Dårlige værforhold straffer alltid laget som spiller på bakken, det var ikke noe unntak denne gangen heller. Når det gjelder innsats så var vi litt på etterskudd i duellene, som kan tyde på at det tette programmet preget dem litt i går.
Bra innsats på slutten av kampen, men vi har ingen til å åpne forsvar, heller ingen plan B i form av en type Fellaini spiller som kan gå i krigen i motstanders 16 meter.
Jeg reagerer på 3 ting i matcher som dette.
1. Frispark vi får på motstanders banehalvdel som ikke blir brukt til annet enn å sette i gang spillet? Hvorfor ikke lempe ball inn i motstanders felt, det er faktisk ikke lett og forsvare seg mot og skaper press og returer.
2. Cornere er fullstendig ufarlige? Hvorfor er vi dårligere på cornere enn resten av PL? Jeg forstår det bare ikke.
3. Feilpasninger, personlige feil, skudd som ikke treffer mål. Dårlig vær ja, men har vi dårligere teknikk enn andre topplag? Det kan se sånn ut. Faktum er at hvis alle Uniteds spillere har 1 personlig feil hver i kampen så taper vi. Lag er så gode til å holde i ballen at det blir lange perioder å jage ball med slitne føtter.
Ellers er det enda et negativt resultat fra Solskjær og gjengen. Jeg håper vi er tålmodige for stallen er bare ikke bra nok. Men selvfølgelig kan han få sparken hvis det fortsetter.
- Martial viser igjen hvordan han faller bort når han må gå i krigen. Han burde ikke vært på banen i går.
+ Daniel James var bra i første.
Neste er en hjemmekamp. Taper vi den tror jeg det er slutt uansett hva de sier.
Dessverre.