Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd Trøndelag vs Kåre og Eirik

NYTT TEMA
AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 14:26

Ikveld er det klart for for utsatt kamp mellom avslappede trøndere, og bergensere livredde for nedrykk, på lerkendal stadion i Trondheim.

Kåre kommer hjem uten søksmål for første gang på noen år, mens pulsen enda stiger bare man hører at Eirik Horneland har satt sine bein innenfor fylkesgrensen.

Trøndernes eks og eks eks-trener styrer som kjent Bergenserne på stø kurs mot nedrykk, i en sammenhengende spion-prestasjon selv ikke Frode Berg kan kopiere.

Det forventes at Bergenserne vil gå ut i en 2-4-4 formasjon i et forsøk på å ta eieforholdet til nystemten tilbake fra Tordenskjolds menn. Så får vi se hvordan det går.

Rosenborg jobber med å finne seg selv på treningsfeltet, så får man se idag om man har kommet noe lengre enn sist, og om dommerne har lært seg avstandsbedømming over 3 meter.

Vel møtt til kampstart 1900, og velkommen til tjaah hepp og alle andre optimister.
Ellers foreslår jeg fyllingens cupfinalelåt "Nullet", på kasetten fra cupfinalen 91.
Den kommer før flettfrid, men etter feskhandler torske og Knutsen og Ludvigsen.

(Innlegget ble redigert 24.11.20 14:27)

lsklars

lsklars
24.11.20 14:37

Jevnt og spennende. 

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 14:55
AxelRudi: avslappede trøndere

Litt for avlsappet, når det kommer til smittevern, vil noen kanskje si.

Ellers er vel det å kalle meg en optimist noe av det dummeste du har skrevet på dette forumet...

(Innlegget ble redigert 24.11.20 14:56)

keizersoze

keizersoze
24.11.20 15:11

Ahh så søtt at dere tror dere har tatt Nystemten. Og at dere vil ha den er jo smigrende da..Kanskje dere kan spille den før kamp?

Vi er ikke gniten.

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 15:16
keizersoze: Ahh så søtt at dere tror dere har tatt Nystemten. Og at dere vil ha den er jo smigrende da..Kanskje dere kan spille den før kamp?

Av en eller annen grunn synes trøndere at det er en fornærmelse for oss at en av deres egne måtte reise til Bergen for å kunne bli inspirert...

keizersoze

keizersoze
24.11.20 15:23
Tjaaah: Av en eller annen grunn synes trøndere at det er en fornærmelse for oss at en av deres egne måtte reise til Bergen for å kunne bli inspirert...

Det er noe trøndere ikke får der oppe.. Var det ikke også en annen som ville til Bergen? Fisken i vannet og noe.

Vi har noe de ikke har der oppe. 

Folkflesk

Folkflesk
24.11.20 15:23
keizersoze: Ahh så søtt at dere tror dere har tatt Nystemten.

Hvordan går det med han som sto og gaulet den sangen i Ranheimdrakt? Spiller han fra start?

clavin

clavin
24.11.20 15:25
AxelRudi: Ellers foreslår jeg fyllingens cupfinalelåt "Nullet", på kasetten fra cupfinalen 91.

Jeg trodde det var RBK og Godset som som spilte cupfinale i 1991.

Men, egentlig ikke rart at trøndere ønsker å glemme denne finalen.

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 15:25
Folkflesk: Hvordan går det med han som sto og gaulet den sangen i Ranheimdrakt? Spiller han fra start?

Karlsen? Han kunne vi i grunnen trengt. Bedre enn de spissene vi har.

keizersoze

keizersoze
24.11.20 15:27
Folkflesk: Hvordan går det med han som sto og gaulet den sangen i Ranheimdrakt? Spiller han fra start?

Alle er jo velkommen til å bli, men han hadde vel fotball han måtte spille andre steder. 

Folkflesk

Folkflesk
24.11.20 15:36
Tjaaah: Karlsen? Han kunne vi i grunnen trengt. Bedre enn de spissene vi har.

Mulig det var Karlsen, men synes å huske at det var en annen løk. Kommer bare ikke på navnet i farta.

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 15:39
Folkflesk: Mulig det var Karlsen, men synes å huske at det var en annen løk. Kommer bare ikke på navnet i farta.

En underart av Berg-familen. Han er for tiden i norges mest umoralske klubb, som faktisk ikke er rbk akkurat nå. Selv om både dere og VIF har hevdet dere i det siste.

Zanick

Zanick
24.11.20 15:57

Jeg håper Rosenborg vinner denne kampen

keizersoze

keizersoze
24.11.20 15:59
Zanick: Jeg håper Rosenborg vinner denne kampen

Gjør du ikke alltid det?

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 16:03
keizersoze: Gjør du ikke alltid det?

Jeg vil tippe at han vanligvis håper at Rbk vinner den aktuelle kampen de stiller opp i, og ikke akkurat denne. Det ville i så fall vært litt rart. Særlig siden den ikke var satt opp før i vår en gang.

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 16:14

Dette var ikke vanskelig. Fisk og agn.

Tipper følgende lag:

Hansen - Reitan Tore Holmar Pa - Ciljan - Tagseth Zach - Ceide Dino Holse.

HLund

HLund
24.11.20 16:15
AxelRudi: Hansen

Er da vel i karantene?

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 16:18
keizersoze: Vi har noe de ikke har der oppe.

Hva da? Utbredt koronasmitte? Nøkternt forhold til eget lag? Smittevernoverlege som ikke får jobbe med pandemien? Et kjærlig forhold til Moldenserne?

Hirr hirr.

keizersoze

keizersoze
24.11.20 16:21
Tjaaah: Jeg vil tippe at han vanligvis håper at Rbk vinner den aktuelle kampen de stiller opp i, og ikke akkurat denne. Det ville i så fall vært litt rart. Særlig siden den ikke var satt opp før i vår en gang.

Hmm. Kan jo bare være han er litt overtroisk og tror på jinxing? Eller antijinxing?

FrannyLee

FrannyLee
24.11.20 16:24
AxelRudi: Kåre kommer hjem uten søksmål for første gang på noen år, mens pulsen enda stiger bare man hører at Eirik Horneland har satt sine bein innenfor fylkesgrensen.

Æ har fire fine lænestola.

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 16:24
HLund: Er da vel i karantene?

Ingen har, så langt jeg har fått med meg, bekreftet om han har blitt ilagt ekstra smittekarante på grunn av Henriksen, han var jo allerede i karantene på grunn av Omar og den var over 22/11.

Dette skulle bli avgjort idag, så jeg vet faktisk ikke. Om så stiller Faye Lund.

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 16:28
FrannyLee: Æ har fire fine lænestola.

Bæste tomta i byn! Nå kjent som den beste tomta i byn, Solsiden. Forut for sin tid unge Rotmo. Bompeng også.
Ingen store problemer med laushonda så langt. Litjkarn får dere svare for selv.

HLund

HLund
24.11.20 16:31
AxelRudi: Ingen har, så langt jeg har fått med meg, bekreftet om han har blitt ilagt ekstra smittekarante på grunn av Henriksen, han var jo allerede i karantene på grunn av Omar og den var over 22/11. Dette skulle bli avgjort idag, så jeg vet faktisk ikke. Om så stiller Faye Lund.

Ifølge Eurosport var han ikke aktuell for denne kampen, men de kan jo ha tatt feil.

keizersoze

keizersoze
24.11.20 16:31
AxelRudi: Hva da? Utbredt koronasmitte? Nøkternt forhold til eget lag? Smittevernoverlege som ikke får jobbe med pandemien? Et kjærlig forhold til Moldenserne? Hirr hirr.

Hehe. Vi har koronasmitte, det var dere som ville ha kampen utsatt...
Kjærlig forhold til moldenserne.. Ja jeg regner med alle har det,  etter deres standarder for å ha et forhold til moldensere.

Hva har dere da som gjør at dere skal føle dere bedre over at trøndere stoorkoser seg i byen vår? En liten kirke?
Sikkert norges smaleste bygater...Dere vokser nok en gang. Og nei ikke kom med smau. De er bare herlig..Snakker bilveier.

Dere har vel ikke dreisen på skinnvest lenger engang, og karsk er vel noe for de få, så hva er igjen da, når deres "lillebrødre" i både sør og nord robber dere for deres etterlengtete pokal?

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 16:57
AxelRudi: Hva da? Utbredt koronasmitte? Nøkternt forhold til eget lag? Smittevernoverlege som ikke får jobbe med pandemien? Et kjærlig forhold til Moldenserne?

Sjarm.

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 17:21
Tjaaah: Sjarm

Humor.

Tjaaah

Tjaaah
24.11.20 17:23
AxelRudi: Humor.

Ydmykhet.

Listen er i grunn endeløs.

AxelRudi

AxelRudi
24.11.20 17:34
Tjaaah: Ydmykhet. Listen er i grunn endeløs.

Selvironi. Iallefall et par av dere!

keizersoze

keizersoze
24.11.20 17:35
Tjaaah: Listen er i grunn endeløs.

Neida. Den begrenser seg til samtlige superlativer, vel uansett språk, men ja, det blir mye.

keizersoze

keizersoze
24.11.20 17:38
AxelRudi: Selvironi. Iallefall et par av dere!

Humor gjelder jo faktisk for en eller to trøndere også. Selvironi, der er dere velkommen til Bergen for å lære :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg