Dux1:"Nå vet jeg ikke om DDG sa noe, men uansett så header du ikke ballen ned i feltet BAK deg med null kontroll. Og apropos null kontroll, er det flere enn meg som synes Maguire ikke har helt kontroll på headingene sine noen ganger? Nei, forsvaret vårt har heller ikke gjort jobben sin på dødballer spesielt, men her var det uansett Maguire som valgte en veldig dårlig løsning.
Ser den! Kanskje en "kardinal-feil" og kan selvfølgelig ikke forsvare hvorfor Harry valgte slik og gitt all hans rutine! I første omgang i denne kampen var samhandlingen både defensivt og offensivt sviktende, tok seg godt opp i 2. men forklarer ikke helt den aktuelle situasjonen.
Maguire spiller alt, tilgivelig at han gjør feil (forsvinnende få) og jeg stiller fortsatt ?-tegn ved kommunikasjonen i forsvaret. Det var "rustent", frynsete, overlatt litt til tilfeldighetene og noe jeg hadde forventet at var et tilbakelagt stadium. Man får kanskje se det som "ting som skjer " og også gi motstanderen litt kred...!?
Edit: kred for scoringen skal Newcastle ha, ikke for situasjonen som førte til den.