Jeg skal ærlig talt si at jeg har sett ham veldig lite for Soton (jeg ser Soton mot oss, og ofte mot Liverpool/ManU/City/Tottenham/ Chelsea), men at jeg overhode ikke har lagt merke til ham der det lille jeg har sett.
Jeg har antakelig ikke sett ham for Portugal, og har i hvert fall ikke lagt merke til ham der hvis jeg overhode har sett ham.
Jeg har ikke sett ham så mye som deg, men det grunnlaget jeg sitter på som altså ikke er null for jeg har sett alt av EL og PL denne sesongen og så ham også i CS og enkelte kamper forrige sesong, gjør at jeg per i dag holder Bellerin som en bedre fotballspiller.
Blir du irritert over at jeg ikke er enig med deg i vurderingen av de to spillerne opp mot hverandre, når jeg faktisk har sett fyren spille i hvert fall 10 kamper (antakelig 20+ uten at jeg har lagt merke til fyren når jeg har sett Soton)? Så kan man vel alltids argumentere for og mot at høyre back er en posisjon der spilleren gjør en ganske bra kamp hvis man ikke legger merke til ham.
Hvor går grensa for at jeg skal få lov til å vurdere en spiller uten at du blir irritert? 20 kamper? 30 kamper? Synes du dette er et solid grunnlag å blir tirret på? Eller blir dette kanskje litt dumt?
Uansett, flott at vi har to høyre backer som kjemper om plassen så ikke Bellerin får klippekort, og at kvaliteten ikke faller nevneverdig uansett hvem av dem som spiller. La oss håpe at begge to holder seg skadefrie.
Kan vel bety kroken på døra for AMN i Arsenal, for det ser i hvert fall ikke ut som om han klarer å spille seg til å være et alternativ på sentral midtbane.