Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

LEEDS UNITED !!

NYTT TEMA
atomic_ant
atomic_antInnlegg: 2341
16.02.16 20:44

Ut med Belluschi ja, han er en vandrende katastrofe. Doukara, Wood og Antenucci har jeg heller ikke tro på.

george_hincapie
george_hincapieInnlegg: 11768
16.02.16 21:29

Om opprykk skal være målet bør nok en solid oppgradering på midtstopperplass inn. Kanskje en mer stabil keeper også. Og en ny stjernespiller i angrepstrioen. 

Om vi ikke får med Bridcutt til neste sesong ser jeg for meg at Mowatt går inn som den offensive i midtbanetrioen, mens Diagouraga og Cook får mer defensitvt ansvar. Cook var strålende som defensiv midtbane da han slo gjennom og de tre bør utgjøre en dynamisk trio som kan styre kamper. Og da blir det mye bedre arbeidsforhold for angrepet.

BuryMeInSmoke
BuryMeInSmokeInnlegg: 2697
16.02.16 23:17
atomic_ant: Ut med Belluschi ja, han er en vandrende katastrofe. Doukara, Wood og Antenucci har jeg heller ikke tro på.

Doukara har potensial, god til å drible og ganske rask. Dessverre altfor ego og har et svakt blikk for spillet, velger ofte feil løsninger. Synes egentlig ikke han passer inn i klubben, eller måten vi spiller på. Men er ikke før nå han har blitt satset på, så vi får se om han forbedrer de svake delene av spillet sitt.

Wood har en tendens til å bli usynlig i spilelt,  da hans styrker er inne i boksen ved innlegg. Er dårlig på å jobbe defensivt eller som førsteforsvarer, da han mangler fart. Blir ofte for stasjonær. Chris er egentlig en litt Peter Crouch-type. Men han er fortsatt ung og kan utvikle seg til å bli god, hvis han vil. Viste gode tendenser, rett før han ble satt ut av en skade i Januar.

Italienerne (Minus en åpenbar) har jeg som deg, sett mer enn nok av. 

BuryMeInSmoke
16.02.16 23:22
george_hincapie: Om vi ikke får med Bridcutt til neste sesong ser jeg for meg at Mowatt går inn som den offensive i midtbanetrioen, mens Diagouraga og Cook får mer defensitvt ansvar. Cook var strålende som defensiv midtbane da han slo gjennom og de tre bør utgjøre en dynamisk trio som kan styre kamper. Og da blir det mye bedre arbeidsforhold for angrepet.

Helt enig med deg, ville vært spennende trio det. Kanskje litt lite hurtighet? Men da må vi eventuelt kompensere med overlap og gode løp på sidene. Taylor og Dallas er gode på dette, men skulle gjerne sett vi brukte en rask ving på andre siden også, enten Cajoral eller Botaka. 

Hvorfor skal vi bruke to spisser når vi ikke en gang har to gode spisser? Det går fint an å satse på Wood i midten. Doukara kan spille kant, lurer på om han nesten er bedre i den rollen også?Antenucci er altfor svak til å starte kamper, kan max brukes som innbytter på slutten av kamper, men ikke noe mer. 

BuryMeInSmoke
20.02.16 18:17

Da ble det tap mot Watford, som forventet...

Hang ikke med på leken. Men vi fikk en ganske bra målsjanse før slutt, som ikke ble utnyttet.

Scott Wootton med et patetisk selvmål. Når er Berardi tilbake på beina? Wootton er hverken god offensivt eller defensivt, men er vel dessverre det eneste alternativet vi har.

zephyrus
zephyrusInnlegg: 3706
20.02.16 18:29
BuryMeInSmoke: Scott Wootton med et patetisk selvmål.

Ja, det kan man si. Det blir sikkert delt ut komipriser i England og. Jeg måtte nesten le litt når jeg så det. Sorry, men det var ikke til å unngå.

Kundera
KunderaInnlegg: 5897
23.02.16 21:11

Ser at vi stiller med fire sentrale midtbanespillere fra start i kveld, med Dallas og Botaka på benken. Denne oppstillingen skaper sikkert tempo i angrepene våre og en haug med målsjanser hjemme mot høyst ordinære Fulham.

Kundera
23.02.16 22:45

Da ble det 1-1 hjemme mot Fulham, et relativt heldig poeng , skal man stole på klubbens hjemmeside.

17000 på ER i kveld - vi nærmer oss fimbulvinteren på tidlig 80-tall da publikumstallene var nærmere 10 enn 20 000.

zephyrus
23.02.16 22:50

Uavgjort på Leeds.... WHAT A SURPRISE!!!!

Barks
BarksInnlegg: 11143
24.02.16 07:30

Det er bare å konstatere at vi er et elendig hjemmelag, og at Elland Road for tiden er langt unna å være den festningen som trengs for å være med i noen opprykksstrid. 19 poeng på 17 hjemmekamper holder kun til å være 20. beste hjemmelag i divisjonen.

Til sammenligning er prestasjonene på bortebane helt OK. 19 poeng på 15 kamper er i nærheten av hva topplagene har.

(Innlegget ble redigert 24.02.16 07:34)

zephyrus
29.02.16 21:12

0-2 etter bare drøye tjue minutter. Send Wootton tilbake til Manure! Maken til kløne!!!

barba
barbaInnlegg: 3245
29.02.16 21:36

Fantastisk dårlig. 0-4 på en omgang mot en motstander som ikke trenger å spille bra en gang. Spilleraksjon?

Barba

zephyrus
29.02.16 22:48

Da var nok en elendig kamp over. For en måned siden trodde jeg sesongen i praksis var over, men nå syns jeg det begynner å stinke nedrykk.

Jeg kommer ikke til å få sove i natt, og i morgen kommer jeg bare til å tenke på at Leeds skal spille i League One til høsten og at Burton (av alle lag) skal spille i Championship. Blir vanskelig å konsentrere seg når jeg sitter i kassa i morgen. I stedet for at jeg spør kundene om de vil ha kvittering, kommer jeg vel til å spørre hva barnet skal hete.

Var dette den siste kampen til Steve Evans? Vi har jo spilt helt forferderlig i laaaang tid nå.

(Innlegget ble redigert 29.02.16 22:58)

Kundera
01.03.16 13:48

9 poeng til nedrykk betyr at vi er nødt til å vinne et par kamper snart for ikke å bli trukket ned i gjørma.

Hvorfor klarer vi nesten aldri å snuse oss frem til gode lånespillere? Bridcutt og denne nye tunge kolossen, Digragoba(?), har ikke tilført laget noenting. Da kan vi like gjerne, om ikke heller, spille med Murphy og Sloth. 

zephyrus
02.03.16 20:07
Kundera: Hvorfor klarer vi nesten aldri å snuse oss frem til gode lånespillere? Bridcutt og denne nye tunge kolossen, Digragoba(?), har ikke tilført laget noenting.

Bridcutt var bra og jeg syntes det var flott at han ble ut sesongen. Men etter jul har han i likhet med resten av laget ikke vært det helt store. Spillere som Diagouraga (som forøvrig kom hit permanent) og Carayol har vært fiaskoer.

Hvorfor klarer vi nesten aldri å snuse oss frem til gode spillere i det hele tatt, enten på lån eller permanent??

Kundera
04.03.16 18:20

Bolton hjemme i morgen. Vinner vi ikke den, lukter det ryggen mot veggen resten av sesongen. 

Hva kommer det av at vi henger nogenlunde med utover høsten, men faller sammen som en tomsekk i jule-og nyttårskampene og ikke klarer å reise oss utover våren. År etter år etter år.

Er vi dårlig trent?

zephyrus
04.03.16 18:29
Kundera: Er vi dårlig trent?

Nei, da hadde vi nok hatt en lengre skadeliste.

Det tragiske faktum er at vi er et fordømt dårlig lag.

Andre enn jeg som vil ha Simon Grayson tilbake? Foreløpig siste vettuge manageren vi har hatt.

Barks
BarksInnlegg: 11143
05.03.16 02:02
zephyrus: Andre enn jeg som vil ha Simon Grayson tilbake? Foreløpig siste vettuge manageren vi har hatt.

Helt enig. Vår klart beste manager siden David O'Leary. Grayson har forøvrig gjort en meget bra jobb med Preston.

zephyrus
05.03.16 18:04

Endelig en seier igjen. Takk, Ante!

BuryMeInSmoke
05.03.16 18:05
Barks: Helt enig. Vår klart beste manager siden David O'Leary. Grayson har forøvrig gjort en meget bra jobb med Preston.

Det er nok ikke så populært etter at han gikk til Huds (æsj).

Kommer aldri til å glemme den jobben han gjorde for oss, ved å få oss opp fra L1. Men jeg tror og håper at han ikke returnerer til oss. Må da finnes minst én realistisk manager som kan gjøre en brukbar jobb på Elland Road?

I dag vant vi heldigvis 2-1 over Bolton.

Antenucci x2 (jøss)

Men det skulle naturligvis bare mangle.

zephyrus
05.03.16 20:29
BuryMeInSmoke: Det er nok ikke så populært etter at han gikk til Huds (æsj).

Men så fikk Simon av en eller annen merkelig grunn sparken. Han var ikke i Leeds lenger når han gikk til Huddersfield.

He he, hater du smurfelaget Huddersfield... hvorfor det egentlig?

Kundera
05.03.16 23:43

http://www.leedsunited.com/news/article/1k7bsk3ujmy2z16rzfnknhgw27/title/bolton-united-response-pleases-evans

Bla-bla-bla. 

Evans skryter av seg selv og spillerne fordi de klarte å reise seg etter ydmykelsen mot Brighton tidligere i uken.  Fantstisk å slå divisjonens bunnlag 2-1 på Elland Road.

Jeg vemmes - få den tjukkebollafeita av en manager vekk - han vil aldri føre oss opp i PL, uavhengig av ressurser. 

BuryMeInSmoke
06.03.16 01:04
Kundera: Evans skryter av seg selv og spillerne fordi de klarte å reise seg etter ydmykelsen mot Brighton tidligere i uken. Fantstisk å slå divisjonens bunnlag 2-1 på Elland Road.

Reagerte veldig på det selv.

Blant annet:

"Sterk prestasjon å slå en såpass bra Manager med en sterk spillergruppe som Bolton har."

"Alle i klubben drar i samme retning, fra vaktmesteren til garderoben og eieren (Celino)..."

Hva i all verden er det Evans går på?

Når man har vist NULL spillemessig fremgang fra Desember til mars, er det illevarslende. Virkelig skuffende for oss supportere. Men i følge manageren er alt i skjønneste orden fordi vi slo det desidert dårligste laget i divisjonen.

(Innlegget ble redigert 06.03.16 01:09)

BuryMeInSmoke
06.03.16 01:16
zephyrus: Men så fikk Simon av en eller annen merkelig grunn sparken. Han var ikke i Leeds lenger når han gikk til Huddersfield.
He he, hater du smurfelaget Huddersfield... hvorfor det egentlig?

Er vel ingen skjult hemmelighet at Huddersfield er en rivaliserende klubb?

En god kamerat av meg er stor fan av dem, og han pleier alltid å slenge med leppa når det går dårlig med Leeds. Da blir det naturlig for meg å mislike dem.

Er klubber jeg har et verre forhold til. Jeg forakter Man U og 'Pool. Men det er mer av historisk betydning, og at de har mange supportere som snakker opp laget sitt til en hver tid.

Edit: Jeg forstår godt at du ikke har noe i mot Grayson, i og med at han ble sparka. Er man arbeidsledig, så må man ta det man får. Jeg har selv stått og sunget "There's only one Simon Grayson" mange ganger på ER. Men for meg tilhører det fortiden.

(Innlegget ble redigert 06.03.16 01:21)

zephyrus
06.03.16 12:06
BuryMeInSmoke: En god kamerat av meg er stor fan av dem, og han pleier alltid å slenge med leppa når det går dårlig med Leeds. Da blir det naturlig for meg å mislike dem.

Da forstår jeg at du hater Huddersfield, ja.

I likhet med deg hater jeg også Man U (selvsagt) og Liverpool. I tillegg er Millwall og Chelsea lag jeg ønsker alt vondt. Ellers har jeg ikke noe negativt forhold til engelske klubber.

zephyrus
08.03.16 22:56

YES!!! Da var endelig kalenderårets første borteseier i boks. En deilig følelse.

Nå skal vi slå Venkys til helga!

Kundera
09.03.16 15:25
zephyrus: YES!!! Da var endelig kalenderårets første borteseier i boks. En deilig følelse

Sterk og overraskende seier borte mot en av våre nemesisklubber, Cardiff. Legg dog merke til at Rotherham er skikkelig i dytten og vant igjen, så det er fremdeles kun ni poeng til nedrykk.

Mao var seieren i går helt nødvendig for å holde nedrykksspøkelset  på avstand.

zephyrus
09.03.16 19:59
Kundera: Legg dog merke til at Rotherham er skikkelig i dytten og vant igjen, så det er fremdeles kun ni poeng til nedrykk.

Nettopp derfor skrev jeg at det var en deilig følelse. Som du sier en helt nødvendig seier.

For øvrig i en kamp jeg ikke hadde trua på at vi skulle få med oss noe fra.

zephyrus
09.03.16 20:22

Blackburn på lørdag og det er en kamp jeg tror vi tar tre poeng i. Jeg så lokaloppgjøret deres mot Burnley, ikke mye å bli skremt av. Superspissen Jordan Rhodes gikk til Boro og da sier det seg selv at de ble skikkelig svekket offensivt.

MOT!

(Innlegget ble redigert 09.03.16 20:29)

zephyrus
12.03.16 15:41

Seier mot Blackburn! JIPPIIIIII!!!!! Endelig har vi fikset tre seire på rad, deilig. Nå er vel plassen sikret?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg