Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Shrewsbury Town FC

NYTT TEMA
PastorOfMuppets
PastorOfMuppetsInnlegg: 211
20.08.07 11:27

Jeg fulgte faktisk ikke så grundig med på laget forrige sesong. Nøyet meg med resultater og lagoppstillinger, men denne sesongen vurderer jeg sterkt et abonnement for World. Kanskje kommer jeg og jinxer dem nå. Dere skal bare se...

Helt til Wembley kom de i fjor, og hvem skulle tro at den siste sesongen på Gay Meadow skulle bli så oppløftende. Bare så synd at prikken over i'en manglet.

Så hva skjer i år? Før sesongen dro Dave Edwards, Sagi Burton, Derek Asamoah og ikke minst kapteinen, Richard Hope. I tillegg har Leo Fortune-West (Rushden and Diamonds) og Mike Jones (Tranmere) dratt tilbake etter å ha begge vært på utlån.

Av forsterkninger har Gary Peters hentet David Hunt (Northampton), Glynn Garner (Leyton Orient), Darren Moss (Crewe), Marc Pugh (Bury), Darran Kempson (Crewe), Dave Hibbert (Preston), Colin Murdock (Rotherham), Folawiyo Onibuje (Wycombe)
I tillegg er Stuart Nicholson i Shrewsbury på ett års lån fra West Brom.

Mange forandringer, men har en anelse om at GP vet hvem han skal hente til klubben. Jeg kjenner ikke stort til disse spillerne, bortsett fra Darren Moss som tydeligvis savnet armkroken til GP. Shrewsbury tjente faktisk £170.000 på at Moss tok seg to års studietid i Crewe :)

Noen her inne som kan si noe om disse andre nykommerne?

Gary Peters sier dette til bbc: "I have never had a squad of players like this, not even when I won promotion with Preston. This town is ready for success and it is the best time ever to be a Shrewsbury Town fan."

Det finnes definitivt mange her inne som vet mer om Shrewsbury Town enn meg, og jeg kunne gjerne tenkt å hørt hva andre tror og mener om laget fra Shropshire.

Ubeseriet er de også, tross for at nøkkelspillere er enten solgt eller skadet. Det kan bli enda en flott sesong for laget med den nye arenaen.

Et lite omen: Sist gang Shrewsbury vant 4-0 på bortebane i en seriepremiere var i 2002/2003-sesongen :)
mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26727
27.08.07 18:50
"Kanskje kommer jeg og jinxer dem nå."

- Jeg har et fryktelig ambivalent forhold til Town i år; det skyldes naturligvis at man ikke lenger er hjemmehørende umiddelbart ved Severns skjøre bredd der over brua fra sentrumskjernen av den pittoreske middelalderbyen, men har valgt å distansere seg fra folkesjela ved å ta hyre på ei ny stål- og aluminiumsbefengt hule godt utafor sentrum. Samtidig har Gary Peters' stall så mange knakende gode navn at det er bortimot umulig å legge dem for likegyldighet, så jeg har valgt å inngå et kompromiss med meg selv, der jeg tillater meg å håpe på poengfangst når man er på bortefot, mens jeg knappest feller salt dersom det går til undas på den nye enga.

"...og ikke minst kapteinen, Richard Hope."

- Ikke minst, ja. Fabelaktig skikkelse, en av de røffeste kara i hele Football League, og det sier ikke så reint lite. Han alene er grunn nok til å følge med på Wrexham i år.

Marc Pugh er, for meg, den klart mest interessante nykommeren; vingen er driblefant av dimensjoner, og vil være i stand til å sette gråfargede tuster i skallen på flere enn de stakkars Lincoln-forsvarerne som fikk kjørt seg i seriepremièren for et par uker sia. Dessuten kommer han med løfter om et tosifret antall scoringer selv, så her er fallhøyden stor. Pugh har det imidlertid i seg å innfri. Jeg tror han blir en Salop-komét i år.

"Det finnes definitivt mange her inne som vet mer om Shrewsbury Town enn meg..."

- Jeg synes det virker som om du sitter på godt med info om Floreat Salopia, så øs gjerne av din kilde og del med oss andre, min gode mann.
mikemodano
17.09.07 12:52
Ny gevinst i helga (tro om man var midlertidig tilbake på Gay Meadow?), da Accrington Stanley fikk unngjelde med 2-0, og spissduoen Stuart Nicholson/Dave Hibbert tro til med hver si scoring. Marc Pugh hadde ikke så reint lite med poengene å gjøre heller, forresten - han slo assisten til Nicholsons mål, og skaffet Salop straffa da Hibbert putta på. 4-1-1 og 13 poeng på de seks innledningskampene må sies å være godkjent. Colin Murdock har slitt med en del skadetrøbbel de siste par åra, og måtte forlate matta allerede etter en halvtime på lørdag, og innviet i hans rolle ble Darran Kempson, som dermed tok opp posisjonen ved sia av Kelvin Langmead. Marc Tierney stilte igjen på venstreback, i og med at Neil Ashton fortsatt trøbler med helsa. Ben Herd virker å ha blitt et stabilt innslag på høyresia av midtbana, mens Marc Pugh er blitt forvist til motsatt flanke. Herd er jo så sideback som det nesten er mulig å bli, og er begrensa i sin offensive framtoning. Men så lenge det gir poeng, gir vel Peters blaffen. David Hunt virker også å ha kommet godt fra det i erstatterrollen etter Dave Edwards der ved kaptein Stuart Drummonds side sentralt på midten.

Accys Jay Harris fikk rødt kort etter ei lei tackling av Pugh, for øvrig ikke det første røde i karrièra til den vesle høyrevingen.
mikemodano
08.01.08 13:25
Salop er for lengst havna i pariakasten, men Gary Peters fortsetter sin ufortrødne kamp mot kredibilitetsjegerne gjennom å både investere i og fritte ut spillere som gjør det vanskelig å være for negativt innstilt til dem. Kevin McIntyre debuterte i 0-1-tapet hjemme for Brentford i helga (gult kort - således godkjent innsats; tacklinga skal ikke ha vært ulik den som blei utført så pittoresk av Burnleys Kyle Lafferty i en cupkamp samme helg). Macca stilte på venstre ving, i og med at backplassen hans var okkupert av Marc Tierney, og ordlyden fra Shrews' hjemmeside beretter: "...who had been having a quiet debut for Town", vel å merke helt fram til tacklinga av Bees' Ryan Dickson rett før pauseekstrakten. Nå vil forventningene til ham ha vært helt hinsides etter opphausinga her inne (velfortjent opphausing, naturligvis), så det er bare å be Shrewsbury-fansen om litt tålamod: Macca vil vise seg som en klasseinvestering.

Ben Davies er fullt restituert etter sin grufulle skade i forkant av playoffinalen mot Bristol Rovers i fjor vår, og har vist seg nyttig hele desember igjennom, blant anna gjennom fire scoringer og ikke minst et gult kort. Så snart Marc Pugh blir vist tillit over tid, vil Salop ha et vingpar som ikke har make i denne divisjonen.

Peters registrerte selvsagt Ian Craneys £85 000-overgang hjem til Accrington, og således tok han mot til seg og tilbudte å kjøpeslå Paul Mullin for £75 000 (øyenbrynhevende bud for en aldrende angriper!), for å lette Stanleys økonomiske hverdag noe. Klubbene skal for så vidt ha blitt enige seg imellom, men Mullin avslo overgangen, much to the delight of hardcore Stanley-fans; på Crown Ground er han en legende, og det skal videre ha lekket ut at han nå har signert en toårs forlengelse av eksisterende kontrakt, hvilket vil si at han er bundet til Accrington ut 09/10-sesongen. Stanley sikter mot sluttspillet.

Men hva skjer med Peters' stadige fornektelse av Neil Ashton? Jeg krever svar.
pling_6
pling_6Innlegg: 3890
08.01.08 16:18
Har av en eller annen grunn veldig sansen for Shrews. Men tilbake til det jeg lurte på: Er Fulawoye Uniboje(kan umulig ha blitt riktig, det der?) fremdeles like ubrukelig?
mikemodano
08.01.08 16:26
Jøss, ja, Peters må ha vært desperat en periode; jeg hadde ikke en gang registrert at Onibuje faktisk hadde snubla inn stadionportene på N*w Meadow, men han skal visst være vist på dør med ei tilgjort vennlig mine fra en av banemannskapet, og siden er han observert på treningsfeltet til Southport to divisjoner under.
PastorOfMuppets
11.01.08 14:54
mikemodano skrev:

"Men hva skjer med Peters' stadige fornektelse av Neil Ashton? Jeg krever svar."

