LaGoeba: Absolutt, 100% enig i dette, og har touchet innom det selv tidligere. Martin kjenner nok at både kroppen og kneet er klar for mer ball, og det er veldig positivt. Jeg håper bare inderlig at han tør å spille på risiko fra første sekund, for det har han ferdighetene til.
Og som supporter, så må jeg nesten legge til at å spille på risiko er helt greit også om det ikke alltid lykkes, bare vi ser intensjonene og planen bak. Man må nødvendigvis risikere noe, for å skape noe.
Arsenal-supportere er kanskje ikke av det mest tålmodige slaget, og slakter gjerne spillere i tidligste laget, men jeg tror Martin får litt slack dersom han i hvertfall prøver, og ikke bare spiller på det sikre. Han er hentet for å skape, ikke for å hovedsaklig spille støttepasninger.
Så ja, jeg håper han tør, og går for det. Dette er et stort utstillingsvindu, nå som han ikke helt lykkes for tiden i RM.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 13:36)

Med Berge skadet blir Ødegaard eneste nordmann i PL som kan få spilletid i nærmeste fremtid. Og arsenal eneste PL klubb med en nordmann på banen
Hvis ikke Stefan Johansen blir registrert for spill igjen da.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 16:31)