glycinello: To relativt unge stoppere(23 år) som kommer fra italiensk fotball og som (jeg tipper vilt uten noen form for kjennskap til språkkunnskapene deres) trolig ikke snakker engelsk er neppe lederen vi trenger.
Godt mulig de forsterker oss rent kvalitetsmessig, men noen great leader har jeg problemer med å se for meg at de blir.
Det er ikke utenkelig at slovaken Skriniar snakker litt engelsk. Og basert på hva jeg har sett andre skrive om ham, må han omtrent være det mest spennende dere kan hente på stopperplass. Perfekt alder er han også. 24 i februar.
Ledere blir forøvrig bare unntaksvis kjøpt. Ofte utvikles de til ledere naturlig i den klubben de er i/kommer til. Å hente en Skriniar er uendelig mer spennende enn Alderweireld eller skadeforfulgte og høyst ustabile Boateng som per dags dato regnes som toppstoppere og ledertyper.
(Innlegget ble redigert 08.10.18 18:59)

InsVerderben: Jepp!
Få inn Bruce som har en historie i klubben, en grunnleggende god holdning og innstillingen som passer klubben og tradisjonene! Ta Giggs inn i teamet som en arvtager, se litt lenger framover og tenk kontuinitet!
"Old School?" - jada, men tror det vil fungere på sikt! På kort sikt må vi uansett regne med en plass litt lengre ned på tabellen og det kan vi leve med!(men kanskje ikke eierne?!)
Men vær så snill; INGEN flere oppblåste og "store" navn inn på Old Trafford nå! Det er prøvd og det funker ikke..!
WTF? Som Liverpool-supporter ville jeg elsket dette. Har null tro på at gamle Bruce og uprøvde Giggs kan lede United tilbake til gamle høyder. Mulig det akkurat kan være godt nok til å stabilisere seg topp 4 med midlene dere har, men noe mer enn det kan jeg ikke se for meg at Bruce klarer å få til. Synes ikke han har vist noe av resultater som tyder på at Bruce er dyktig nok.
Da tror jeg Eddie Howe er mye mer interessant forutsatt at han får en dyktig sportssjef over seg som kan støtte ham når det gjelder spesielt spillerlogistikk. Et godt sammensatt team med Howe + ny sportssjef i spissen ville vært mitt andreønske etter Pochettino om jeg var United-supporter. Det er dog også et par dyktige italienere som kunne vært interessante i Conte og Allegri, men en beskrevet løsning med Howe virker uansett særs spennende.
(Innlegget ble redigert 09.10.18 09:30)

John||Locke: Det burde i så fall være en høyst midlertidig løsning. Men akkurat nå er det samme hvem som leder klubben, da alt er bedre enn Mourinho. Hadde ikke hatt noe mot Bruce ut sesongen.
Giggs er jeg ingen fan av, da han i mine øyne er en skam av et menneske.
En interimløsning ut sesongen kunne sikkert vært levelig ang Bruce ja. Bør dog ikke under noen omstendigheter få forlengelse utover det, om han ikke mot all formodning skulle ledet laget til seriegull. Pochettino, Howe eller en av italienerne burde være prioritert løsning på lengre sikt.
(Innlegget ble redigert 09.10.18 09:40)