> Nå har Neil Ashton og Michael Symes dratt på lån til Macclesfield for resten av sesongen. Begge har derimot kontrakt ett år til, så muligheten for å se dem på New Meadow igjen er ikke borte.
Gary Peters' grunner for å låne dem ut er at de ikke har fått nok spilletid. Marc Tierney har gjort venstrebackplassen til sin egen, etter at Ashton var skadet da sesongen startet, mens Michael Symes har rett og slett ikke funnet den formen han hadde i slutten av fjorårssesongen.

Ellers har Danny Hall gjort seg til permanent Gretner. Har også slitt med nok spilletid. GP antyder at Halls versitalitet er hans forbannelse. Ikke alltid det er kjekt å være potet, nei.

Kan dette være svar, mikey?
""We know what a good player Ashy is, he is a very hard working lad who gives his all every time he goes out there. His development is such that he doesn't need to be playing reserve games but to be playing first team games." GARY PETERS
mikemodano
11.01.08 23:24
Ja, jøss, bevares. Det viser seg jo at jeg har tatt feil hele tiden, og at Peters slett ikke er lunken til Ashtons åpenbare backkvaliteter. Nå skal jeg erkjenne at jeg sliter litt med troverdigheten i forhold til et reint backbytte mellom McIntyre og Ashton, i og med at begge disse besitter ferdigheter ikke ulike hinannen, men jeg antar Ian Brightwell har lest i en eller annen manager-ABC at "litt freskt blod sjelden gjør noen ugagn i et mannskap det er i ferd med å gå råte i", og at han således valgte å sende McIntyre vekk på feriekoloni i Shropshire, for samtidig å gi kost og losji til Ashton i Maccas gamle husvær.

Så Danny Hall har flagga ut? Hmm...la oss si at hans kvaliteter som midtbanespiller nok passer bedre hjemme på et nivå lavere enn det man finner i League Two (da for eksempel i skotsk Premierleague), men som høyreback gjorde da Hall knapt skam på plassen i Shrews-mannskapet. Derfor må jeg si det dunster litt snodig av hans forsvinningsnummer. Men hvis Peters virkelig mener Hall gjør bedre nytte for seg annetstedshen enn på New Meadow, så værsågod.

Symes også til Macc? Ja, nå som både Gritton og Green har gått ordentlig scoringslei på Moss Rose, er det nok greit at det dukker opp en utfordrer av et litt annet kaliber enn de som allerede er på plass i Cheshire (intet vondt sagt om Gareth Evans, men han er fortsatt ikke helt der oppe med the Michael Symes' of the world), og jeg ser fram til å lese neste avsnitt i Macc-sagaen, som omhandler bortekamp på leie London Road i morra. Tro hvilken oppstillingsfortolkning Brightwell vil lire av seg der i Cambridgeshire?

Søndagskampen på Edgar Street er også av de mer interessante partiene denne runda, og gid en obskur pengekanal hadde giddi å avse et fjernsynscrew til derbyet der.
PastorOfMuppets
13.01.08 12:45
"Nå skal jeg erkjenne at jeg sliter litt med troverdigheten i forhold til et reint backbytte mellom McIntyre og Ashton, i og med at begge disse besitter ferdigheter ikke ulike hinannen"

I Shrewsbury gir Peters McIntyre sjansen som sentral midtbanetøffing:
"He can play in a number of positions but I like him as a central midfield player where his tenacity, hard work and sweet left foot will make us a tougher side."
God på dødballer skal han også være. Er £30.000 en bra pris, dere lærde? Han har uansett signert en 2,5 årskontrakt.
Det har også spissen Guy Madjo gjort etter at Shrewsbury betalte Crawley Town £20.000 for ham. Etter hva jeg har lest er han en akkurat passe målestokk for gravgravere, hurtig, sterk og med et godt øye for mål. Han har 11 mål på 17 kamper i Blue Square Premier, uten at det sier meg stort.
Noen som kan si noe om nivåforskjellen? Er det gamle nivå 5?
PastorOfMuppets
13.01.08 15:47
"Søndagskampen på Edgar Street er også av de mer interessante partiene denne runda, og gid en obskur pengekanal hadde giddi å avse et fjernsynscrew til derbyet der."

