NyanaInnlegg: 1206
30mill... SELG
Tviler på at Ade putter like mye neste sesong.
TopnikInnlegg: 1285
Putter med i år han ..må jo nesten bevise at han er verdt Henry lønn som han sikkert får.
classy_gunnersInnlegg: 516
302550000,- (Norske kroner) er mye penger..Arsenè kan storkose seg med sommershopping da!
Men vil helst beholde han. Må presisere det.
Cesc-15Innlegg: 17531
classy_gunners skrev:
302550000,- (Norske kroner) er mye penger..Arsenè kan storkose seg med sommershopping da!
- ... som betyr noe ala tolvåringen Ukeke Oguko fra Gambia og Pierre Charaux fra ungdomsakademiet til Valenciennes?
Jeg er drittlei av at vi "aldri" lengre kan kjøpe skikkelig kvalitet. Leste i vinter at Arsenal hadde åndsvake summer å bruke på transfers denne sommeren, så jeg forventer virkelig et par klassespiller snart.
- Cesc
Brann-ArsenalInnlegg: 7035
Ade selges for 30 mill, bendtner kommer inn og scorer 25 mål i sesongen. Er vi fornøyde? Ja for helvete!!
Adebayor er en god spiss, men har noen utrolige mangler som en spiss, og for 30 mill pund har klubben sikret økonomien godt denne sesongen også :-)
Med Theo Walcott, Nicklas Bendtner, Robin van Persie, Eduardo da Silva og Carlos Vela har vi mer enn nok spisser uansett. De som skriker etter en erstatter, er ikke 5 spisser mer enn nok?
Ellers tror jeg vi stiller med dette laget til sesongstart:
Almunia
Sagna-Toure-Gallas-Clichy
Nasri-Diaby-Cesc-Rosicky
Walcott-van Persie
(forutsetter at: Hleb solgt, Ade solgt, Gilberto i OL sammen med Denilson, sist og ikke minst, Rosicky er skadefri. Merida og Ramsey dekker sentral midtbaneposisjon fra benken. Bendtner kan godt ta plassen til Walcott, men tror Walcott prioriteres foran, nue det nye draktnummeret hans også indikerer)
Say what you want, men kan vi stille med det laget jevnlig kan ligagullet godt ende opp på Asburton Grove.
Bone8Innlegg: 7105
Cesc-15 skrev:
classy_gunners skrev:
- ... som betyr noe ala tolvåringen Ukeke Oguko fra Gambia og Pierre Charaux fra ungdomsakademiet til Valenciennes?
Jeg er drittlei av at vi "aldri" lengre kan kjøpe skikkelig kvalitet. Leste i vinter at Arsenal hadde åndsvake summer å bruke på transfers denne sommeren, så jeg forventer virkelig et par klassespiller snart.
- Cesc
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Når var egentlig sist vi goonere var fornøyd med et overgangsvindu?
Selv var jeg smått fornøyd i med sommeroevrgangsvinduet 2000. Etter det har jeg stort sett blitt skufffa.
Likevel har vi gjort det greit, eller?
russell_martinInnlegg: 17818
Vet du hva ?
Jeg er glad vi har en manager som ikke nødvendigvis må bruke alle pengene han har til rådighet. Wenger har brukt pengene klokt, og det har medført at vi spiser kirsebær med de beste i Europa.
Å hente en storspiller med et kjent navn er ikke nødvendig så enkelt. Han skal også passe inn i lønnstrukturen.
russell_martinInnlegg: 17818
Jeg vil gjerne ha en som kan erstatte Flamini, først og fremst. Dernest en spiss som omsetter minst 50 prosent av sjansene han får. Adebayor scorer fine mål, men han bommer også noen grove sjanser.
Det er greit å bomme på sjanser når man leder konfortabelt, men i jevne oppgjør er det selvsagt dyrt. Det kan koste poeng.
Skulle man derimot gå etter en av russerne fra EM, så skulle jeg ønske det var keeperen. Zhirkov hadde også vært noe, men her har vi jo Clichy og Traore.
ulfarneInnlegg: 28295
"Roma te etter Gilberto"
Skulle stå "Roma ute etter Gilberto"
EngaBohemenInnlegg: 388
Veit ikke hvor seriøst dette er men det hadde ikke vært meg i mot... :D
http://blogs.notw.co.uk/sport/2008/07/arsenal-go-for.html
EngaBohemen
Som gleder seg villt til Enga Arena åpner i 11/12
MrArsenalInnlegg: 9110
Jeg har på ingen måte lyst på Huntelaar.
TopnikInnlegg: 1285
34 mål på 38 kamper, han har nesa for mål!
A_HlebInnlegg: 18966
Ja, men husk nivåforskjellen Premier League kontra den nederlandske ligaen.
- Hleb
EdEdInnlegg: 10442
+ Eduardo er på vei tilbake. Trenger vi virkelig denne nederlandske spissen?!
arcabarcaInnlegg: 354
Galliani har bekreftet at Arsenal har åpnet for å diskutere en overgang for Adebayor
[url]http://acmilan.no//content/view/1234/1/url]
MaynardJamesKeenanInnlegg: 4060
However, with AC Milan having been quite vocal about how expensive Adebayor was you just wonder if it's a tactic to try and drive the price down somehow. Anyway, it's up to them now to make a bid if they really want him. There's no real reaction to this news in the Spanish press, the Catalan papers in particular are more concerned with the ongoing situation regarding Barcelona president Joan Laporta. He was caught raping a goat at the top of Montjuic and the public are outraged because the goat was married. That kind of thing is frowned upon over there.
> Arseblog rapporterer hvorfor det har vært så stille i Barcaleiren angående Adebadebayor!
Brann-ArsenalInnlegg: 7035
crap! nummer 14 har barbert seg!
kall meg overtroisk, men han spilte sine beste kamper når han hadde enten 60-talls barten eller kinnskjegget =P
LCStokkeInnlegg: 2880
Herlig å endelig se Nasri i Arsenal drakt :D
GSE_0Innlegg: 2823
Da har bortedrakten blir offisiell og er klar til salg.
[url]http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=493879&lid=NewsHeadline&Title=The+new+Arsenal+away+kit:+Pre-order+it+online+now[/url]