Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Verdensrekord for Clark(e)'s involvert i

NYTT TEMA
tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
20.02.10 15:43

en fotballkamp?

I dagens oppgjør mellom Hartlepool og Huddersfield teller vi 5 stk!

Ben Clark, Lee Clark, Peter Clarke, Nathan Clarke og Tom Clarke. En god del av dem på sidelinjen, men allikevel!

Ellers stiller bortelaget uforandret fra tirsdagens tur til Carlisle, dvs Kay og Drinkwater sentralt, håper de slår til!

sungod
sungodInnlegg: 6856
20.02.10 16:06

Satser på at Walsall beviser på nytt sin mediokritet ved å tape hjemme mot Bees etter seieren på Elland Road i midtuken.

HarryStafford
HarryStaffordInnlegg: 598
20.02.10 16:15

Barnsley leder med to mål allereie på Cardiff's shitty stadium. Der får dei igjen for å stikke av frå Ninian Park før eg har vore der. Nemleg.

1-1 allereie på Spotland, der Dagenham Dave er på besøk.

Edit: AUDA, Chris Sutton sitt Lincoln har allereie teke leiinga på Blundell Park. Non-league nærmar seg faretruande for Mariners.

(Innlegget ble redigert 20.02.10 16:17)

tommy_cowan
20.02.10 16:16

Straffe!!!

.................Gary Roberts!!!!!! 0-1

sungod
20.02.10 16:19

Charlie, Charlie, Charlie, Charlie runger blant de tilreisende fra London. Mark Phillips med en briljant pasning til Charlie Mac, et touch, skudd, mål. 1-0 etter 16 minutter. 

HarryStafford
20.02.10 16:19

Carlos Edwards har sendt Ipswich i leiinga på Hillsborough. Håper begge held seg i divisjonen, så eg håper begge vinn. Har ein ganske dårleg følelse, tviler på at det skjer.

Barnet leder borte mot Port Vale. Vale har jo ambisjoner om play-off framleis, men då held ikkje dette.

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26720
20.02.10 16:20

Kjipe nyheter fra Stinkfists reisefølge (som vel består av ham selv, meg bekjent): han er strandet i København, og rakk således ikke dagens dont i Manchester-området. I tillegg skal tirsdagens kamp mellom York og Mansfield være avlyst, så ingen reiselykke enn så lenge for den ihuga Stags-svake. 

Når vant Barnet sist borte? Gjerrige Port Vale er motstander i dag, og John O'Flynn har vært frampå med 0-1, og det er også ellers i fjerde vi har mål til nå: Rochdale og Dagenham & Redbridge har sågar gjort ett hver, der denne Obadeyi (Bolton, var det det?) har puttet, mens Josh Scott, fjorårets Hayes & Yeading-spiss, nettet for londonerne. 

Chris Herd med mål i Lincs-derbyet i Grimsby, så det kan lute mot 23 seriekamper på rad uten gevinst for vertskapet på Blundell Park. 

tommy_cowan
20.02.10 16:23

Peltier må ut med skade etter en takling(Liddle er et sviiiin, men hva kan man forvente fra en eks-borospiller) og Tom Clarke erstatter ham. Go on son!!!

mikemodano
20.02.10 16:29

Steve Burr har ennå til gode å tape med Kidderminster, og i ettermiddag er han i Oxford for å møte United allerede for andre gang siden han tok over i januar; sist ble det 0-0, nå har Kiddy 1-0 i FA Trophys kvartfinale, uten at jeg helt klarte registrere målgjører. 

Hva som overrasker mer, er at i samme turnering, så har Workington, Darren Edmondsons lag, 1-0 borte mot selveste Stevenage Borough, og en McLuckie har puttet der. 

Au, au - tidligere Swindon-ving Ricky Shakes gjør 0-1 på Tyneside, hvor Gateshead har Ebbsfleet på vitjing. 

sungod
20.02.10 16:32
mikemodano: Kjipe nyheter fra Stinkfists reisefølge

Ufattelig kjipt. Grøsser ved tanken om å komme i den situasjonen. 

mikemodano
20.02.10 16:36

To kjappe mål i National-kampen på Kenilworth Road - Wimbledon fikk 1-0 gjennom sungodkjenningen Nat Elder, før Tom Craddock ekvaliserte minuttet etter. 

I Southern Premier har Bashley (gjennom kaptein Dave Allen) 1-0 hjemme mot Merthyr Tydfil, omtrent som ventet, spesielt etter at waliserne fikk fem i potta av et Mark Bellingham-løst Leamington tirsdag. 

Halifax fortsetter å jage ligaleder Lancaster City, og stopper Ryan Crossley har gitt dem 1-0 mot Mossley på The Shay. 

sungod
20.02.10 16:38

1-1 against the run of play. De pratet om at Bees måtte lage 2-0 som de ikke klarte i noen av kampene på GP. Men, nei. 

HarryStafford
20.02.10 16:42

1-1 er stillingen på Blundell Park óg, etter at Peacock utlikna der.

1-0 til Blackpool over Reading! Flotte greier. Leicester har scora på Home Park óg. MK Dons har 1-0 over Southend dessverre, Charlton har 1-0 mot Yeovil. Snur det for Charlton? Det bør i alle fall bli seier i dag.

Edit: 1-1 på Home Park. Bra for spenningen i både topp og botn.

(Innlegget ble redigert 20.02.10 16:45)

tommy_cowan
20.02.10 16:51

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Jeg hater inkompetente dommere

tommy_cowan
20.02.10 16:56

Jeg er sjokkert, fullstendig sjokkert.

Jeg må bruke hele pausen på å komme meg over sjokket.

Dette skjedde:

En pools spiller blir liggende etter en duell i towns sitt 16meter, dommeren vinker spillet videre, town går i angrep, Novak blir spilt fri en om en med keeperen, og så *fanfare*: DOMMEREN BLÅSER I FLØYTA GO DØMMER DROPP!!!!!??????

Nei, folk kan klage seg blå i trynet over Øvrebø og co, men de skal faen meg takke de høyere makter for at de ikke utsettes for dommere fra The Football League.

mikemodano
20.02.10 16:57
HarryStafford: Peacock utlikna

Godt med tempo på topp hos Grimsby i målgjører'n og Tommy Wright. Godt å se at Peacock ikke har glemt gamle kunster, etter å ha vært midtbanespiller for det meste i Swindon. 

Eastleigh 0 - Thurrock 6 ved pause. Den er stiv. 

Cambridge C 0 - Oxford C 0 i the wars of the Cities. Gjestene stiller redusert på grunn av skadeomfanget i troppen, der både Dave Savage og Andy Bond er blant spillerne ute. Cambridge er imidlertid ute av slag, og evner til nå ikke dra nytte av at James Clarke (midtbanespiller som har fanget Football League-klubbers interesse) virker å være eneste innslag av kvalitet hos de blåhvite. 

Aldershots 1-0 v Notts County etter Bozanic' seine scoring er også gledelig, mens den kanskje mest overraskende på fjerdenivået er Darlos 1-0 v formsterke Chesterfield. Men nå er også Darlington på opptur, så heeeeelt uventet er det muligens ikke. 

HarryStafford
20.02.10 17:04
tommy_cowan: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Jeg hater inkompetente dommere

Då er det vel meir positivt at Wycombe leiar 1-0 over Millwall på Adams Park. Og mindre positivt igjen at Austin sendte Swindon i føringen mot formsterke Carlisle.

mikemodano
20.02.10 17:06
HarryStafford: Austin

Austin igjen, ja. Han får en del interesse hos BBC Radio Solent sine reportere, mye på grunn av sin Poole Town-løpebane, så klart. Poole kjemper for øvrig om opprykk fra Wessex Premier (og til Southern League Div I South & West) med naboene Bournemouth FC, og spesielt imponerer sistnevnte klubb etter å ha kvittet seg med en hel tropp 18 måneder tilbake. Uvisst hvilke øyeblikksstillinger vi har i dagens kamper for de to aktuelle i ettermiddag. 

Nå er ikke Redditch United alltid den verste motstanderen (vi har 0-8 på Highbury friskt i minne fra tidligere i år), men hjemme er de som regel habile. Solihull Moors' opptur fortsetter imidlertid, og det kan virke som om det å hente inn Simon Johnson fra Halesowen var en genistrek: de leder 2-0 borte mot Redditch, og nevnte Johnson, en virkelig FL-kjenning, sto for det siste målet. 

Ai, ai - 2-1 Grimsby i derbyet. Skal det...? Lee Peacock igjen.

(Innlegget ble redigert 20.02.10 17:10)

tommy_cowan
20.02.10 17:07

Austin ja......han er ikke akkurat øverst på lista over personer som får julegave fra meg, ikke bare scorer han hele tida, han oppførte seg som en bortskjemt drittunge forrige helg.

tommy_cowan
20.02.10 17:09
HarryStafford: Då er det vel meir positivt at Wycombe leiar 1-0 over Millwall på Adams Park. Og mindre positivt igjen at Austin sendte Swindon i føringen mot formsterke Carlisle.

Arrogant nok, regner jeg ikke med at Millwall får en topp6 plass, men gledelig på Wycombes vegne.

Glemte jeg å nevne at keeperen ikke en gang fikk gult for å felle Rhodes når han var på blankt mål? Forhåpentlig ferdig med å klage nå....

tommy_cowan
20.02.10 17:14

Nei, jøss, Paynter også da gitt :-(

mikemodano
20.02.10 17:16

Stevenage makter endelig å utlikne mot årets Trophy-askeladd Workington: Stacey Long med 1-1-målet for 'Boro. John Burridge sitter midt i ei pøl av effekter fra 29 forskjellige klubber, og veit ikke helt hvilken vei han skal snu seg i eftas. 

Bashley gruser Merthyr T, og i tillegg til Gamble, har også Allen scoret igjen, så vi har 3-0 i den delen av Hants enn så lenge. 

Eastleigh har startet opphentingen hjemme mot Thurrock: Gillespie reduserer til 1-6. 

Et anna 'Boro putter også: 0-1 mellom Leamington og Farnborough, og ikke ukjente Simon Wormull scorer. 

Ai...Brett Pitman i tvella på Dean Court, men Macclesfield holder stand, slik de har for vane når de er på utflukt helt ned til Dorset...og der har vi 0-1 via Nathaniel Brown, som startet kampen med å nøytralisere Steve Fletcher, men som siden Cherries-ikonet gikk av, også har involvert seg i offensive dødballer. 

(Innlegget ble redigert 20.02.10 17:22)

HarryStafford
20.02.10 17:22

Mooney har dobla for Charlton, noko eg tykkjer er gledeleg. Kva tykkjer Cowan om det? Håper du på alle som kan finne på å ta igjen Leeds med litt hell? Heia Colchester? Heia Charlton?

tommy_cowan
20.02.10 17:26
HarryStafford: Mooney har dobla for Charlton, noko eg tykkjer er gledeleg. Kva tykkjer Cowan om det? Håper du på alle som kan finne på å ta igjen Leeds med litt hell? Heia Colchester? Heia Charlton?

Hehe, noe sånt.

Mange Huddersfield-fans håper på direkte opprykk enda, men jeg er mer enn fornøyd med playoff, og en finale mot Leeds hadde vært fantastisk. Men aldri heia Swindon

tommy_cowan
20.02.10 17:27

Neal Trotman!!!! 0-2, eller var det Lee Novak som fikk den over streken? Jo, det var det nok. SUPERNOVAK!!

Nei, nå sier man Trotman, jaja

(Innlegget ble redigert 20.02.10 17:28)

HarryStafford
20.02.10 17:28

Lincoln har utlikna på Blundell Park. Er det nokon som er overraska?

tommy_cowan
20.02.10 17:29

De ordentlige Dons leder nå borte mot Luton. Hold ut, hold ut, så får vi snart MK-AFC oppgjøret "vi" alle venter på!

mikemodano
20.02.10 17:30

Charlie Ibe hadde gjort 0-2 for Farnborough i Leamington, men så sørger den uhyre spennende angriperen Luke Corbett for redusering for vertskapet. 1-2, og måtte 'Boro avgi poeng igjen. Ønsket nå får være Nuneaton som seriemester, selv om jeg ser det blir tøft. Nunny er generelt dårlig på å mestre frost, og dagens hjemmekamp mot Chippenham Town er falt offer for kulda. 

930 på plass i Nailsworth, hvor Cambridge United enda har 1-0 etter Danny Crows scoring midtveis i første. Bra tall!

1-7 i Eastleigh - Bodkin stagget comebacket for hjemmelaget. 

tommy_cowan
20.02.10 17:31
mikemodano: men så sørger den uhyre spennende angriperen Luke Corbett for redusering for vertskapet.

Bror av James?

tommy_cowan
20.02.10 17:34

Jadda, Forest tar ledelsen over boro!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg