Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Millwall break Wembley sales record

NYTT TEMA
Millwall4ever
Millwall4everInnlegg: 2180
20.05.09 16:52

Les hele saken her!

Ganske imponerende av en så liten klubb som Millwall, men dette er jo kampen "alle" vil se :)

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26797
20.05.09 17:05

Hva slags rekord er det egentlig man er i ferd med å sette? Flest solgte playoffinalebilletter? Greit at jeg har redusert hjernekapasitet, men artikkelen virket uansett jævlig krøkkete formulert. 

Millwall v Scunthorpe blir forrykende, ja. Tru hvordan Jackett vil sette backfireren nå som Paul Robinson er tilbake? Kan han gi avkall på et par som Tony Craig/Zac Whitbread nå som de tross alt har brakt klubben til Wembley, eller betyr kapteinen så mye at han dyttes inn i startelleveren søndag? 

Hvilken helg har vi ikke i vente, med lørdagskampen som aperitiff, og dette her samtidig med at Rangers kroner en trøblete sesong med skotsk ligagull? 

Millwall4ever
20.05.09 17:51

Rekorden gjelder antall solgte billetter for ett lag i en finale spilt på Nye Wembley :)

Millwall har nå passert 43.500 billetter, mens Scunny "bare" har solgt noe over 7.000 billetter.

Tror nok KJ er såpass fornøyd med forsvaret, at det ikke blir noen endringer. Robinson mangler jo også kamptrening. Solid spiller å ha på benken da. Alternativet er jo å sette Craig på backen, og dermed vrake Dunne.

Det ligger dog mer spenning i hvilke spisser Millwall vil starte med. Mulig Grabban får starte på bekostning av Harris eller Alexander.

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26797
20.05.09 18:04
Millwall4ever: Rekorden gjelder antall solgte billetter for ett lag i en finale spilt på Nye Wembley

Der kan du se. Jeg hadde det for meg at vi snakket om alt av tidligere playoffinaler, og i så fall ville det vært for utrolig om dette tallet var rekord, selv om proporsjonene er helt vanvittige. At Millwall, som har snittet godt under 10 000 i årets ligaspill, skal dra med seg 50 000 skrikhalser nordover, låter crazy. Jeg har aldri vært noen større patriot av godværsfans, og har langt større respekt for den som møter opp i tunge stunder kalde november- eller februarkvelder, framfor den som ser sin første livekamp for sesongen når gutta har nådd Wembley. Men bevares - fest blir det nok sikkert. 

Men 7000 solgte Scunthorpe-billetter? Snittallet i seriespillet her ligger rundt 4000 under Millwall sitt, og tallet deres er, om det stemmer, langt mer edruelig. Jeg kan imidlertid ikke se for meg at ikke minst 15 000 kommer til å ha tilhold i Scunny-seksjonen på søndag. Kanskje så mange som bortimot 20 000. Ergo høres 7000 så langt smått ut. 

Millwall4ever
20.05.09 20:14
mikemodano: Men 7000 solgte Scunthorpe-billetter? Snittallet i seriespillet her ligger rundt 4000 under Millwall sitt, og tallet deres er, om det stemmer, langt mer edruelig. Jeg kan imidlertid ikke se for meg at ikke minst 15 000 kommer til å ha tilhold i Scunny-seksjonen på søndag. Kanskje så mange som bortimot 20 000. Ergo høres 7000 så langt smått ut. 

7.000 solgte ifølge deres egen hjemmeside, men Scunny har fått tildelt nesten 20.000 billetter. Det bør de vel klare å selge. Uansett er det ingen tvil om at Millwall vil vinne kampen på tribunen. Om den gode støtten vil hjelpe laget til seier, er vel heller usikkert...

Millwall4ever
20.05.09 20:19
mikemodano: Jeg har aldri vært noen større patriot av godværsfans, og har langt større respekt for den som møter opp i tunge stunder kalde november- eller februarkvelder, framfor den som ser sin første livekamp for sesongen når gutta har nådd Wembley.

Nei, det er ikke jeg heller. Men har ingen problemer med at Millwallsupportere drar med seg hele familien på kamp, når det er snakk om en finale på Wembley. Dette er en enormt god sjanse for Millwall å bidra med godt spill og opprykk, og kanskje er snittet oppe i 15-16-tusen neste sesong :) Man må ta godt vare på denne sjansen med tanke på  å rekruttere nye fans.

paul_dalton_11
paul_dalton_11Innlegg: 7458
20.05.09 21:03
Millwall4ever: Uansett er det ingen tvil om at Millwall vil vinne kampen på tribunen.

Bare en påminnelse om at det ikke er antallet som avgjør tribunekampen. Med en solid tidlig Scunthorpe ledelse, så vil nok Millwall fansen stilne og Scunny fansen vinne kampen på tribunen!

Millwall4ever
20.05.09 22:07
paul_dalton_11: Bare en påminnelse om at det ikke er antallet som avgjør tribunekampen. Med en solid tidlig Scunthorpe ledelse, så vil nok Millwall fansen stilne og Scunny fansen vinne kampen på tribunen!

Har ingen tro på at Scunny har noen sjans til å vinne kampen på tribunen uansett...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester