Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tranmere...

NYTT TEMA
Super_Whites
Super_WhitesInnlegg: 1157
15.10.10 00:49

No er det lenge sidan eg har ytra mine meiningar her inne. Grunnen er ein lang depresjon etter Tranmere sine svake resultat i det siste. Forrige sesong avslutta dog på ein fantastisk måte då vi greidde oss mirakuløst etter John Barnes sine herjingar.

Årets sesong har starta beire enn ifjor, men likevel er vi nede i sumpa. Eg er redd for at Tranmere rykker ned i år og det er ikkje sikkert at det frie fallet stansar der.

Det var flott at Les Parry greidde å holde oss oppe forrige sesong, men det er skremmande at vi ikkje ha fått inn ein skikkelig manager. Eg er også kritisk til at vi kvart år ser ut til å skifte ut heile stallen. Eg veit knapt nok kven som spela på laget lenger. Eg rekke jo ikkje å lære meg navna før heile stallen er erstatta med nye navn.

Her er det mykje som er gale, heldigvis er draktene fortsatt kvite..

sungod
sungodInnlegg: 6855
15.10.10 18:03

Om ikke annet så kan du trøste deg med at det er flere som ikke er helt fornøyd med sesongåpningen. Samling i bunn!

Super_Whites
15.10.10 23:59
sungod: Om ikke annet så kan du trøste deg med at det er flere som ikke er helt fornøyd med sesongåpningen. Samling i bunn!

Ja, dette var trøstande ord :)

Kva lag helde du med forresten? I morgon er det bunnkamp heime mot Brentford. Den må vi vinne!

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 28096
16.10.10 00:03
Super_Whites: Kva lag helde du med forresten? I morgon er det bunnkamp heime mot Brentford. Den må vi vinne!

Tror sungod tenker det samme, men med bortelaget i tankene;-)

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
16.10.10 00:42
Super_Whites: John Barnes

Glem det. Trodde det var snakk om en annen kar.

(Innlegget ble redigert 16.10.10 00:45)

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
16.10.10 11:38
OleKjole: Glem det. Trodde det var snakk om en annen kar.

Er bare èn John Barnes!

Super_Whites
16.10.10 12:58
tommy_cowan: Er bare èn John Barnes!

Heldigvis. Og han er uønska på Prenton Park.

flounderswake
flounderswakeInnlegg: 3248
16.10.10 15:27
Super_Whites: Eg er også kritisk til at vi kvart år ser ut til å skifte ut heile stallen.

Diverre ei stendig meir tydeleg retning i heile lavballen (som gjer ting mindre forvitneleg). Siste kamp hadde Tranny spelarar frå start med berre snaut 150 kampar i det heile for klubben. Tranny er her ikkje eit fråvik. Til alt hell kjem Ian Goodison attende i dag - og som fysio-manager Les Parry seier: Det spiller ikke så stor rolle kor godt han spelar, berre han spelar.

Framlegg til kamptråd: her?

(Innlegget ble redigert 16.10.10 15:34)

Super_Whites
16.10.10 16:40
flounderswake: Diverre ei stendig meir tydeleg retning i heile lavballen (som gjer ting mindre forvitneleg). Siste kamp hadde Tranny spelarar frå start med berre snaut 150 kampar i det heile for klubben. Tranny er her ikkje eit fråvik. Til alt hell kjem Ian Goodison attende i dag - og som fysio-manager Les Parry seier: Det spiller ikke så stor rolle kor godt han spelar, berre han spelar. Framlegg til kamptråd: her?

Tranmere under 0-1. Tragisk

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 28096
12.05.18 20:33

Velkommen tilbake.

Navarone73
Navarone73Innlegg: 4675
28.05.18 10:15
StevenPatrick: Velkommen tilbake.

Gått meg hus forbi dette. Merkelig. Gratulasjoner til Tranmere! Endelig tilbake i "det gode selskap". 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg