommere å se Molde bli nedverdiget i offisielle kamper.

Korgutt

Korgutt
26.11.20 11:07
Belzone: Det blir et nytt dommerteam i Europaliga-oppgjøret mellom Molde og Arsenal torsdag etter at en av de opprinnelige dommerne testet positivt for koronaviruset ved ankomst til Norge. Nå er alle de fire dommerne satt i isolasjon og karantene, mens det er hentet inn tre nye polske dommere, samt en norsk fjerdedommer, til kampen på Aker stadion. Det polske teamet består av Daniel Stefanski (hoveddommer), samt Dawid Igor Golid og Krzysztof Myrmus. Uefa opplyser at det er en liten mulighet for at kampen kommer til å starte senere enn det oppsatte tidspunktet 18.55 grunnet endringene på dommerteamet.

Hvor har du sett den infoen? 

PapaSmurf

PapaSmurf
26.11.20 11:14
Elektrolytt: Jepp, mye morsommere å se Molde bli nedverdiget i offisielle kamper.

Absolutt. 

Det er morsommere å tape en offisiell kamp mot Arsenal enn å vinne en showkamp mot Liverpool. 

Men det blir spennende å se da hvor stor ydmykelsen blir, eller om vi kanskje kan snike oss til en seier. Det er lenge siden sist vi tapte i Europa. Og både Zenit og Sevilla som reiste hjem med tap stilte sterkere lag enn Arsenal gjør i kveld. 

Belzone

Belzone
26.11.20 11:25
Korgutt: infoen?
Opptur

Opptur
26.11.20 12:31
Belzone: Tv2 som melder.

Får satse på UEFA har kontroll. Polen og Covid19 klinger ikke så godt..

Bukayo

Bukayo
26.11.20 12:58

Norsk 4.dommer? Da er han jo inhabil....

Klikk for å gå tilbake til toppen