Angående Southampton. Herregud så lyst jeg har på VvD i Arsenal. Synd at det aldri kommer til å skje, spesielt ikke etter at Fonte leverte inn ønske om overgang.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Angående Southampton. Herregud så lyst jeg har på VvD i Arsenal. Synd at det aldri kommer til å skje, spesielt ikke etter at Fonte leverte inn ønske om overgang.
Og hvem skal vi benke?
Liverpool kan sikkert fikse overgang, om de får noen millioner i kommisjon. Kjøp av pool, direkte videreutleie.
Mustafi.
Neida, jeg kunne gjerne sett oss spille med to vingbacker og en trebackslinje. Har ønsket det tidligere også.
Nå må du holde kjeft Bacary. Lærer du aldri å vente til kampslutt?
Det er bra for oss om Liverpool kommer til finalen. En ekstra kamp kan være gull verdt for oss. Samtidig øker det sjansen for at vi slipper å se Mourinho juble over et trofé i år.
(Innlegget ble redigert 11.01.17 21:49)
Nå må du gi deg. Det er ALDRI bra at Liverpool vinner, uansett.
Interessant. Og vi ser at det er mulig også i PL.
Artig å tygge litt på den. Jeg ser umiddelbart etpar ikke-alternativer som vingback, derav Iwobi. Bellerin er jo nærmest en vingback i dag også, og kunne nok ha passet i en enda mer offensiv rolle. Det blir uansett feil å benke spanjakken.
Noen forslag i rollen på venstresiden da? Welbeck? Det brukes jo normalt ikke rene backer i slike situasjoner, så om man skal bruke Gibbs i tillegg til Bellerin, så er veien kort til å ende opp med å bare ha satt inn en ekstra stopper, selv om formasjonen er annerledes.
Jeg glemte at jeg bannet i din kirke. Men nå snakker jeg på vegne av de fleste gooners ;-)
Ox har vel prøvd seg litt i år. Er nok tiltenkt den rollen i fremtiden.
Jeg vil ha meg frabedt at du snakker på vegne av meg. Jeg ville ha likt om Southampton vinner denne her jeg.
(Innlegget ble redigert 11.01.17 22:03)
Agreed.
Utrolig morsomt lag med en del rejects fra andre klubber. Samtidig drives de relativt sunt.
Ufattelig også hvordan de har holdt hodet over vannet hele tiden etter å ha blitt tappet for de beste spillerne sine i flere år. En herlig underdog i kampen om tittelen her.
Du er neppe gooners flest hvis du håper Mourinho løfter ligacuptrofeet. I den formen United er i nå ser de skumlere ut mot Soton i en finale enn mot Liverpool. Og en ekstra hengekamp på Liverpool, en av våre rivaler i medaljekampen er da ikke å forakte?
Hvordan får du det til at jeg håper at United vinner finalen? Skriver jeg i tunger?
Du Bacary, du Bacary.
Uansett ingen fare. Ondskapen seirer desverre nok engang.
Konsekvensene av at Pool ryker ut av Ligacupen er at Mourinho får en lettere vei opp til podiet for å løfte nok en pokal. 1+1 = ?
Ja, ? = Southampton. Bra du forstod mitt innlegg.
(Innlegget ble redigert 11.01.17 22:19)
Eg tror ikke du skal se helt bort fra at Southamton kan stelle istand like mye trøbbel for Mourinho som Liverpool.
Mye som spiller inn her. Skadesituasjonen ikke minst.
Liverpool er inne i en dårlig periode, men kommer seg ut av denne innen finalen.
Soton har levert ganske svakt i år, blant annet med en håpløs exit mot Hapoel Beer Shava eller noe sånt i Europaligaen.
Er du seriøs nå? Og som resultat av alt dette, så håper jeg altså at Mourinho vinner cupen.
1+1 er forresten ikke ?, men 11.
Ja, så du tror det er større sjans for at Soton slår United i finalen enn Liverpool? Spesielt:)
Litt spesielt at Bacary ikke vet forskjellen mellom tror og håper.
Du er en artig skrue.
Nei, det blir som å si at vi håper at Bayern slår overraskelseslaget Olympiakos i semifinalen i CL fordi vi liker Bayern bedre enn Olympiakos selvom Olympiakos er en klart lettere motstander for Arsenal i en CL-finale ;)
Var dette et forsøk på en sammenligning?
Nå syns jeg folk skal la Bacary være i fred. Blir litt mye.