Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva er det med idiotene fra AALESUND?

NYTT TEMA
realdeal

realdeal
22.10.03 22:37
Ser at berit riise fortsatt får drapstrussler på forumet til aafk og magne hoseth ble drapstruet...berit riise saken er historie for lenge siden men det ser ikke ut som det lille samfunnet som dyrker janteloven oppe i lille aalesund har fått med seg det!!!!!!!

skjerp dere sunnmøringer dere burde skammes!!!!!!

I ain't never spoke to God
And I ain't never been i Heaven
But you assumed I knew the way
Even though the map was given
dostov

dostov
22.10.03 22:39
Ålesund er smørbukkene i Suporter-Norge. De er harmløse. De er fjellnisser i skrenten som når hjemmebrenten på innerlomma går tom, trenger å fylle andres liv med litt av frykten de føler når spriten tar slutt. Disse truslene er harmløse.

"Stor sport begynner der hvor den forlengst har sluttet å være sunn."
Bertolt Brecht
Bulldoser

Bulldoser
22.10.03 22:48
Nå er riktignok ingen av de nevnte fruene særlig sympatisk, men jeg er helt enig med deg; slike trusler er å gå langt over streken!

Nå må det legges til at jeg er innom forumet på aafk.no daglig, og har ikke sett noe Riise-sjikane på mange måneder...

Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 22:57
Ho Berit Riise har ikke blitt nevt med et ord på forumet på mange måner,jeg er det 5 timer vær dag og 24 timer i døgnet om helgene.Så dere må slutte og lyge om vi som elska Aafk
Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 23:01
Dessuten så skriver du Aalesund feil,det heter Aalesund og ikke AAlesund,kjerp deg gutt
PalmeH

PalmeH
22.10.03 23:03
"kjerp deg gutt"

Glasshus Kråmyra....Glasshus.....
Olifinjana

Olifinjana
22.10.03 23:03
jejeje. de har ikke annet og gjøre på bondelandet..
Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 23:04
Jeg er Gartner så jeg har lov til og sitte i et Glasshus,har du ikke hørt om et Drivhus før?
Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 23:07
Jeg har ikke sett en sau her på mange år,så jeg forstår ikke hva du mener med Bondelandet.Må være nedlagte bondegåra du tenker på da?
PalmeH

PalmeH
22.10.03 23:07
jaja...du får "Kjerpe deg" til neste gang du kritiserer andres feil.

And by the way (det er engelsk, slå det opp) ;-)))

Aalesund skrives slik: bydel i Molde
RickiBK

RickiBK
22.10.03 23:08
Du får det nesten til å se ut som om Kanaris er rene bulldogene i supporterNorge Dostov. Slike som ikke står i fjellet med heimbrent, men heller surrer rundt
i det dere kaller en by og drikker fiiiiiine merkevarer på Martins.
Er dere så inni granskauen bedre da?

Nei, stå ikke der i den plankehaugen på Romerike og kaste stein som om du var i glasshus....;-))

Men vi som har hår på ballene VET jo bedre ;-))

Et av de største problemer med Aalesund og Riise, er nok to fullstendig
motpoler som møtes og lager en heftig storm av absolutt intet.
I tillegg kommer en mindre rasjonell side frem i supporternes "trusler".

Se bare: Berit er ikke særlig skvetten med hensyn til å stikke frem nesa
i , nær sagt, ett og alt rundt guttene sine. Og hun legger lite mellom når hun
føler seg ille behandlet eller motsagt.

Så har vi hennes mann som ser ut til å ha den selsomme hobbyen å samle på alt mulig rart.
Som innlegg på et supporter-diskusjonsforum hvor da hans kone har lagt seg ut
med så alt for mange flere enn hva hun aner er mulig, bare "for å støtte guttene sine".

Aalesund FK er også med i "suppa".
Med mere eller mindre klare "avtaler" om hvem skal ha hvilke penger og ære med
hensyn til oppfostring av to ellers greie fotballgutter, gjerne i lekker strid med
guttenes kjødelige opphav.

AaFK-supporterne ernok som de aller fleste supportere: De forsvarer sin klubb
for alt det er verdt, med alle mulige midler.
Eieren av nettsidene bør gå hardere ut mot disse som i (muligens?) vill
frustrasjon kommer med "tryusler" som uansett aldri vil bli satt ut i livet.

Nåvel: Regner med at AaFK rydder sidene sine for slike "tullinger" og at Fam. Riise
snart innser at dersom de skal stikke frem nesa så ofte, så må de gro en litt
tykkere hud mot hva som uansett kommer i retur.

AaFK-supporterne? Som alle oss andre: intet håp.........;-)

RickiBK
Forlengst erklært som gal.
PalmeH

PalmeH
22.10.03 23:08
ja ja, jeg vet at det er et stykke mellom Aalesund og Molde, men det var et overtrøtt forsøk på å være morsom.....
Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 23:12
Det er Moldesom er Bydel i Ålesund,vi er størst penast og snart best i fylket.Det viser både resutata mot Molde,og det at vi har en mye sunnere økonomin en Molde.Så innen 3 år tror jeg vi er best i fylket,vi har tatt kraftig innpå Molde i år.Og framgangen vil forsette,selv om vi skulle rykke ned i år
PalmeH

PalmeH
22.10.03 23:16
Det er godt mulig dere blir større, rikere og får mer hår på balla en moldenserene, men supporterkultur, DET trenger dere litt trening på, men som det så fint sies:

"Ekte lidenskap har et navn; BRANN"

http://www.Brann.no

"Den som gir seg nå er feig"
Knut Walde (2002)
RickiBK

RickiBK
22.10.03 23:20
Molde og supporterkultur?

La meg se: UEFA-CUP på Røkkeløkka: 1700 møtte på tribunene.
Molde ville ha sjangsen (Ingen garantier) til å gå videre.

Supporterkultur?
Kråmyra

Kråmyra
22.10.03 23:22
No har det ikke vært prata om Riise siden sesongen starta,så det er litt seint og tafrem det no.Men vist dere leste Aftenposten på lørdag,og så hva en Moldenser sa om Aafk og Ålesund.Han brukte en hel side på norges 3 største avis,på og skive masse drit om byen og Aafk.Det har vi slått hardt nedpå,og sent han noen saftige meldinger tilbake.Han har svart på meldingene,med og gå til Sunnmørsposten.Og si han har blitt draps trua,noe jeg tar kraftig avstand fra.Men han burda bedd Sunnmøringene og Aafk om unnskylding,for maken til dritslenging har jeg aldri før lest.Og ikke var det morsomt heller syntes jeg,men barnslig og direkte lavmål.Alle som fikk slik tull trykt om klubben og byen sin,hadde kommet til og reagert
torskelår

torskelår
22.10.03 23:52
RickiBK:
Nåvel: Regner med at AaFK rydder sidene sine for slike "tullinger" og at Fam. Riise
snart innser at dersom de skal stikke frem nesa så ofte, så må de gro en litt
tykkere hud mot hva som uansett kommer i retur.

AaFK-supporterne? Som alle oss andre: intet håp.........;-)
_________

Jeg har fulgt med på www.aafk.no i hele dag, og har ikke sett det har vært skrevet noe galt om B.R
Dette tror jeg i såfall at det er folk fra andre steder som prøver å helle bensin på bålet.

Forbauser meg ikke om personen (e) bor i Molde ?
:-)
must

must
23.10.03 00:04
Kråmyra skrev:
Ho Berit Riise har ikke blitt nevt med et ord på forumet på mange måner,jeg er det 5 timer vær dag og 24 timer i døgnet om helgene.Så dere må slutte og lyge om vi som elska Aafk

Hva er det som er løgn ? når Riise kan fylle en ringperm med utskjellinger er det kanskje på tide å rydde opp i miljøet?
Eller hva mener du ?
RickiBK

RickiBK
23.10.03 00:09
Tar ikke stilling til hva du her skriver.

Rett og slett fordi det neppe er noen grunn til å tro annet enn at skriveriene
på et eller annet tidspunkt faktisk har vært på sidene.
Dersom mod der har fjernet innleggene i løpet av dagen, så KAN det være
årsaken til at du ikke finner igjen noe nå.

Når det gjelder opprinnelsen: Ser INGEN indikasjoner på at AaFK-supporteren
avviker fra oss andre, heller ikke på dette punkt.
Å legge inn antydninger om at det er en Romsdaling som står bak,
er vel langt mere bæring av bensin til bålet vil jeg tro.

RickiBK
PalmeH

PalmeH
23.10.03 00:15
RickiBK skrev:
Molde og supporterkultur?

La meg se: UEFA-CUP på Røkkeløkka: 1700 møtte på tribunene.
Molde ville ha sjangsen (Ingen garantier) til å gå videre.

Hmmm.....beklager det var klønete skrevet, jeg mente IKKE å referere til Molde i samme setningen som supporterkultur.

"Ekte lidenskap har et navn; BRANN"

http://www.Brann.no
RickiBK

RickiBK
23.10.03 00:17
Kan ikke la vær.

Ekte LIDEnskap har et navn ;-))))
lubbeleif

lubbeleif
23.10.03 00:22
Hva gjør deg så skråsikker på at det var en aafk-supporter som skrev "drapstrusselen" til Hoset?
Hvis du kjenner sunnmøringer rett, så vet du at de ikke gidder å legge ut flere hundre kroner for å dra til Molde for så å putte et brev i postkassen til en fjott... Det forundrer meg faktisk ikke i det hele tatt om det er en moldenser selv som har oppsøkt Hosets postkasse i et forsøk på å sverte sunnmøringene.

Sannsynligvis er det bare personen som utførte dette som vet noe som helst i denne saken. Hverken du eller jeg vet noe som helst. Men jeg får gi deg noen alternativer ettersom du generaliserer som rakkern i startinnlegget ditt, realdeal.
RickiBK

RickiBK
23.10.03 00:25
På seg selv kjenner.......

Hørt om det?

;-))

RickiBK
Kjenner mange sunnmøringer.
Noen er drittsekker.
Noen er greie,
Noen er kjempegreie,
Noen er......
Noen er i grunnen som deg og meg.
Kråmyra

Kråmyra
23.10.03 00:27
Før sesongen starter ble nok ho Berit utsatt for en del sterke ord,og det tar jeg kraftig avstand fra.Men etter sesongen starta, har ikke Riise famillien blitt nevnt med et ord.Da har vi hatt nok med og prate om Aafk,og etter at Molde spillerane.Og avisa Aftenposten brukte 1 heil side,på og slenge dritt om Aafk og Ålesund.Har det tatt litt av og noen har sakt mer en dem burda,det rare er at ingen Aafk spillera har nevt Molde med et ord.Mens Molde spillerane har ikke gjort noe annaen og slengt dritt om Aafk,og Sunnmøringene.Derfor har noen av Aafk tilhengerene,sakt litt mer en dem burda.
spazz

spazz
23.10.03 00:33
Altså, det at moldensere skal ha skrevet brevet for å sverte sunnmøringene virker totalt på jordet for meg. Sunnmøringene legger mye mer hat i dette oppgjøret enn moldenserne gjør. Det som er lokaloppgjør er Molde-Rosenborg. Sånn har det alltid vært, og sånn bør det være! Sunnmøringene kommer opp i tippeligaen, og tror de eier hele fylket fordi at de har greid å dra de late bakendene sine opp i tippeligaen! SJERPINGS! Men, tilbake til brevet. Hvorfor skulle moldensere skrive brevet selv, sånn at en av våre spiller nesten trekte seg fra kampen?! Jeg skjønner ikke helt tankegangen deres der. Uansett, på Molde-Aalesund, stilte Aafk fansen med HATA MOLDE plakat. Hva hadde Molde? Jo, "Fylkets stolthet i endel år".. Jeg så ikke noen hater Aalesund på Tornekrattets plassering. Grunnen til at vi jublet godt når vi fikk utligningen vår på kråmyra, var fordi at vi trenger poengene sårt! Dette var en ganske avgjørende kamp for fornyet tippeligakontrakt neste år. Det hadde blitt samme jubelen om det var mot vålerenga, lillestrøm, brann eller sogndal.
Kråmyra

Kråmyra
23.10.03 00:44
Molde ble ikke prata om i det hele tatt,før Hoseth og co begynte og si vi hater sunnmøringa.Og håper Aalesund rykker ned,etter det blir dem møtt med hata Molde.Og etter kampen så klarte spillera og trener, og si vi var klart best.Alle som så kampen,så at det var Aafk som hadde kjansene.Men ikke selvgode Molde spillera,skal Molde komme tilbake i norges toppen.Må dem i det minste være ærlig,og innrømme at dem ikke er gode.Vist ikke så vil nok Aafk ta over som fylkes beste lag,husk dere har ikke Røkke pengene langer no
Kråmyra

Kråmyra
23.10.03 01:04
Det må ha klikka for Riise famillien,ser dem vil politiannmelde Aafk.Fordi dem blir trua på Aafk si nettside,har noen sett ho Riise blitt trua der da?
noggen

noggen
23.10.03 01:16
Jeg har ikke sett noe til noen trusler mot Riise siden Normark - riise saken.
Her er forresten linken til Aftenposten: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/eliteserien/article.jhtml?articleID=649849
Kråmyra

Kråmyra
23.10.03 01:19
jeg ble overraska når jeg slo på tekst tv på tv2,jeg har jo vært der vær dag uten og sett et innlegg om Riise famillien.Jeg ble forbanna no dem finner jo på noe, for og sette Aafk i et dårlig lys hele tiden.
noggen

noggen
23.10.03 01:22
Media har aldri likt oss og det har neppe Riise-familien heller, no når dem vil rippe opp i en gammel sak som er lagt død fra oss supportere veldig lenge no.

Jeg er innom så og si til en hver tid på forumet og jeg har ikke sett ett fnugg av navnet Riise engang. Utenom ett tema som var startet idag, ang. om Riise var på vei til Tromsø.
Klikk for å gå tilbake til toppen