Ja det er jo det. Ser ikke noe grunn til annet.
Det jeg derimot reagerer på er svak argumentasjon, og der har du en historikk. Det er også grunnen til at du ofte havner i klinsj med meg (og en del andre), da argumentasjonsrekken ofte ikke samsvarer med virkeligheten. Veldig mye er basert på synsing (magefølelse?) og svak logikk. Når man sper på med litt cherrypicking, noe du har gjort i hvert eneste innlegg til meg i dag, så blir det veldig vanskelig å ha en skikkelig diskusjon med deg. I tillegg tar du ikke tak i selve argumentene, men er snar til å sitere eventuelle digresjon i mine innlegg. Da begynner man å se et tydelig mønster.
Se det ja, plutslig løsnet det når jeg var ærlig med deg. Dette er på mange måter en bekreftelse på den følelsen jeg beskrev om at det ikke var et genuint mål når du da velger den ene av 2 saker som er helt like, og konstant.
Du kan ikke både mene at du vil få ut noe fotballfaglig av det (altså være seriøs), og samtidig mene at jeg har en historikk for å argumentere dritt. Det faller på egen urimelighet.
En ting som har en meget høy treffprosent er nettopp den synsingen du snakker om, for den er basert på noe, og ikke tom luft.
Jeg gjentar derfor, hvorfor mener du at jeg og TBB (som ikke så kampen) skal få samme behandling når vi diskuterer kampen?
Samme ulla? Til synes later til å ville diskutere, men med en baktanke om å komme over på noe man heller vil snakke om.
Så jo TBB som først later til å være enig rundt det å bedømme alle uten agenda, for så å i siste del av innlegget kjapt kjenne en lyst til å prate om JM. Det er så vanlig at jeg har beskrevet det som en lettlest bok tidligere, den gjelder forsatt.
I ditt tilfelle, så er det bare ikke genuint. Sorry, men du vil egentlig ikke vite disse tingene, men mer hjelpe til med å få forumet til å svømme over med innlegg der det er gitt hvem som har skylden. Eller sette deg selv i et bedre lys. Argumentet for det ser du lenger opp i samme innlegg.