Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Torquay United

NYTT TEMA
Nibiru

Nibiru
27.11.03 18:40
Noen som følger måkene fra Torquay? Var i byen i fjor sommer, og rakk å avlegge et besøk på Plainmoor. Torquay-Charlto, endte vel 1-1, eller var det 2-2? Har fulgt laget siden den gang!
kugo

kugo
27.11.03 18:44
For mæ vil Torquay bestandi være klubben Lee Sharpe kom til Manu fra.......
rickl

rickl
27.11.03 18:44
The Gulls er eit storlag. Har fulgt med dei sidan midten av 90-talet trur eg.

Er også medlem i Torquay United Supporters Norway. Berre å melda seg inn...

Rickl
---------------------------------------------------------
The bold and beautiful - now and forever
GJølle

GJølle
27.11.03 19:58
Joda, jeg var der og i fjor sommer. Så en pre-season match mellom The Gulls og Pompey. 1-4. Fin plass. Trivelig social club. Godt øl. Hva mer kan en forlange?

Torquay er forøvrig en usedvanlig trivelig by. Vel verdt et besøk. I likhet med mangre andre kystbyer på koksholmen forøvrig!

GJølle
Litotes

Litotes
27.11.03 20:00
Jepp, jeg har fulgt med Torquay i mange år. Det har vært noen spennende kamper for å unngå vanskjebnen å rykke ned til Conference league, som de alltid har kommet seg ut av i fin stil. I år går vi for opprykk! Kvalikplass er rett rundt hjørnet. To strake seire har sendt oss med i toppstriden, og mer venter!
Litotes

Litotes
27.11.03 20:05
rickl skrev:
The Gulls er eit storlag. Har fulgt med dei sidan midten av 90-talet trur eg.

Er også medlem i Torquay United Supporters Norway. Berre å melda seg inn..."

Du må være mannen å spørre om noe som har opptatt meg litt. Har Torquay noengang spilt mot Manchester United? Har de spilt mot Arsenal? Liverpool?

Det forefaller meg at muligheten er god for at det finnes flere storlag som Torquay _aldri_ har tapt mot.
rickl

rickl
27.11.03 20:15
Er ikkje så stødig på all statistikk rundt klubben. Trur ikkje dei har mødt desse laga så lenge eg kan hugsa i hvertfall.

Men i løpet av klubbens 100-årige historie, så har dei nok mødt desse laga.

Rickl
Litotes

Litotes
27.11.03 20:21
rickl skrev:
Er ikkje så stødig på all statistikk rundt klubben. Trur ikkje dei har mødt desse laga så lenge eg kan hugsa i hvertfall."

OK. Jeg forstår. Har det på samme måten selv.

"Men i løpet av klubbens 100-årige historie, så har dei nok mødt desse laga."

Det var det jeg lurte på. Spørs om jeg noengang finner det ut. Har spurt United-fans om deres klubb har møtt Torquay, men de klarte ikke å svare.
rickl

rickl
27.11.03 20:30
Har ei bok som vart gitt ut i forbindelse med Torquays 100-års jubileum, med all statistikk. Har ikkje den framfor meg, men eg skal pløya igjennom denne når eg får tid. Kanskje eg finn eit svar til deg då...

Rickl
Litotes

Litotes
27.11.03 20:44
rickl skrev:
Har ei bok som vart gitt ut i forbindelse med Torquays 100-års jubileum, med all statistikk. Har ikkje den framfor meg, men eg skal pløya igjennom denne når eg får tid. Kanskje eg finn eit svar til deg då..."

Takk skal du ha for det! Håper jobben ikke blir for stor. Si gjerne i fra hvis de har noen fine meritter fra i gamle dager også, kommet langt i cupen eller lignende.
rickl

rickl
30.11.03 12:12
I går klarte Torquay å sikra seg tre nye poeng etter ein sterk og fullt fortjent 3-0 siger over Southend. Ein nokså kjedeleg 1.omg enda med at Toney Bedeau satte inn 1-0 på overtid av denne omg. 8 min. ut i 2. omg var det klart for 2-0 etter mål av Matt Hockley og 2 min seinare satte David Graham inn sitt 12 mål for sesongen og fastsatte resultatet til 3-0. Etter dette hadde Gulls fleire store sjansar og berre ein god keeper hjå Southend hindra eitt større tap.

Ellers kan ein registrera at det var skuffande 2600 betalande tilskodarar på Plainmoore. Skjærpings.

Rickl
mikemodano

mikemodano
30.11.03 12:21
Litotes skrev:

"Har Torquay noengang spilt mot Manchester United? Har de spilt mot Arsenal? Liverpool?"

- Torquay har aldri i klubbhistorien møtt noen av disse tre i et obligatorisk oppgjør.

Nå vil kanskje ikke så mange andre enn Jølle se på Tottenham som noe storlag, men Gulls og Spurs har flere møter på samvittigheten. Sist skjedde det i 2001/ 02-sesongen, da Tottenham vant 2-0 på White Hart Lane ( scoringer av Ledley King og Les Ferdinand).

Ellers husker jeg at de møttes i 1987/ 88, da Nico Claesen og Clive Allen utgjorde spissparet hos Spurs. Det var også, som i kampen i 2001/ 02, i ligacupen, og Tottenham vant 3-0 på White Hart Lane, mens Torquay faktisk vant 1-0 på Plainmoor ( i den første kampen - man forsøkte altså å forsvare ledelsen i bortemøtet, men Derek Dawkins' vinnermål i den første kampen ble snart utliknet av belgeren Claesen, som i returkampen scoret to ganger.

Torquay har forøvrig aldri tapt mot Chelsea heller.
Litotes

Litotes
01.12.03 12:19
OK, takk!

Torquay har aldri møtt de tre lagene som har flest ligatitler. Godt å endelig få et svar på det.
rickla

rickla
03.05.04 21:35
Da er det berre ein kamp igjen av sesongen og Torquay har mogleheita til å sikre seg direkte opprykk. Men da må det siger til borte mot Southend, samt at Huddersfield må avgi poeng borte mot Cheltenham. Men uansett så blir det play-off.

Herregud det ville vore stort om Gulls klarte å karre seg opp i 2. div.

Come on you Gulls!!

Rickla
rickla

rickla
08.05.04 18:08
Torquay klarte det. Me har rykka opp i 2. div. For ein dag. Finn knapt ord for å beskriva detta.

Eit drama utan like. Huddersfield klarte berre 1-1 borte mot Cheltenham. Heimelaget utlikna 15 min før slutt, med ein spelar mindre. Dette gjorde at dei siste minutta av Torquay kampen var ulidelige. Men the Gulls drog i land ein 2-1 siger og saken er i boks....

No ventar Gills på Plainmoor neste sesong. Å herre min skapar....detta er stort.

Rickla
UVox

UVox
08.05.04 18:13
Gratulerer med opprykk! :)
Litotes

Litotes
08.05.04 19:00
Fabelaktig! Opprykk til andre divisjon var egentlig over forventning med tanke på fjorårssesongen - men i år var vi jo med i tetstriden hele sesongen. Allikevel - om jeg ikke tar helt feil var ikke Torquay på direkte opprykksplass før det virkelig gjaldt...siste serierunde...
rickla

rickla
08.05.04 19:09
Vi har vel vore å "snusa" på tredjeplassen litt no på slutten av sesongen. Men det skal jo alltid vera litt drama rundt Torquay. Detta var intet unntak. Var heilt forferdeleg å følga dei siste minutta av kampen på radio.

Har ikkje heilt godt opp for meg detta enda.

Rickla
rickla

rickla
19.06.04 11:15
Da er dessverre David Graham solgt til Wigan for råtne £210000. Burde heilt klart fått meir for ein spelar av Grahams kaliber.

Blir spennande å sjå kven som blir erstattar. Jo Kuffour har forøvrig tatt over drakta til DG.

Come on you Gulls.

Rickl
The Bold And Beautiful - now and forever
rickla

rickla
07.08.04 19:32
Da har Torquay gjennomført den første kampen etter opprykket til League Two. 1-1 borte mot opprykksfavorittane Bristol City må ein vere nøgd med. Steve Woods utlikna på straffe etter 76 min.

Eit viktig poeng som må gi sjølvtillit foran neste kamp.

Go Gulls.

Rickl
Darco

Darco
09.08.04 19:32

Vart redda av Gillingham-keeperen ja, og måtte ha straffe for å få uavgjort...
Forventar ein takk.

- Nei, ein må no ha brunost og på dinna...

rickla

rickla
26.09.04 17:15
Ser ut til at det blir ein vanskeleg sesong for Torquay i år. Gjekk på eit nytt tap heime mot formlaget Tranmere.

Vil vera for jævlig å måtte rykke rett ned igjen, men det er lenge igjen.

Come on Gulls!!

Rickl
rickla

rickla
02.04.05 15:09
På tide å få liv i denne tråden igjen. Torquay sliter voldsomt denne sesongen. Forsvaret lekker som ei sil (berre Stockport har sluppe inn fleire mål), og framover er savnet etter David Graham merkbart.

Er no seks kampar igjen og 6 poeng opp til trygg grunn. Dagens kamp mot Walsall er utruleg viktig. Heldigvis er vi ferdig med det som er av topplag, og kan no konsentrera oss om å slå dei laga som ligg rundt oss.

Come on Gulls!! På tide å snu dette no....

Rickl
Otth

Otth
02.04.05 16:26

Har du tru på at det skal gå?

- Dei er no ikkje noko å rota i etter, dessa megholi!

rickla

rickla
02.04.05 18:08
Sjølvsagt har eg tru på at det skal gå. Men me fekk eit skuffandes 1-1 resultat etter ein kamp der me styrde det meste. Heimekampen mot MK Dons neste helg er ein MÅ vinne kamp. Tap der, så ser det svart ut...

Men er det noko Gulls er vant til så er det å sloss mot nedrykk. Så eg håpar me reddar oss unna i år også.

Rickl
rickla

rickla
16.04.05 20:02
Kampen for overlevelse er i gang. To strake sigrar har gjort at vi no er à poeng med MK Dons med tre kampar igjen å spele. Dette blir utruleg spennande.

Måtte Gulls holda seg. Dei har eit altfor godt lag til å rykke ned. I tillegg så må me holda oss for at Alex Russell skal forsetta i klubben.

Come on Gulls!!

Rickl
AFCErik

AFCErik
16.04.05 20:41
Og i tillegg skal dere holde dere i League One for at den avskydde franchiseklubben fra Milton Keynes skal gå ned. Lykke til!
faben

faben
07.05.05 17:56
Ser jaggu stygt ut no.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die." - HST
rickla

rickla
07.05.05 18:58
Detta er ein sorgens dag. Etter å ha tapt 2-1 mot Colchester i ein kamp der me ikkje var på høgde i det heile tatt. Da også Oldham og MK Dons vant sine kampar betyr dette at Gulls må ta den tunge vegen tilbake til League Two.

Men det er berre å sjå framover å satse på opprykk neste sesong. Men det er faen ikkje enkelt akkurat no....

Rickl
AFCErik

AFCErik
08.05.05 12:44
Triste greier. Tranmere stilte uten fem av sine faste spillere fordi manager Little ville spare dem før play off. Moral og ansvar overfor andre klubber var ikke så viktig.
Klikk for å gå tilbake til toppen