Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hai Ngoc Tran.

NYTT TEMA
janrafn

janrafn
12.01.04 18:17
Er det noen som aner hvor han tok veien??

--------------*************-------------***************--------
"Ethnic hairstyles.Slacky neo-hippies.Retro-punks.
People with thick glasses glorifying serial-killers.
Hobbit motherfuckers.No guts. No glory. No riot!
My generation sucks!"
-Hank Von Helvete
"!"!"!"!"!"!"!!"!"!""!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"
"Mention the Lord of the Rings just once more, and I´ll more than likely kill you"
-Half man half biscuit
spurs10

spurs10
12.01.04 18:18
Spilte for Kongsvinger da vi møtte de i 2. divisjon i 2002. Tror han la opp etter den sesongen.

prompus
12.01.04 18:19
Steiker kjøttkaker på Kongsvinger stasjon
janrafn

janrafn
12.01.04 18:35
Ok, det gikk den veien ja

Tran var nemlig unntaket som bekrefter regelen om at de fleste vietnamesere som vokser opp i Norge er ekstremt gode fram til ca 15-16 års alderen. Da bestemmer de seg gjerne for å legge fotballen på hylla, og går gjerne videre i livet ved å studere realfag. (Har selv erfaringer med norsk-vietnamesiske kjempetalent fra Moss, de var mange!!)

janrafn, håper flere vietnamesere dropper utdannelsen og satser fotball :-)

My generation sucks!"
-Hank Von Helvete
"Mention the Lord of the Rings just once more, and I´ll more than likely kill you"
-Half man half biscuit
prompus

prompus
12.01.04 18:50
Da det gjelder alderen på Hai er det vel ikke helt sikkert at han ikke er ca 50 år nå. Da han ble Norway cup mester med Kil var han den største på banen, hadde mørkest stemme og eneste på laget med hår på balla. Det er ikke helt umulig dette er verdens eldste mann som har vært med å vinne Norway Cup.
SuperErik

SuperErik
12.01.04 19:42
janrafn skrev:
(Har selv erfaringer med norsk-vietnamesiske kjempetalent fra Moss, de var mange!!)
------------------
er en grunn til at Moss/Kambo kalles lille Vietnam vettu :P
spurs10

spurs10
12.01.04 19:49
Tam Thien Tran er jo en eminent midtbanespiller som har spilt altfor lenge i 2. divisjon i Kvik Halden. Han kunne blitt meget god om han virkelig satset og kom seg videre til en klubb høyere i systemet. Nå er det kanskje for sent, uten at jeg er skråsikker på alderen hans.

BAVIANEN
12.01.04 19:51
Tvilsomt. Han er nok for Tam.

b.
for tørr.
Destruktor

Destruktor
12.01.04 21:45
Vi har en ny på gang...Thanh Tran, ung lovende teknikker som kan bli veldig bra. Kommer sikkert til å få litt spilletid i 1.div. i år.

Ellers så hadde fatisk Hai en eldre bror (Hoa) som var mye større talent enn Hai, fikk dessverre problemer med skader, Jumpers knee tror jeg det var, og måtte legge opp.
th801

th801
12.01.04 22:01
prompus skrev:
Da det gjelder alderen på Hai er det vel ikke helt sikkert at han ikke er ca 50 år nå.
Da han ble Norway cup mester med Kil var han den største på banen, hadde mørkest stemme og eneste på laget med hår på balla.

********************************************************************************************

Hai har nettopp fylt 29. Født i '75. Han har aldri vært størst på banen.
Norway-cup lagenes status vedrørende kjønnshår vil jeg derimot ikke uttale meg om. (Dessuten var jeg mer opptatt av jentenes utvikling på det området da jeg vandret rundt på sletta som tenåring...)

Men om du sier det, så skal ikke jeg protestere.
prompus

prompus
12.01.04 22:17
Det skulle vært artig a vite hvordan du vet at han er født i 79. Som du vet er det ikke Kongsvinger sykehus han ble født på. Han kom hit med familien da han var forholdsvis ung, men alt av lærere og trenere som var rundt han har vel aldri helt trodd på alderen som familien har oppgitt.
Håper du nå har gitt deg med å følge med på jentenes utvikling nå som du har blitt stor.
th801

th801
12.01.04 22:59
Stoler på Hai. Han vet nok når han er født. Men jeg var ikke tilstede nei.
Og herved avslutter jeg min deltagelse omkring den mystiske Hai som tydeligvis kanskje er nærmere pensjonsalderen enn meg selv...

Jentenes utvikling får de yngre følge med på. Jeg konsentrerer meg nå om kvinner.
prompus

prompus
12.01.04 23:08
Man skal aldri stole på en hai.
hof

hof
12.01.04 23:53
th801 skrev:
Stoler på Hai. Han vet nok når han er født. "

Jeg vet ikke når jeg er født. Jeg må bare stole på foreldrene mine på akkurat det punktet.

For alt det jeg vet kunne jeg ha ploppet ut et år seinere (eller tidligere) uten at omgivelsene mine kunne merke forskjell.

Hmm.. når jeg tenker meg om kom jeg alltid inn på utesteder selv om jeg var mindreårig...
skoggi75

skoggi75
13.01.04 01:29
Ånnasen

Ånnasen
13.01.04 07:55
janrafn skrev:

Sitter ikke han i fengsel?
Mulig jeg blander forskjellig Tran..

th801

th801
13.01.04 08:34
hof skrev:

Jeg vet ikke når jeg er født. Jeg må bare stole på foreldrene mine på akkurat det punktet.

Gjelder vel alle det. Men når noen spør hvor gammel du er, så spør de vel ikke om en vitneerklæring fra foreldrene dine?

Dette er jo en skremmende tanke. Ingen vet selv hvor gamle de er...

Gud bedre.
Jarstein

Jarstein
13.01.04 15:24
Ånnasen skrev:
janrafn skrev:

Sitter ikke han i fengsel?
Mulig jeg blander forskjellig Tran..

>> Tenker du på Hiep Tran kanskje? Dette er sikkert diskutert før, men den kriminelle Hiep Tran er vel ikke den samme Hiep Tran som spilte på Moss? Eller kanskje jeg også surrer med navnene her? =)
evian

evian
13.01.04 19:08
spurs10 skrev:
"Tam Thien Tran er jo en eminent midtbanespiller som har spilt altfor lenge i 2. divisjon i Kvik Halden. Han kunne blitt meget god om han virkelig satset og kom seg videre til en klubb høyere i systemet. Nå er det kanskje for sent,"

Ikke sikkert det er for sent. Han prøvespiller for Tromsø.
spurs10

spurs10
13.01.04 20:59
Spennende, evian. Morsomt å se hvorvidt han får kontrakt med TIL. Har ikke sett ham det siste året, men av det jeg har sett av ham tidligere, så har jeg hvertfall aldri skjønt hva han har gjort i 2. divisjon.

evian
13.01.04 21:20
Hadde visstnok gjort det svært bra på trening også.
janrafn

janrafn
13.01.04 21:43
Bra det blomstrer blant vietnamesera.

Flere opp og fram!
My generation sucks!"
-Hank Von Helvete
-Half man half biscuit
grenseboer

grenseboer
13.01.04 22:34
Etter å ha tatt en kikk av ren nyskjerrighet på denne fotballsiden har alle mine tanker om fotball og fotballfans blitt bekreftet ! Er det ingen fotballinteresserte som også har hjerne?
Selv har jeg for mange år siden insett at fotball har samme underholdningsverdi som å sitte foran en vegg og se på at maling tørker.
På denne siden snakkes det så vanvittig mye tull at det er ikke rart politiet må stille mannsterke utenfor stadion etter en fotballkamp, de må vel styre dere imbessible i rett retning hjem.
At det sitter noen hjemme og venter på dere er utrolig,men dere vet kanskje ikke hva konene driver med mens dere er på fotballkamp?

AETERNUM VALE.
evian

evian
14.01.04 19:46
Skulle til å kommentere dette, men jeg endret mening.
Jotjar

Jotjar
14.01.04 19:57
Har fortsatt mareritt om gigantene vi møtte i Dana Cup når jeg var 13... Tyskere med helskjegg, ølmage og de groveste stemmene jeg har hørt..

At de var 13? Tviler ikke på det..

>Vi møtte en med utenlandsk opprinnelse som hadde helsjegg i Norway Cup da vi var 13. Treneren deres sa fra før kampen at han var et år eldre, siden vi sikkert kom til å lure. Men han var komplett elendig, og spilte bare 2 min, så det var egentlig ikke noe problem:)
ManUrinals

ManUrinals
16.01.04 15:30
janrafn skrev:

Aner ikke.

Jæren ler av pøbler
Destruktor

Destruktor
16.01.04 17:16
Etter å ha blitt frigitt av VIF fikk Hai noen kamper som midtstopper for KIL i 2002....var helt konge i 2.divisjon....men problemene med ryggen kom raskt tilbake og nå er det vel slutt.

Synd....hadde vært grei å hatt Hai i stallen, vi har jo allerede 2 kanonbra midtstoppere, og med Hai i tillegg på en back-plass hadde det vært umulig å komme frem til målet vårt :-)
KJ91

KJ91
02.01.15 11:20

Drar opp denne på bakgrunn av vietnamesisk/norske spillere. Hvorfor er det så få? Vi fikk en stor del vietnamesere til landet som flyktninger men det er sjokkerende få som har nådd vår høyeste divisjon som fotballspillere. Noen grunner? Er det noen lovende vi må ha øya oppe for? 

Retnuh_Flim

Retnuh_Flim
02.01.15 11:51

Asiatere er ingen gode fotball-spillere.. 

De driver med andre ting

Klikk for å gå tilbake til toppen