Keith Briggs, enda en nykommer, har gitt Shrewsbury ledelsen! Helt i mot spillets gang og bortelagets første skudd på mål, i følge Herefords offisielle hjemmeside.

Målet er visstnok ikke for historiebøkene heller. Briggs skyter, ballen kommer borti en uheldig Beckwith og forandrer retning mot en keeper som allerede har slengt seg.
Like etter ropte Herefordspillerne på straffe, men dommeren blåste ikke. Det så visstnok ut som straffe.

Det har imidlertid dommeren gjort på en annen situsjon. Meget billig er min oversettelse, hvorfra jeg følger med.

1-1 mens det nærmer seg pause.
Cabdriver
CabdriverInnlegg: 6972
13.01.08 16:21
PastorOfMuppets skrev:
Like etter ropte Herefordspillerne på straffe, men dommeren blåste ikke. Det så visstnok ut som straffe. Det har imidlertid dommeren gjort på en annen situsjon. Meget billig er min oversettelse, hvorfra jeg følger med."

Den så derimot klokkeklar ut her jeg sitter med førerhunden min på fanget.
13.01.08 16:36
Cabdriver skrev:
"Den så derimot klokkeklar ut her jeg sitter med førerhunden min på fanget."

> Da tar jeg deg på ordet. Min førerhund kan jeg ikke garantere for.

Bulls i ledelsen nå. 2-1 ved Beckwith....
Cabdriver
13.01.08 17:17
Beklager å plage denne klubbtråden med baklengsmål, men siden vi startet å følge kamputviklingen her i denne tråden får vi vel i anstendighetens navn runde den av her også. Den endte ihvertfall 3-1 på Edgar Street etter at Simon Johnson banket inn kveldens siste. Greit å få han varm også liksom. Noe som har kunnet minne om form har nemlig så langt sittet veldig langt inne. Med dagens trepoenger sendes Hereford opp igjen på andreplass (med 49 poeng) mens Shrewsbury overnatter på 13. Tror jeg.
13.01.08 23:35
"I Shrewsbury gir Peters McIntyre sjansen som sentral midtbanetøffing"

- La gå at jeg sjøl fant på å lansere Macca som midtbanespiller i et tidligere innlegg, men å tro at du på denne måten har åpenbart en ny Kevin Horlock, er nok i mest naive laget, Gary Peters. Skal McIntyre gå fra å være "King of Cool" til "King of the Engine Room"? Jeg tviler. Macca besitter en rekke flotte kvaliteter, men noen ballvinner og kriger på midtbana har jeg vanskelig med å se ham for meg som. Beklager, ass.

Bra oppmøte på Edgar Street i dag. Hvor mange av disse hadde tatt dressinen fatt nordfra?
Cabdriver
14.01.08 14:25
mikemodano skrev:
Bra oppmøte på Edgar Street i dag. Hvor mange av disse hadde tatt dressinen fatt nordfra?"

928. Ifølge herefordsk tellemåte. Ta kontakt med Flounderswake for en nærmere innføring i ankepunktene mot denne.
03.03.08 22:01
...og der var Gary Peters-epoken i Shrewsbury historie. Én seier på 11 kamper siden nyttår (eller, om man vil, siden Kevin McIntyre gjorde sin entré) ble for tungt å svelge for de høye herrene i Salop-hierarkiet, som helt sikkert hadde større forventninger til sesongen, med nytt plaststadion og det hele. Inntil videre er assistentmanager John McMahon innsatt som ny tåkefyrste på New Meadow.

Finnes det i det hele tatt en yrkesgruppe med mindre jobbsikkerhet enn Football League-managere. Såvidt jeg kan se, har nå 27 av de 72 managerne som startet denne sesongen fratredd sine stillinger av ulike årsaker - og ennå er det lenge igjen av sesongen. To manageravganger til, så har vi et frafall på 40%.
Deyna
DeynaInnlegg: 1798
04.03.08 13:08
Paul Simpson lanseres som høyaktuell til managerstolen på New Meadow. Marriage made in heaven spør du meg!
mikemodano
01.09.09 19:09
Deyna: Marriage made in heaven

Vel nådde man playoffinalen i fjor, men det var knappest noen optimal sesong likevel, selv om enkelte nok vil hevde at Simpson fikk brukbart ut av det materialet han hadde til rådighet. Ni poeng endte man bak tredjeplasserte Bury, og det meste av årsaken til Shrews' playoffdeltakelse skyldtes den sterke hjemmeformen (14-6-3), og trass i 0-1 hjemme i første semi mot Lancs-klubben, snudde man fortvilelse til finalespill gjennom å avgjøre returkampen ved Gigg Lane etter straffekonk. 

Etter et par-tre markante avganger i sommer (Luke Daniels returnerte først hjem til Westbromwich, før keeperen dro videre på utlån til Tranmere, Grant Holt sørget for flere hundretusen pundsedler inn på kontoen gjennom sin overgang til Norwich, mens Ben Davies valgte lønnsøkning i Nottingham County) falt Shrews' avspillsaksjer for 09/10 i verdi, og spesielt undret forståsegpåerne hvor i all verda måla skulle komme fra. Kontroversielt nok er det ikke manglende målproduksjon, snarere det faktum at backrekka har vært lekk som ei sil, som har vært Simpsons problem til nå ute ved Nye Meadow: ti scoringer (13 om vi inkluderer Ligacupen) har rent inn bak den nye sisteskansa Chris Neal, og det til tross for at både Kelvin Langmead og Graham Coughlan begge har startet samtlige kamper til nå. Med et slikt stopperpar (i Michael Jacksons stadige fravær) burde man holdt seg for gode til slike baklengsskred, selv om fem av scoringene kom i braknederlaget for Dagenham&Rød. Nå er imidlertid bånnsolide Steve Phillips på plass som ny målvakt, og Bristol R-kjempen vil ta opp den keeperarven Daniels la grunnlaget for i fjor. Det spørs imidlertid hvor lenge han blir værende, siden utlånsperioden foreløpig kun er datert for én måned. 

Framover har endelig Dave Hibbert, som i sin tid viste lovende takter som ungpjokk i Port Vale, begynt å ta ansvar, og står så langt med tre mål, like mange som han puttet i hele fjorårets seriespill. Skal han slå ut i pryd nå som den gang megastjerne Holt er borte?  

JPT første runde-walk-over for Shrews, som dermed ikke har match før på lørdag igjen, når Bradford gjør turen sydvestover. Da bør det bli i overkant av 6000. 

(Innlegget ble redigert 01.09.09 19:12)

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 28113
05.09.09 16:04

http://www.bbc.co.uk/blogs/paulfletcher/2009/09/the_amazing_adventures_of_kiwi.html#134340

mikemodano
05.01.10 10:54
mikemodano: Vel nådde man playoffinalen i fjor, men det var knappest noen optimal sesong

Skal det plottet gjenta seg i år? Jeg pådro meg nesten andregradssjokk da jeg nyss registrerte at Floreat hadde klatret helt til fjerdeplass på lista, trass i at jeg føler de har hatt en svært begrenset sesong til nå. Årsaken er naturligvis "alle slår alle"-tendensene, som blant annet har ført til at det skiller ti poeng mellom Rotherham på tredje og Northampton på 16., som jo i helga dunket til med 2-0 borte mot andreplasserte Bournemouth. 

Paul Simpson er fortsatt boss på New Meadow, om noen skulle undre. Spørsmålet er om han kan føre Town til en lengre, stabil run i seriespillet, hvor man nå står med sju poeng på de siste tre, etter før der igjen å ha hatt tre tap på fem. Han virker å være tilhenger av å låne inn målvakter, for i fjor fikk Luke Daniels fra West Baggies stå mesteparten av sesongen, mens han i år har dratt nytte av David Button fra Tottenham H, fyren som i fjor var slik en stående katastrofe da han fikk fire-fem kamper i Bournemouth-trøya. Ikke å undres over at Glynn Garner, som ble hentet inn med førstekeeperstempel da Gary Peters var boss i Shrops, ønsket å frigjøre seg fra kontrakta si, slik at Chris Neal nå er andrevalget bak den 20-årige lånetassen. Neal kom fra Preston i sommer, og ble antatt å være årets førstemålvakt, men etter ei heller tam sesonginnledning, fant Simmo det for godt å leie inn en avlaster; valget falt på Button. 

I helgens 1-0 i Chesterfield gjorde Dave Hibbert sitt tolvte mål for sesongen, og det er liten tvil om at han er i ferd med å gjenfinne seg sjæl etter et par år i flyktighet. Ellers har man ei bånnsolid backrekke, som fra høyre mot venstre stort sett ser slik ut: Dean Holden - Graham Coughlan - Kelvin Langmead - Shane Cansdell-Sherriff. Michael Jackson er stadig skadet, og har nå snart vært ute i et helt år (21.februar '09 i Luton var forrige Jacko-kamp). Spørsmålet er om vi noensinne får se stopperkampesteinen tilbake igjen i det hele tatt? Uansett begynner den konverterte angriperen Langmead å ligge godt an i avgangskullet av studenter fra Cuckoo-skola, så altfor svekket stiller man ikke sentralt i forsvarslinja trass i Jacksons snart evige fravær; Langmead er klasse, la det ikke være tvil. 

Fem mann satt på midtbana på Saltergate: Lewis Neal - Craig Disley - Terry Dunfield - Kevin McIntyre - Steven Leslie. Joda, det ser bra hyfsad ut, dette også. Spesielt på indreløperplass, der Macca begynner å finne seg til rette etter et langt fotballiv som side- eller vingback, eller sågar som rein venstremidtfelter. Dunfields rolle er jeg litt usikker på: er den mer framskutt enn av defensiv art? Jeg har sannelig ikke helt klart å dechifrere den, men noe sier meg at han stiller mer offensivt enn defensivt anlagt. Dis' evne til å ta de dype løpa kjenner vi også godt fra både Mansfield og Bristol Gas, og jeg vil tro Simpson er hæppi med å ha ham tilbake etter flere måneder på sidelinja. Unge Neal på høyresiden er et heller ubeskrevet blad for min del, mens Leslie begynner å bli en interessant venstreløper. 

Man snitter høyst akseptable 5564 etter tolv hjemmekamper, så det er tydelig at de offentlige kommunikasjonsmidlene som tar folk t/r sentrum-stadion faktisk ser ut til å fungere, også oppi alle vintervanskene. 

mikemodano
19.02.10 20:36

Han er fryktelig glad i venstrebacker, Paul Simpson - kan det ha noe å gjøre med at han var en mislykka back sjøl, og var nødt til å ake seg fram ett hakk på bana for å i det hele tatt oppnå noe? 

Vi husker hvordan tre naturaliserte linksforsvarere i Marc Tierney, Shane Cansdell-Sherriff og Kevin McIntyre gjorde sine inntog i fjorårets startellever, og tidlig i sesongen ga det den jevne shrewsburianer sterk tru på at det ville være mulig å blande seg inn i stria om direkte oppflytt. Etter hvert gikk det imidlertid skeis med forma, og våre tre helter ble spredt for alla vindar: Tierney reiste til Colchester, Macca ble skadet, og Sherriff dro på reise til sitt eget indre. 

I kveld er det reprise av fjorårets playoffsemi, der Shrewsbury, i et ekte drama, vant 1-0 på Gigg Lane etter først å ha tapt hjemmekampen med tilsvarende, og hvor nettopp King of Cool avgjorde med et fotstøt helt mot slutten. Påny har Salopia-boss Simpson sendt utpå et lite arsenal venstrebacker: McIntyre, Cansdell-Sherriff og Joseph Skarz, sistnevnte som erstatter for den Tierney som for over året siden reiste til Essex for å fete seg opp på L1-lønn. Så den som tror at Burys høyre midtbaneområde får enkle arbeidskår i kveld, får jaggu tru igjen; jeg spår børsstolpe på den ellers eminente Mike Jones, som Simpson sannelig ser sitt snitt til å utradere gjennom en skau av direkte opponenter. 

Med slik slagside mot babord, skulle man tro Shrewsbury-skuta vil være sårbar for kontra via Dave Worrall på motsatt kant, og med tanke på at det synes diffust hvem han stilles opp mot (Lewis Neal? Terry Dunfield? Ingen?), anser jeg sjansen for direkte ureint trav fra høyreforsvarer Paul Scott som gedigen i aften; både han og sidekollega Worrall vil kneble Simpsons poengsjanser, og dette kan umulig ende anna enn i 2-0. Ryan Lowe og en Andy Bishop som entrer matta for Andy Morrell i det 56.minutt netter, og godt over 2400 mennesker vil, hovedsaklig, ikke angre på at de lot kaminhygge være kaminhygge, og i stedet valgte seg prektige Gigg Lane som åsted for fredagsunderholdningen. 

(Innlegget ble redigert 19.02.10 20:41)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester