Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dommeroppsett i jula + 3. runde i FA-cupen

NYTT TEMA
Spoff
SpoffInnlegg: 26525
tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
17.12.08 19:37

Lurer på om denne webb er i familie med prem-dommer howard......noen som vet om han er tynn i håret?

Spoff
17.12.08 20:03

Tror ikke de er i familie. Dave Webb er fra County Durham, mens Howard er fra South Yorkshire.

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26601
18.12.08 00:32

Jada, etter å ha avslørt spilloppmakeren T Kettles utseende under en fjernsynskamp i fjorårssesongen, var det Dale-manager Keith Hills alter navnego som var under lupen i går: jeg kom til å nevne i en setning eller to at han aldri fikk helt dreisen på det å være konsekvent, og periodevis stykket han opp kampen temmelig unødig, men det bør også nevnes at han ikke var veldig rundhåndet med kortstokken, selv om Shrewsbury mot Brighton i går var en heller lettdømt affære. Oi, kanskje får jeg korrigere meg selv en smule: jeg ser han delte ut gult til såvel Adam Hinshelwood som Adam Virgo og Tommy Elphick; og jeg som kun i farta kunne dra husk på sistnevntes booking. 

Den temmelig godlynte West Midlands-blåseren S J Bratt får æren av å dømme helgas kanskje aller mest interessante oppgjør, når Rickie Lambert returnerer til Edgeley Park. Rett nok har både Marcus Bean (Brentford) og Iain Hume (Barnsley) fått rødkortet av ham til nå i år, men under tre gule i snitt pr kamp er for så vidt akseptabelt. 

Enn så lenge er det også uvisst hvem som får kamplederansvaret for stormatchen på Elland Road Boxing Day, når Leicester står på gjestelista. 

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
18.12.08 00:42

Leicester - Posh er vel ikke så ueffen en kamp det heller, mike?

Eller så er det jo reine dyrehagen når terrierne får besøk av oksene, selv om dette ikke bør bli jevnt, for nervene mines skyld.

Lee Cark's Barmy Army!

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26601
18.12.08 00:51
tommy_cowan: Leicester - Posh er vel ikke så ueffen en kamp det heller, mike?

Neida, jeg har i svake øyeblikk vært svak for begge disse opptil flere ganger i høst og vinter, så her bør Filbert Street-mafiaen kjenne sin besøkelsestid. Ikke er det noen heldagsreise fra Cambridgeshire til Leicester heller, så også borteseksjonen bør kunne bli tallrik når L Probert skal overvåke Matty Fryatts forsøk på sesongscoring nummer 23. Men uansett når ingen av disse to verken Hatters eller Gas til låra. Og tro du meg: Rickie Lamberts retur til den arenaen hvor han rakk å banke inn så mange pittoreske mål er imøtesett med enorm interesse i fotballfylket Cheshire. 

Her har vi en klassisk Lambert-goal, som han har gjort drøssevis av både i Rochdale, Stockport og blå-Bristol: http://www.youtube.com/watch?v=Otwjuj8Ib-8

(Innlegget ble redigert 18.12.08 00:57)

Spoff
18.12.08 13:48

På de kampene hvor det står TBA er det disse dommerne:

Crystal Palace - Norwich: Keith Stroud

Nottingham Forest - Doncaster: Phil Dowd

Swansea - Coventry: Steve Tanner

Leeds - Leicester: Mark Halsey

Morecambe - Macclesfield: Mike Jones

Birmingham - Swansea: Mike Riley

Cardiff - Plymouth: Stuart Attwell