Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fotball-supporterne de mest "vellykede"

NYTT TEMA
peewee
peeweeInnlegg: 2723
06.08.99 19:33
Jeg gjorde bare en liten observasjon. Sidene for fotball begynte å fylles med innlegg, så fort de kom på nett. På de andre sidene som livssyn er det fortsatt stille. Jeg har merket at det på fotball skriver innlegg hele døgnet, mens på de andre skrives det for det meste i arbeidstiden. Noe som tyder at "fotball-gutta", i motsetning til de andre, har råd til internett-tilkobling og PC hjemme. De andre derimot sitter å lurer seg unna jobben, for å skrive innlegg på disse sidene. Derfor er konklusjonen at fotballsupportere er mer "vellyllet" enn mange andre.

PeeWee
hdaniels
hdanielsInnlegg: 880
08.12.08 15:14
peewee: Jeg gjorde bare en liten observasjon. Sidene for fotball begynte å fylles med innlegg, så fort de kom på nett. På de andre sidene som livssyn er det fortsatt stille. Jeg har merket at det på fotball skriver innlegg hele døgnet, mens på de andre skrives det for det meste i arbeidstiden. Noe som tyder at "fotball-gutta", i motsetning til de andre, har råd til internett-tilkobling og PC hjemme. De andre derimot sitter å lurer seg unna jobben, for å skrive innlegg på disse sidene. Derfor er konklusjonen at fotballsupportere er mer "vellyllet" enn mange andre.

PeeWee

Ikke alle forunt å ha råd til internett-tilkobling og PC!

Hehe, finner mye rart om man titter bakover.

Pingla
PinglaInnlegg: 4936
08.12.08 15:47

Eventuelt er det flere kvisete skoleelever og feite trygdede med Liverpool og Man U-drakter som har anledning til å skrive alle døgnets timer

krakra_2
krakra_2Innlegg: 38663
08.12.08 16:35

Mer kvalitetet på de mindre forumene vil jeg påstå. Her skriver jo all slags uvitende pakk og innlegg med mer enn 100 ord blir stemplet som geniale.

vif_support
vif_supportInnlegg: 6235
29.07.19 16:19

He he, dette må være en av de mest vellykkede trådene på vgd 

:) 

pfrog567
pfrog567Innlegg: 12950
29.07.19 23:11
vif_support: He he, dette må være en av de mest vellykkede trådene på vgd

En av de eldste trådene vel.

Rexwiller
RexwillerInnlegg: 9825
31.07.19 18:59

Et 20 år gammelt innlegg dukker altså opp på forsiden av vgd.

Framsynt
FramsyntInnlegg: 9904
01.08.19 01:06
Rexwiller: Et 20 år gammelt innlegg dukker altså opp på forsiden av vgd.

Veldig mange innlegg som skal slettes havner på forsiden før de slettes. Jeg har opplevd det en rekke ganger.

Jeg har ikke helt funnet ut av det, men det er vanskelig å tro at de har folk på vakt når det skjer såpass ofte. De må være en systemfeil.

Zanick
ZanickInnlegg: 9157
01.08.19 01:11
peewee: Jeg gjorde bare en liten observasjon. Sidene for fotball begynte å fylles med innlegg, så fort de kom på nett. På de andre sidene som livssyn er det fortsatt stille. Jeg har merket at det på fotball skriver innlegg hele døgnet, mens på de andre skrives det for det meste i arbeidstiden. Noe som tyder at "fotball-gutta", i motsetning til de andre, har råd til internett-tilkobling og PC hjemme. De andre derimot sitter å lurer seg unna jobben, for å skrive innlegg på disse sidene. Derfor er konklusjonen at fotballsupportere er mer "vellyllet" enn mange andre.

Tommel gitt!

MyWays
MyWaysInnlegg: 4551
01.08.19 08:06

Tommel gitt

Zanick
ZanickInnlegg: 9157
01.08.19 11:14

Ålreit at innlegg fra 1999 havner på tommeltoppen. Skulle bare mangle.

Morten_1996
Morten_1996Innlegg: 1809
01.08.19 14:39

Tenk at han lagde denne tråden nesten fem måneder før han registrerte seg på VGD. 

Bakkus
BakkusInnlegg: 3194
01.08.19 20:31
Morten_1996: Tenk at han lagde denne tråden nesten fem måneder før han registrerte seg på VGD.

Alle som registrerte seg før tusenårsskiftet er listet som 1/1 2000 registerdato. Mulig det hadde noe å gjøre med at alle var så redde for at maskiner ikke kom til å takle overgangen.

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2869
01.08.19 22:26

Jeg ser at peewee har fått sin første stjerne etter 20 år på VGD :)

kjempekanin
kjempekaninInnlegg: 25998
02.08.19 22:25

ha ha (positivt ment)

ehall
ehallInnlegg: 20934
02.08.19 23:37

Haha, dette er jo bare helt fantastisk :) En tråd for vgd historien.

kytec
kytecInnlegg: 42586
05.08.19 18:42
hdaniels: Ikke alle forunt å ha råd til internett-tilkobling og PC!

Hehe, finner mye rart om man titter bakover.

Og nå er ditt innlegg snart 11 år gammelt og du er kanskje dau? 

rosmebraad
rosmebraadInnlegg: 37387
11.08.19 23:05
ehall: Haha, dette er jo bare helt fantastisk :) En tråd for vgd historien.

Det gjør sitt når større deler av almuen får tilgang til Internetz-data-EDB-maskin! 

tinnyme
tinnymeInnlegg: 12404
17.08.19 08:37
rosmebraad: Det gjør sitt når større deler av almuen får tilgang til Internetz-data-EDB-maskin!

Ja, man minnes jo uttrykket EDB-maskin og så hadde de punchedamer. Var det kun damer som satt og ordnet med disse hullkortene - ingen menn?

Kortene mm. ble vel sendt avgårde til viderebehandling i databedrifter der hadde store nok areal for vindundermaskinene sine.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg