Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

The Gloryhunter

NYTT TEMA
faben
fabenInnlegg: 12852
19.08.08 20:13
Eg veit ikkje om nokon har fått med seg dette. Tottenhamsupportaren Spencer Austin er lei av dei evige nedturane kvar sesong, så denne sesongen vil han holde med dei som vinner kampen han er på. Første klubb blir valt ved loddtrekning, her er ein introvideo på prosjektet:

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1704111612?bctid=1709866687

Så Grimsby it is!

Reglane:

1. The Gloryhunter will always chase glory.

2. Read number one again. Get it?

3. On the occasion of a draw, The Gloryhunter will stay with his current team.

4. An exception to rule 3 is that any time after 10 games at a club, on the occasion of a draw, The Gloryhunter may decide whether to stay at the club or move on to support the opponents. This is to ensure optimum glory.

5. The Gloryhunter must not attempt the accent of the local area. It would just sound rubbish.

Første kamp enda i eitt 0-0 resultat heime mot Rochdale så fulgte ein noko overraskande seier mot Tranmere i ligacupen. Men i bortekampen mot Brentford gjekk mariners på eit stygt 4-0 tap, og dermed hadde Gloryhunteren bytta klubb.

Neste for bees er Barnet borte, vil lykkejegeren nok ein gang måtte bytte klubb?

http://www.itv.com/Sport/Football/TheGloryhunter/default.html
ØrnTeddy
ØrnTeddyInnlegg: 280
20.08.08 12:46
Her ligger det kommersielle tykt utenpå all den tid jeg må innrømme at prosjektet virker spennende.

ØrnTeddy
ØrnTeddyInnlegg: 280
20.08.08 12:53
Forøvrig skulle jeg gjerne sett meg selv i en tilsvarende posisjon, men jeg ville valgt å følge et lag i tykt og tynt - valget hadde falt på Tottenham.

StinkfistInnlegg: 5065
20.08.08 14:15
For ordens skyld, Ted: slik lager du hyperlink:

Skriv [url] foran og [/url] bak nettadressen. Ingen mellomrom.

Slik som dette: [url]http://www.uglyfootballers.com[/url] --> http://www.uglyfootballers.com
faben
19.11.08 13:41

The Gloryhunter goes non-league!

Grimsby Town 0-0 Rochdale
Grimsby Town 2-0 Tranmere Rovers
Brentford 4-0 Grimsby Town
Barnet 0-1 Brentford
Brentford 0-0 Rotherham
Brentford 2-2 Yeovil (Brentford win on penalties)
Brentford 2-1 Dagenham & Redbridge
Wycombe 0-0 Brentford
Brentford 1-1 Lincoln
Chesterfield 0-1 Brentford
Brentford 1-0 Macclesfield
Luton 2-2 Brentford (Luton win on penalties)
Luton 1-2 Darlington
Wycombe 1-1 Darlington
Darlington 2-1 Bradford
Darlington 3-0 Dag & Red
Rotherham 0-1 Darlington
Grimsby 1-2 Darlington
Darlington 1-0 Bury
Darlington 0-0 Droylesden
Darlington 2-0 Lincoln
Droylesden 1-0 Darlington

Grimsby 2
Brentford 9
Luton 1
Darlington 9
Droylesden 1

beverlyhaugen
beverlyhaugenInnlegg: 242
19.11.08 21:37

Hva om Droylsden skulle finne på å vinne på Saltergate i helga, for så å tape i lokaloppgjøret borte mot Stalybridge i BSN? Vil han da være stucked i non-league resten av sesongen?

Stinkfist
StinkfistInnlegg: 5065
19.11.08 22:21

Chesterfield-kampen er først neste helg, og før den tid skal Droylsden spille borte mot Farsley Celtic denne helga. Skulle den kampen ende med tap, er han nok stuck i Conference North, eller i alle fall i nonligasystemet, resten av sesongen.

Halmstrået, om han ønsker seg tilbake til Football League, vil i så fall være at minst én av de gjenværende Conference North-klubbene avanserer til tredje runde, og at han klarer å ende opp i denne klubben før denne eventuelle cupmatchen. I tillegg til Droylsden er det tre andre Conference North-klubber som fortsatt er med i FA-cupen (Blyth Spartans, Fleetwood og Alfreton), men om noen av dem overlever andre runde er jo høyst usikkert.

Nå skal det også være sagt at Conference North slett ikke er noe utrivelig sted å være, så for min del unner jeg fyren et langt opphold blant lag som Gateshead, Stalybridge og Tamworth.

(Innlegget ble redigert 19.11.08 22:22)

mcclair9
mcclair9Innlegg: 3808
19.11.08 23:08
Stinkfist: Skulle den kampen ende med tap, er han nok stuck i Conference North, eller i alle fall i nonligasystemet, resten av sesongen.

He, he, eg tippar at gloryhuntaren Spencer Austin ikkje såg for seg eit supporterliv i Conference North då han la i veg på dette prosjektet. Det kan faktisk ta fleire år før han igjen kan ta steget opp att til ligaen.

faben
22.11.08 19:05

Jaja...

F.A. Thropy - Third Round Qualifying

Farsley Celtic FC 2-0 Droylsden FC
Iqbal 59
James 86

pling_6
pling_6Innlegg: 3890
22.11.08 19:11

Får vel ønske Gloryhunter velkommen til West Yorkshire, og hell og lykke på ferden.

sungod
sungodInnlegg: 6855
07.01.10 12:03

Boka til Spencer Austin er forøvrig tilgjengelig på f.eks Amazon.co.uk til en drøy femtilapp. Vil nok være et fantastisk kjøp. Ser han har bare fått strålende reviews, og en gjennomlesning av denne bør vel være obligatorisk for mange her inne.

http://www.amazon.co.uk/AM-GLORYHUNTER-Ultimate-Football-Season/dp/1848183992/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262861888&sr=8-1

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
07.01.10 18:37

Hvordan endte det med Spencer Austin?

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
07.01.10 18:59

Her er foresten noen klipp fra da Spencer var en Cherry for noen kamper. Morsomt det med Red Army. Skulle likt å se neste klipp. Noen som veit hvor man kan finne dem?

sungod
07.01.10 20:58

Angående Cherries-klipp. Jeg kom over James Hayter-hattricket per radio. Gøy å høre!

http://www.youtube.com/watch?v=aUVRA1TMOlM

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26608
08.01.10 00:27
sungod: Gøy å høre

Gjett om! Dette overgår langt billedklippene jeg har av samme Hayter-seanse, og når det gjelder AFC Bournemouth og livekommentering, så er det overhode ingen som er i nærheten av Kris Temple, fyren som viser próv på sin røstlige innlevelse i denne sekvensen, sungod. Dessverre har ikke Temple Cherries-kommentatoransvar hos Radio Solent (BBC) lenger, så lytteropplevelsene er aldri helt av samme karakter som tidligere. 

I løpet av årene har jeg bygget meg et lite arsenal 90-minuttere (DVD) fra AFCB-kamper, og der har man klistret Temples kommentatorrøst til de levende bildene, noe som gjør seeropplevelsen ytterligere forsterket. Nei, jaggu, jeg tror det blir rom for i alle fall én omgang med Blackpool v Bournemouth fra 05/06 nå...mens vi er inne på dette med James Hayter-hattricks, mener jeg. 

(Innlegget ble redigert 08.01.10 00:28)

sungod
08.01.10 11:48

Tror jeg kanskje har hørt på Cherries en gang, men om det var Kris Temple eller ikke skal jeg ikke si. Han gjorde et riktig så godt inntrykk på de få minuttene klippene varte.

I løpet av årene har jeg bygget meg et lite arsenal 90-minuttere (DVD) fra AFCB-kamper, og der har man klistret Temples kommentatorrøst til de levende bildene, noe som gjør seeropplevelsen ytterligere forsterket.

Det høres ut som gull. Rett og slett. Jeg undrer på om noe tilsvarende er mulig å oppdrive for Brentford, men jeg har mine tvil. Jeg har mange ganger ønsket meg radiorepriser for å si det slik, så noen kamper med levende Bees-bilder og Chris Wickham kunne jeg gravd litt i lommeboka for å få tak i.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg