For ikke å snakke om Mats Møller Dæhli
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
For ikke å snakke om Mats Møller Dæhli
(Innlegget ble redigert 27.09.19 14:25)
Arsenal får spillere tilbake fra skade, vi mister flere til skade for hver dag som går.
Kan bli en frustrerende kamp. Flere som skal over?
Skulle aldri ha sluppet Ander uten at en hadde planer for en erstatter.
Ikke et like fort savn, men Fellaini ble jo heller aldri erstattet.
næ, han har fått sin sjangse.
Men Wolff har jo tatt nye steg, så han var ett godt tips..
Januarvinduet er vanskelig å få til mye i, iallefall de aller beste spillerne er vel så og si umulig å hente da. En type som Sancho er sikkert totalt utilgjengelig da.
Jo Inge Berget, kan det være noe?
>Jo Inge Berget stompene og jobben til Ole Gunnar < Hadde iallefall vært ei god overskrift for VG.
Er vi tilbake på "no value in the marked"-løgnen?
Hørtes ut som noe Ed kunne lirt av seg, ja.
Magnus Wolff Eikrem hadde forsterket midtbanen deres.
*Jørn Inge Berget
Hvem har stått for kreativiteten på midten i de kampene uten Pogba?
Jeg hadde tatt Cleverley langt før Pereira.
Det nekter jeg å tro
Det er fordi du synes vi er knall og ser fremgang. Det skal du få lov til å mene, kos deg med det :)
Link?
Det er kanskje en viss sannhet i den. Leser man noe du har skrevet så kan man tas for å være en idiot. Samtidig er det litt vanskelig å la være :)
Fristelsen til å ta en titt var for stor til å motstå ja, men var litt punch i den da. Fint comeback på ditt syrlige stikk i starten der :)
(Innlegget ble redigert 27.09.19 22:32)
Du er flink til å ikke diskutere, det skal du ha :)
Diskuterer gjerne om det er noe som gir meg noe. Om det er å diskutere med noen jeg selv mener ikke har snøring på hva en prater om i den spesifike saken, så skygger jeg nok lett unna ja.
Men samtidig er jeg åpen for alle neste gang det er et nytt tema igjen. Selv idioter blir nullstilt å får en ny sjanse (ps denne var ikke til deg, men generelt).
(Innlegget ble redigert 27.09.19 22:42)
You are an idiot! skrev du til meg. Var det en lapp du fant på kjøleskapet i morges?
Hehe, nei men gjennom et kjapt googlesøk.
Er vel det du gjør hver gang du skal finne på noe du kan skrive på vgd :) Eller, nei. Da hadde kvaliteten vært bedre
Dette er noe du skal få lov til å mene uten det at det gjør noe. Jeg synes det ville vært bedre å diskutere fotball og holdt fokusen på det.
Det var du som begynte :(
Amper stemning herno, ser jeg.