Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Chairboys 2008/09

NYTT TEMA
faben
fabenInnlegg: 12852
20.05.08 13:36
Another play-off misery, og Paul Lambert teller på knappane. Og synd er det. Wycombe trenger stabilitet på managersida. Det å bytte manager kvart andre år kan umulig vere formelen for suksess. Men no er det ikkje slik at Lambert får fyken, men kjerringa bur som alle veit i Skottland og sjølv om Paul nektar for at dette kan vere ein medverkande årsak til at han vurderer å gje seg, så tenker vel dei fleste annleis.

Wycombe har aldri i sitt liv som profesjonell fotballklubb tatt fleire poeng. Klubben har hatt ein jevn sesong uten dei altfor store oppturane og nedturane som ein har sett dei to føregåande sesongane. I og med at Lambert har henta inn eit snes med nye spelarar før sesongen så må eg seie at totalt sett er sesongen godkjent. Spesielt med tanke på at klubbkassa er skrapt, og alle spelarane blei henta for "en slikk og ingenting".

Men skal stolgutta ta eit vidare steg, underforstått betyr det opprykk, så trur eg at det er viktig å få manageren med vidare. Men ein ny manager med sine idear vil mest sannsynleg bety at mange spelarar vil komme og gå, og ein startar på ein måte frå scratch. Eg trur Lambert har det som skal til for å få klubben opp så da gjenstår det om han fjesar utfordringa eller stikk med halen mellom beina. Gjer han det siste så har han ikkje bevist noko som manager. Antakeleg kjem svaret i løpet av dagen.
faben
20.05.08 15:29
Da har Paul Lambert tatt hatten sin og gått.

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13814_3589134&id=91

Da kan managerspekulasjonane starte, kan trenar Ian Culverhouse vere arvtakaren?
faben
20.05.08 23:45
Lambert skal ha bestemt seg for å gje seg for to månader sidan. "There were one or two things that did not sit with me", var i følge Sky News ein av uttalelsane han kom med. Så kan ein spekulere i kva det skal bety. Mange vil nok tru at det er mangel på midlar til å forsterke laget (Furlong, Betsy) og kanskje og trenarteamet.

Andre spekulasjonar går på at han ikkje skal ha fått midlar til å reforhandle kontraktane til Stockley, Martin og Bloomfield som kan stikke kor hen dei vil. No har nettopp Stockley signert for Port Vale, uten at det i grunn er eit alt for stort tap da han mista høgrebackplassen til Martin denne sesongen. Men skulle Martin og finne på og gå så sitter ein berre igjen med ein klar høgreback, ungguten Robert Rice.

Når no Lambert bestemte seg for å slutte for to månader sidan må eg sei at det er overraskande å lese uttalelsane til Steve Hayes som seier at avgjerelsen kom som ein overraskelse og at dei no må ut å skaffe ein ny manager kjapt. Burde ikkje Lambert informert ledelsen i klubben om dette slik at dei kunne hatt ein arvtakar klar kort tid etter at det blei offentlig? Det burde vore mulig å få til dette uten at spelarane på laget fekk vite om det.

Lambert leda the Chairboys i 690 dager og 108 kampar.

Edit: (Just in from BFP)
Jack Obersteller har signert for Exeter City.
Stefan Oakes ser ut til å forsvinne.
Hayes har tilbudt ein tidlegare PL-spelar ny kontrakt, men med mindre lønn.
Andre Boucaud, Stephen Gregory og Tom Cadmore har blitt frigitt.
Russell Martin og Matt Bloomfield har fått nye kontraktforslag.

http://tinyurl.com/4mupta
faben
21.05.08 15:52
Eg leser i dag at Stefan Oakes har fått ein nytt kontraktsforslag fra Wycombe, men med reduserte lønnsbetingelsar. Så spørs det om mannen som blei beskrevet som landets beste pasningspelar av Gorman vil gå med på dette eller om han vil finne seg ein annan klubb.

Frigitt:
Jack Obersteller
Andre Boucaud
Tom Cadmore
Chris Palmer
Alan Massey
Stephen Gregory
Sam Stockley, (Port Vale)

Jack Obersteller blei henta før forrige sesong men har ikkje starta i obligatoriske kampar, han har vore mesteparten av sesongen i Greys Athletics.

Andre Boucaud blei og henta før sesongstarten etter å ha imponert i treningskampane. Den tekniske spelaren klarte aldri å tilrive seg nokon fast plass på laget og enda med 9 ligakampar.

Tom Cadmore har vore i klubben sidan 2004, kom fra Watford, men har ingen obligatoriske kampar. Var lånt ut til Yeading denne sesongen.

Chris Palmer var den første signeringen til Lambert, og spelte fast til han blei skada i september 2006. Sidan har han ikkje makta å spele seg inn på laget igjen, han var innom Darlington på lån tidligare denne sesongen. Totalt har Palmer spelt 33 kampar for Wycombe.

Alan Massey er nok ein unggut som er frigitt. Ingen obligatoriske kampar og tilbrakte store delar av denne sesongen hos Wealdstone and Hendon.

Stephen Gregory var eit hot prospect for eit par sesongar sidan og fekk da nokre kampar som innbyttar. Etter det har det gått trått og han vart lånt ut til Hayes denne sesongen.

Sam Stockley fekk totalt 51 ligakampar for Wycombe.

Ellers har Frank Fielding pakka baggen og reist tilbake til Blackburn etter låneperioden. Skulle gjerne hatt han neste sesong og, men det vil nok ikkje overraske om han får prøve seg på eit høgare nivå om han skulle gå ut på lån igjen.
faben
23.05.08 13:30
Det virkar som at klubben er i fullstendig kaos i dagane etter at Lambert leverte oppsigelsen. Spesielt virkar det som at spelarane er opprørte etter at skotten reiste, og da hovudsaklig dei som Lambert har signert, og dei er det ikkje få av.

Mest overraskande er det kanskje at innlånte Fielding kjem med kritikk. Han gir styret skylda for avgangen til manageren. Han seier og at alle som kom til klubben kom på grunn av Lambert og at halvparten av spelarane i klubben ville forsvinne. Og wham-bam-thank-you-mam så forsvant all respekt frå Wycombesupporterane. Ein kan kanskje legge noko av skulda på ordlegginga til keeperen på alderen, men det kan det nok ikkje gjerast med uttalelsane til McGleish og Holt. Førstnevnte seier at det som har skjedd den siste veka kan sette klubben fleire år tilbake og at den nye manageren vil få problem med å få lågånda opp igjen. Holt går såpass langt at han seier at han vil vekk og at andre og vil vekk. Dette går ikkje ubemerka hos fansen.

Skal ein spekulerer, og det skal ein jo, så vil eg tru at to av årsakene til at Lambert stakk er for lite budsjett til spelarar og arbeidet med å flytte til ein ny stadion med Wasps som tek 20000 tilskodarar. Så lenge klubben går i minus er det vanskelig å få gjort noko med budsjettet, og det blir ytterligare kutta neste sesong. Verre er det med planane om stadion. Wycombe er ein liten klubb som maks trekker 5-6000 sjølv på toppkampane, kva i alle dagar skal klubben med ein stadion på 20000? Argumenta til Hayes og Beeks er at Wycombe ikkje kjem til å overleve uten Wasps. Uansett vil ikkje ein eventuell ny stadion bli langt borte da det i konstitusjonen til Wycombe Wanderers står at klubben ikkje kan flyttast lenger enn 5 miles vekk fra Adams Park. Det beste fansen og ikkje minst underlaget hadde sjølvsagt vore at Wasps hadde bygd ny stadion aleine og Wycombe hadde blitt værande på Adams Park, men det kjem ikkje til å skje.

Hayes seier forøvrig at dei kunne prøvd hardare for å beholde Lambert men at ikkje såg poenget da han tydeligvis hadde bestemt seg og at Lambert ikkje er typen til å endre meining. Dette er ikkje første gangen at styret er i hardt vær, det var stor oppstandelse og da Gorman forsvant. Ryktene seier at Lambert skal vere tilbudt managerrolla i Leicester, så får berre tida vise om dette er sant.
faben
27.05.08 11:37
Ein kan kanskje anta at linken til Peter Taylor som ny stolguttmanager kan vere hold i? Mest kjent blant massane som Leicestersjef ved årtusenskiftet og caretakermanager for England på samme tid.

Manageren har hatt ein del suksess og har fått fleire klubbar til opprykk. Han fikk Gills opp på første forsøket i 2000 da dei vant play-off-finalen mot Wigan. Suksessen førte han vidare til Leicester der han faktisk leda Premier League ei stund, men etter å ha brukt utrulige £23M enda dei på 13.plass. Dei rauk faktisk ut mot Wycombe i FA cupens kvartfinale denne sesongen. Påfølgande sesong etter fekk han fyken da klubben låg rock bottom.

Etter dette var neste klubb Brighton, der han vant Division Two (no kalt League One). Han forsvant til tross av opprykket pga lite midlar til å forsterke stallen. November 2002 satte han føttene sine på Boothferry Park. Der blei han ikkje lenge da klubben få veker etter flytta seg til KC Stadium og Taylor redda klubben fra danske Mølby og tok klubben til sikkert plass. Opprykk for Hull var klart sesongen etter og klubben var ikkje snauare enn at dei gjekk direkte gjennom League One til Championship. Taylor gjekk frå klubben etter å ha sikra plassen på nest øverste nivå til klubben han tidligare hadde spelt for, nemlig Crystal Palace.

Taylor fekk berre 16 månader på Selhurst Park før han blei sparka ut i november 2007. Berre veker etter tok Taylor over Stevenage Borough, men han tok hatten sin å gjekk da klubben ikkje klarte å nå play-off-plass denne sesongen.

Skulle Peter Taylor få jobben som ny manager i Wycombe må han klare seg uten midlar til spelarinnkjøp da Hayes har stramma inn beltet. Eg veit ikkje kor aktuelt dette vil vere for Taylor som opp gjennom åra har vore vant til å bruke ein del pund, men han kan jo vere ein managertype som kan få Wycombe til å spele ein meir attraktiv type fotball. Kjem han dreg han vel med seg Junior Lewis, forhåpentligvis da som ein del av trenarteamet og ikkje som spelar.
russell_martin
russell_martinInnlegg: 17754
27.05.08 15:47
Jeg kan leve med at Lambert tar kilten sin og stikker. Mister man Bloomers og Martin(de to kompisene) så er det fryktelig trist. To meget gode spillere på dette nivået.

Min kritikk av Lambert går på det offensive spillet. Jeg synes ikke laget er godt nok framover til tross for bra navn på papiret. En ting fikk han til, og det handler om det den defensive organiseringa, men uten en offensiv plan så er det nyttesløst.

Jeg gråter heller ikke av at Holt tar rulatoren sin og stikker. Etter min smak for defensiv. Det holder med "slåmaskina" Doherty.

Men, det er klart at klubben må drives på en helt annen måte. Lønningstrukturen må være slik at man faktisk kan ha forsvarlig drift.

faben
28.05.08 22:39
Pressemelding: BBC melder at Wycombe har ansatt ny manager, problemet er at dei ikkje vil ut med det før pressekonferansen i morgon kl. 1530 norsk tid. Red hot favorite er Peter Taylor som eg setter ein 70-lapp på. Det virkar som at dei fleste trur det blir han.

Andre som er nevnt er Kevin Keen (født i Wycombe), Martin Allen, Ian Holloway, John Gorman (tvilsomt) og Lambert sin assistent Ian Culverhouse.

Godt gjort av ledelsen å få på plass ny manager på så kort tid, viss det er sant at dei ikkje visste om oppsigelsen til Lambert før...

Samtidig er to treningskampar satt:

Forest Green Rovers lørdag 19.Juli, Borte
Oxford United tirsdag 29. juli, Borte
faben
29.05.08 13:21
"russell_martin skrev:
Mister man Bloomers og Martin(de to kompisene) så er det fryktelig trist."

Posh og Wycombe meddelar at Russell Martin har signert ein treårskontrakt for førstnemnte. Martin var kontraktlaus men tilbydd ny kontrakt på Adams Park. Men sidan han er under 24 år så må Peterboro hoste opp ein overgangssum, kjærkomne pengar for klubben sjølv om det sikkert ikkje er all verden.

Det er ikkje meir enn ei veke sidan Martin sa at han var klar for å ta fatt på ein ny sesong med Wycombe sjølv om Lambert pagg. Eg reknar med at bedre lønn og muligheita til å spele på eit høgare nivå gjorde valget lett for unge Martin. Darren "wifebeater" Ferguson seier at to Championship-klubbar var ute etter han og.

Dermed står Wycombe berre att med ein uerfaren høgreback i Rice etter å ha mista både Woodman og Martin. Eg reknar med at ein høgreback vil stå høgt på lista til den nye manageren.

russell_martin
29.05.08 14:30
Dette er for jævlig. En stor favoritt forsvinner.
russell_martin
29.05.08 15:44
En fantastisk nyhet. En manager mye erfaring. Dette vil roe spillergruppa, vil jeg tro.

Nå skulle bare Danny Senda kommet rekende på ei fjøl sammen med Nathan Tyson :-)
pling_6
pling_6Innlegg: 3890
29.05.08 17:53
Gratulerer med Taylor, ja!
paul_dalton_11
paul_dalton_11Innlegg: 7195
29.05.08 21:24
Ja, dette må være godt nytt for Wycombe. Blir spennende å følge Wycombe og Taylor kommende sesong
faben
30.05.08 13:11
No har Peter Taylor snart hatt eit døgn i sjefsstolen, og han går hardt ut. Målet er opprykk, og da har han på sett og vis lagt hodet sitt på eit fat all den tid han har signert ein løpande eittårskontrakt. Det siste Wycombe trenger er enda korttidsmanager, klubben har hatt fem managerar på like mange år.

Taylor seier han vil hente inn ein eller to spelarar og førsteprioriteten er å skaffe ein spiss. Eg er usikker på om dette talet er vits å forhalde seg til hovedsaklig på bakgrunn av kommentarane til eksempelvis Holt og McGleish i tumultane etter at Lambert gikk. Manageren har bestemt seg for at alle vil få muligheita til å starte med blanke ark, så dei enkelte vil bli kalt "inn på teppet" for å klargjere kor dei står i forhald til vidare spel for klubben.

Framtiden til Stefan Oakes står og på spel. Oakes har nok ein fordel i at han har spelt under Taylor tidligare så dei kjenner kvarandre godt. Taylor er overbevist om at han skal klare å få lagånden opp igjen og tilliten til spelarane. Det samme gjelder og for Bloomfield.

Tidligare manager John Gorman er overraska over at Wycombe fekk sin mann, og er sikker på at Taylor kan få klubben opp. Gorman har jo jobba sammen med Taylor for England og er sikker på at han vil komme godt overeins med spelarane. "He's a real players' manager. He's an excellent coach and a real mixture. He can have a laugh but he knows, and makes sure the players know, when it is time to work."

Eg merkar at eg har tru på dette. Det blir spennande å sjå kven som kjem og kven som går.
russell_martin
30.05.08 14:59
Jeg synes nok sentrallinja er bra.

Wycombe trenger ett nytt backpar. Hullet etter Russell Martin som har vært lagets beste i 2007\08 blir vanskelig å tette. Muligens kan McCracken spille på den plassen, men han kan neppe bidra såpass positivt offensivt.
Er nevnte Rice god nok til å ta steget? Hva med Lewis Christon ? Han var jo såpass iøyenfallende at bla Chelskij vurderte ham.

Woodman på venstreback synes jeg bare er sånn passelig stødig, selv om han gjort plassen til sin.

Dernest trenger vi flankespillere. Jeg savner sårt Betsy på høyrekant, og Matty Phillips er for ung ennå, men at 17åringen har mye i seg, er det liten tvil om. Han bør uansett få spille endel denne sesongen.

Er visstnok mye bra talent i de yngres rekker.

Når vi først er igang, så bør vi også etterlyse en venstrekant med offensive kvaliteter. Silkefoten til Oakes kan nok gjøre nytte der(hvis han skriver under på ny avtale), men han blir muligens for defensiv.

Ellers bør man lage en formasjon som gjør at godeste Torres kan figurere bak spissene. Han er ujevn og ofte plaget av skader, men blikket og teknikken til argentineren er bra.

Doherty er jo et rivjern som spiller tøft og kompromissløst på midtbanen. Han bør ved siden av seg ha Bloomers som også er en flott spiller(vær så snill og signer, pls)...

Men den gamle Tottenhamspilleren i managerstolen har nok helt sikkert en klar formening om hvem man kan få tak i til bra pris og fornuftig lønn.

russell_martin
30.05.08 15:04
Jeg er svært glad for at Lambert er ute. Han hadde etter mitt syn alt for mye daukjøtt på lønningslista, og det er ikke så lurt når økonomien er skral. Da er det faktisk bedre at man bruker unggutter.

Hvorfor skulle f.eks Cadmore få kontrakt i fjor? Han var tydeligvis ikke god nok til league 2, og da er det jo ingen vits med penn og papir. Cadmore er ikke alene om det.

Spillestilen til Lambert var for defensiv, og det er godt gjort av Mcgleish å skåre såpass med mål, når man var til de grader gjerrig bakover.
russell_martin
17.06.08 21:56
Lewwis Spence, venstrefota midtbanespiller har signert. Han valgte blues framfor en ny avtale med place. 20 år.

John Mousinho midtbane han også har signert. 22 år. Free transfer fra Brentford.

russell_martin
18.06.08 09:46
Chris Zebroski spiss på 21 år ser ut til å bli signing nummer 3.

Vi venter fortsatt på backer, med andre ord.
faben
18.06.08 16:08
Eg ser vi har mista ein del innlegg her. Får håpe dei kjem tilbake. VGD er i allefall tilbake i normal fart no p.t. Taylor har i allefall ikkje brydd seg om at forumet er nede, og det virkar som at innkjøpsstrategien hans er omtrent motsatt av den Lambert hadde. Der Lambert kjøpte inn rutinerte og gamle spelarar hentar Taylor inn unge, svoltne og spennande spelarar. Spesielt virkar det som at dei er anvendelige og kan brukast meir enn ein plass på bana.

Lewwis Spence er som sagt i utgangspunktet ein sentral midtbanespelar, men er ikkje ukjent på venstresida og har ein offensiv legning. Taylor gav han sjansen i Palace, men han har vore noko skadeutsatt den siste sesongen. Eg vil tru at han i utgangspunktet vil figurere sentralt da han ikkje har mykje fart. Eit lyspunkt må vere at Palace tilbydde han ny kontrakt, men han takka nei til denne for å få erfaring. Det bør vitne for noko kvalitet. Spelaren går vederlagsfritt sjølv om han er under 24 år.

John Mousinho, lokalgutt med eit brasiliansk navn. Han skal visstnok ha stått på tribuna i gode gamle dagar da Wycombe heva pokal etter pokal i glamorøse FA Throphy Cup. Ei potet uten like, kan spele sentralt på midten, som høgreback og som keeper. Han hadde ein fantastisk opptreden i buret mot Gillingham for to år sidan da Brentford ikkje hadde reservekeeper. Mousinho skal vere ein oppofrande spelar som alltid gir alt sjølv om han ikkje har den beste teknikken. Lykkast han kan han fort bli ein favoritt på Adams Park.

Wycombe har som kjent fått tillatelse til å snakke med Chris Zebroski. I utgangspunktet er han spiss, men spelte på venstrekanten for Torquay i fjor da han var utlånt til møkkaklubben. Han scora 19 mål forrige sesong. Blant meiningane eg har lest om han skal han ha ein førsteberøring som ein voldtektsmann og springer som Ståle Solbakken...

Zebroski har nok fleire friarar enn Wycombe så det er vel ikkje sikkert han kjem. Men eg likar tankegangen til Taylor. Hent inn unge talent som kan blomstre. Taylor likar å utvikle spelarane sine sjølv. Eg trur heller ikkje han er ferdig med å hente spelarar sjølv om Zebroski kjem.
russell_martin
18.06.08 16:19
Jeg liker dette, må jeg innrømme.

offensivt er det mye å hente hos de blå. Han ønsker at laget skal skåre flere mål. Det trengs.

Defensivt fungerte det jo etterhvert utmerket.

russell_martin
18.06.08 17:44
Gavin Grant (21) som er spiss er også klar for Blues.
russell_martin
18.06.08 21:37
24 år
Han har vært Millwall sin eiendom, men har bøttet inn mål for Stevenage...dvs 7 mål på 12 kamper :-)
russell_martin
19.06.08 08:17
...TAM-TAM- TA-RAAAAAA

Dette er sakset fra Sky sine sider.
Meanwhile, it has also been confirmed that Wycombe's Carling Cup first-round tie against Birmingham on Wednesday, 13th August will be shown live on Sky Sports.
faben
20.06.08 08:25
Som tippa, og med ein odds på 1,0001, har Taylor henta inn Junior Lewis som trenar. Ikkje uventa, dei er tross alt siamesiske tvillingar. I tillegg har Damien Doyle kome inn med den herlige tittelen Head of Medical and Sports Science, det høyres ut som ein fysioterapeut med tilgang på kjemikalar på labben. Ian Culverhouse er framleis med, no som assistentmanager for Taylor.

Matt Bloomfield har fortsatt ikkje bestemt seg for å skrive på ein toårskontrakt med klubben. Han har fått eit tilbud som er likt det han hadde før, og eg antek at han ikkje er heilt fornøygd med det. BFP melder at han vil få tilbud om lønnsauke viss han presterer på eit høgt nivå når han kjem tilbake frå skaden. Klarar han det får han tilbod om ein treårskontrakt med bedre betingelsar. Så spørs det om godeste Matt stolar på manageren eller om han vil sjå seg etter ein ny arbeidsgjevar.

Wycombe vil håve inn £50000 for cupkampen mot Birmingham, 4/10 av dette vil gå til innkjøp av Zebroski skal ein tru ryktene.

Den nye spissen Gavin Grant har ei noko brokete fortid. I 2006 blei han tiltalt for eit gjengdrap men blei seinare frikjent. Veit ikkje om eg har så stor tru på denne mannen, han har berre hevda seg i Conference til tross for ein alder på 24 år. Men Taylor har jo tross alt trent han i tiden han var i Stevenage der han putta i annakvar kamp. Han skal i allefall vere ein spiss med stor fart.
russell_martin
20.06.08 21:43
Da er Zebroski i boks. Pris £20000.

Jeg liker svært godt at denne spilleren kan brukes på vingen.
russell_martin
28.06.08 13:27
De ryktes om at det skal foregå samtaler med en vi kan titulere som "mr.x" på mandag, og han skal være en "wideman". Bucks Free Press har sluppet denne kryptiske nyheten.

Taylor vil bedre "scouting"jobben. Det er selvsagt først og fremst på lokalt plan, siden flere lokale talenter har funnet seg andre klubber.

Det blir fryktelig morsomt å følge Taylor og Wycombe i tiden framover.
russell_martin
01.07.08 11:45
Vieira er nok denne "wideman" som BFP har spekulert i.
russell_martin
04.07.08 02:38
Så har Bloomfield signert en 2årsavtale. Rett og slett deilig, med tanke på at spillere gjerne skifter klubb når kontrakt løper ut.
russell_martin
12.07.08 21:55
Sergio Torres har signert for Petersboro. Fy faen....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg