Utviklingen, eller mangel på sådan, vi ser i spillet er urovekkende. Spillerne bruker alt for lang tid med ball, og når de først slår ball så er det veldig ofte slurvete, dårlige pasninger. Vendingen av spillet er generelt fraværende og det blir alt for ofte valgt en sikker løsning. Det virker så lite ambisiøst. Få eller ingen spillere prøver å dra seg forbi ledd med ballen i beina og når også pasningene såpass sjelden bryter ledd blir alt veldig statisk. Det er ingenting som skaper uro hos motstanderen. Det er kun de få gangene spillerne tryller på egen hånd det skjer noe.
Jeg håper det er et par justeringer unna før spillet "klikker", men jeg ser det ikke. Solskjær skal selvfølgelig få mer tid på seg, men per nå så ser det så vannvittig svakt ut. Alt.
Og hvordan Andreas Pereira får fullføre kampen i går fatter jeg ikke. Mulig det forteller en del om hvilke alternativer vi har, men hjelpe oss vel. Han hadde vel knapt en positiv involvering i går. Det er en spiller jeg har hatt litt troen på tidligere, men han har ikke tatt sjansene han har fått i år heller.