Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Swansea?

NYTT TEMA
stefan16
stefan16Innlegg: 3761
25.01.10 16:31

Walisiske Swansea - gode nok for Premier League?

Noen som tror de kan rykke opp? Isåfall, hvor sykt ville det vært? Hvem vet vel noe som helst om SWANSEA????

:)

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
25.01.10 16:33

nei

HarryStafford
HarryStaffordInnlegg: 597
25.01.10 17:32

Swansea vart i fjor leia av dagens Wigan-manager, Roberto Martínez. Offensiv gladfotball dei gongene eg såg dei, i alle fall. I år (under tidlegare QPR-manager (noko ganske mange kan kalla seg etterkvart, forresten) Paulo Sousa) har dei forandra seg radikalt. Kun Plymouth har scora færre mål enn Swans. Bakover har dei vore botnsolide, kun Newcastle slepp inn færre mål.

Om dei rykker opp, blir dei neppe like interessante å sjå på som Burnley. Men om dei forsterker seg, så kan dei overleva ved eit eventuelt opprykk. Naturlegvis. Kan du rykke opp, så kan du overleva. Det vil uansett vera ein overrasking om dei går opp, på samme måten som det vil overraske om dei i så fall hadde overlevd.

Elles må det seiast at deira tidlegare stadion, Vetch Field, var eit fantastisk anlegg. No spelar dei på kjedelege Liberty Stadium...

tommy_cowan
06.03.10 14:27

Paulo Sousa driter seg ut, med å agere drama-queen etter landslagsoppholdet.

Det beste:

"Of course, If you remember in the beginning when I came to Swansea I said I would like to sign Welsh players"

No fucking shit, Swansea LIGGER I WALES. Men jeg skal vel ikke forvente mye av en mann som snakker som en spanjol med talefeil.

Stinkfist
StinkfistInnlegg: 5065
06.03.10 15:08
stefan16: Noen som tror de kan rykke opp? Isåfall, hvor sykt ville det vært?

Ikke sykere enn at de har klart det en gang tidligere. Men ja, det ville vært både morsomt og ganske oppsiktsvekkende å se Swansea i primusen, selv om det selvsagt ville vært enda bedre om de fortsatt hadde spilt sine kamper på klassiske Vetch Field.

Swansea har gjort 1-0 til en kunstart denne sesongen, og om de klarer å opprettholde det gjerrige spillet ved et eventuelt opprykk ser jeg for meg at mishagsytringene mot dette laget kommer til å hagle på nabotorget.

vegardthj
vegardthjInnlegg: 756
06.03.10 21:27

Ellers takk. Hvis Swansea rykker opp og Cardiff blir værende i Coca-Cola-mesterskapet blir det bitter, ydmyk pai til frokost i sørøst-Wales det neste året, helt til vi møter dem i heisen neste vår.

Yosser
YosserInnlegg: 226
Dzagoev
DzagoevInnlegg: 8580
08.03.10 01:37

Husker jeg faktisk var å så på en Swansea trening sommeren 2007 i Østersund. Men bort i fra det har jeg ikke så mye kjennskap til klubben.

tommy_cowan
08.03.10 13:51
Yosser: Good team Swansea.  http://unitedblogarticles.com/ Albatross is still a seabird. Just ask Cantona. Or Coleridge. http://unitedblogarticles.com/manchester-united-history/eric-cantona-was-the-king-of-old-trafford/

Vi vil ikke ha United-innlegg her inne!

Spoff
SpoffInnlegg: 26525
08.03.10 15:47

Mod har sletta flere av innlegga hans, men har visst ikke fått med seg alle.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg