Til dem her inne som ville tenkt "Ja! Dette er gode nyheter. Nå tror jeg ting kan bli bedre," dersom dere våknet opp til overskrifter i morgen om at Solskjær hadde fått fyken...
Kan én eller flere av dere skrive noen halvutfyllende tanker om hva som realistisk sett kunne blitt gjort i løpet av landslagspausen de neste to ukene?
Hvem skulle tatt over midlertidig? Eller er det noen som sannsynligvis kunne kommet inn til fulltidsansettelse med det samme?
NOE må dere jo ha i tankene, som gjennom å først sparke Solskjær skal kunne få oss til å glemme at vi har en ubalansert, mangelfull tropp med flere uerfarne akademispillere i, som svekkes betydelig når skader på en eller to nøkkelspillere inntreffer, uten mulighet til å forsterke før om tre måneder.
Og når jeg sier "realistisk sett", så må dere ta med i beregningen at vi har en rimelig sportslig inkompetent ledelse. Hva dere har tiltro til at den gjengen skal være kapable til, er opp til dere selv.
"Realistisk sett" utelukker også fantasering som f.eks. at Pochettino skulle sitte og tenke "Det går veldig dårlig for tida med det - på papiret - meget sterke laget mitt som jeg kjenner ut og inn gjennom flere års oppbygging. Men hei, United-jobben ble nettopp ledig, jeg tror det er lurere akkurat nå og stikke bort til det langt svakere laget der, og forsøke å forbedre ting under et arbeidspress som jeg aldri har vært i nærheten av å ha hatt før."