Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Om vi hadde hatt VAR (RBK - Brann 2-3)

NYTT TEMA
Hepp1971

Hepp1971
25.11.20 10:42

VAR hadde ikke gitt RBK straffe i den første situasjonen, men det hadde vært soleklart på nummer 2. På Branns tredje redning PÅ streken, fikk linjedommer dårlig samvittighet og ga RBK 2-3. Ballen var ikke over linjen, det var redning på strek, men den var kanskje over streken på den første av de 3. Brann hadde uansett to vakre mål, 1-0 og 3-0, Zachariassens heading var en perle den også og i sum var det deilig å hente 3 poeng, som heller ikke var ufortjente, selv om det mest korrekte resultatet nok hadde vært en uavgjort.

Ellers må det sies at Skullerud og medkommentatoren hadde RBK-underbuksene på, for makan til RBK-onani er det lenge siden jeg har sett, fra kommentatorhold. De touchet såvidt innom at RBK hadde spilt et skitten spill landslagspausen og var mer opptatt av å hylle RBK for å ha fått sving på angrepsspillle i pausen. Og istedenfor å hylle Taylor og Svendsen for to vakre mål, så velger tullingene heller å fokusere på at RBKs andrekeeper ikke gjorde jobben sin. Disse to kommentatorene kan bare ryke og reise til H.

(Innlegget ble redigert 25.11.20 10:43)

Korgutt

Korgutt
25.11.20 10:45
Hepp1971: Disse to kommentatorene kan bare ryke og reise til H.

Har du lyst til å bestå diplomatskolen? Da skal du bare gjøre det jeg har sitert på en slik måte at de gleder seg til reisen.

Hepp1971

Hepp1971
25.11.20 10:46

Den forstod jeg ingenting av, Korgutt, vennligst grei ut.

Korgutt

Korgutt
25.11.20 10:57
Hepp1971: Den forstod jeg ingenting av, Korgutt, vennligst grei ut.

Du ber jo disse kommentatorene om å ryke og reise til hel.... . Skal man bli diplomat så er ett av opptakskravene at man må be en person om å ryke og reise til dette stedet på en slik måte at man faktisk gleder seg til reisen. :-)

Hepp1971

Hepp1971
25.11.20 11:02

Kommentatorer som ikke klarer å kamuflere sympatiene bedre, fortjener intet diplomati, de får bare komme seg avgårde, enten de gleder seg eller ei!

Dr.I.Tidemann

Dr.I.Tidemann
25.11.20 12:26
Hepp1971: Ellers må det sies at Skullerud og medkommentatoren hadde RBK-underbuksene på

Usikker på om det er RBK underbukser når det gjelder Skullerud. Han er generelt negativ til BRANN. Dette gjelder uansett hvem vi møter.

Får fnatt av å høre på han.

HLund

HLund
25.11.20 12:33

Skal sies at Eurosport generelt har vært ekstremt tabloide i det siste når det gjelder Brann (med et visst unntak for Asbjørn Myhre som jeg synes er noe mer edruelig). Har ikke vært måte på hvor elendig man har spilt og hvor elendig spillerne er (de samme folkene som vel hadde Brann på 4. plass før sesongen om jeg ikke husker helt feil.) Fullstendig uten evne til å se bak resultatene og hvor mye selvtillit og flyt faktisk har å si. (Noe i går var et helt ypperlig eksempel på).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg