Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Newcastle United

NYTT TEMA
Villans20
Villans20Innlegg: 5264
17.07.19 09:28

Gjør klar salathoder og sikt godt.

Beste måten å få Bruce ut av klubben på.

johab
johabInnlegg: 3588
17.07.19 10:43

Og da er gnomen på plass som hovedtrener. Det skjer alltid mer drit med Newcastle enn jeg har fantasi til å forestille meg. Hver forbanna sommer. Komplett patetisk.

k1ng
k1ngInnlegg: 146
17.07.19 10:50

Noen må ta over... at det er en lokal mann er sikkert ikke dumt i disse dager

k1ng
k1ngInnlegg: 146
17.07.19 10:54

- Vi har en enorm utfordring foran oss, men jeg og støtteapparatet er klar for den. Vi skal brette opp ermene, og gi alt for å sikre at supporterne har et suksessfullt lag som de kan være stolte av, sier manageren.

Pogba6
Pogba6Innlegg: 6568
17.07.19 10:56

Kondolerer! Dere fortjener bedre.

Mirage
MirageInnlegg: 21236
17.07.19 11:00

Største nedgraderingen på managerfronten siden United gikk fra Ferguson til Moyes.

Villans20
17.07.19 11:27

Bruce har ikke en god statistikk i Premier League som trener.

Har vel så og si alltid vært i nedrykkstriden med klubbene sine.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14712
17.07.19 11:47
Mirage: Største nedgraderingen på managerfronten siden United gikk fra Ferguson til Moyes

Det gjenstår jo å se.

Det eksepsjonelle blant fotballsupportere er jo at alle eller veldig mange kunne startet som spåkoner eller menn og levd stort av det . Iallefall etter egen skråsikre meninger  Som du og Pogba over her. Men en hører sjeldent noe av beklagelse ved å ha tatt feil når ett såkalt stort navn som en selv har hauset opp tryner. 

snkz
snkzInnlegg: 8159
18.07.19 19:48

"In the 14 years before Ashley bought the club, Newcastle had eight top-seven finishes, challenged for the title, qualified for Europe nine times - including reaching the UEFA Cup semi-finals in 2004 - and had two FA Cup final appearances as well as reaching two other semis."

GiPazzini_85
GiPazzini_85Innlegg: 81855
19.07.19 19:06

Newcastle tok jo mange poeng på å la motstanderlaget holde på ballen og kontre dem i senk. 

Mulig jeg har feil, men Newcastle tok vel ikke en eneste trepoenger i kamper hvor de hadde mer balleinnehav enn motstanderen?

Utifra stallen og fotballen under Benitez så passer jo kandidater som Allardyce og Bruce godt, mulig førstnevnte har vært mer ideell. På en måte noe merkelig at Bruce ikke ville holde seg i Wednesday mtp at det gikk såpass bra i vår.

Villans20
19.07.19 19:24
GiPazzini_85: Utifra stallen og fotballen under Benitez så passer jo kandidater som Allardyce og Bruce godt, mulig førstnevnte har vært mer ideell. På en måte noe merkelig at Bruce ikke ville holde seg i Wednesday mtp at det gikk såpass bra i vår.

Jeg anser Dyche som den beste av alle "Dinosaurtrenerne".

Han han vil neppe forlate Burnley

GiPazzini_85
19.07.19 19:52

På hvilken måte er Dyche en dinosaur? Fordi han er britisk og har holdt laget sitt langt oppe mot alle odds?

Det er vel nok av eksempler av de som vil spille mer "kontinentalt" og som har rykket ned med brask og bram.

Villans20
19.07.19 20:11
GiPazzini_85: På hvilken måte er Dyche en dinosaur? Fordi han er britisk og har holdt laget sitt langt oppe mot alle odds?
Det er vel nok av eksempler av de som vil spille mer "kontinentalt" og som har rykket ned med brask og bram.

Dyche har en defensiv spillestil, var det jeg mente.

Mirage
20.07.19 01:10
GiPazzini_85: Newcastle tok jo mange poeng på å la motstanderlaget holde på ballen og kontre dem i senk. 
Mulig jeg har feil, men Newcastle tok vel ikke en eneste trepoenger i kamper hvor de hadde mer balleinnehav enn motstanderen?
Utifra stallen og fotballen under Benitez så passer jo kandidater som Allardyce og Bruce godt, mulig førstnevnte har vært mer ideell. På en måte noe merkelig at Bruce ikke ville holde seg i Wednesday mtp at det gikk såpass bra i vår.

Korrekt, men er vel trygt å hevde at Benitez har mer kompetanse enn Bruce. De var et defensivt kontringslag, men det fungerte fordi de både var knallsolide defensivt, og effektive fremover tross tynt med spiller av særlig kvalitet. Hvorvidt spesielt mange andre klarer å dra de resultatene ut av en særdeles svak stall tviler jeg på. Spesielt nå som begge de beste angriperne fra forrige sesong er borte. 

Allardyce kunne kanskje fungert, men han har vært der før uten at han ble veldig populær. Ville neppe blitt akseptert denne gangen heller, og det var han nok klar over. I tillegg ville han fått nada å handle med, noe hele verden er klar over. Bruce var visst fan av klubben som barn, så mulig det er derfor han tok jobben. Eventuelt vil han bare trene en PL-klubb.

Uansett hva så  de ha inn en spiss. Per nå er det Muto og Gayle som de eneste alternativene, og det stinker nedrykk herfra til månen. 

(Innlegget ble redigert 20.07.19 01:10)

Mirage
20.07.19 01:26
FrannyLee: Det gjenstår jo å se.
Det eksepsjonelle blant fotballsupportere er jo at alle eller veldig mange kunne startet som spåkoner eller menn og levd stort av det . Iallefall etter egen skråsikre meninger  Som du og Pogba over her. Men en hører sjeldent noe av beklagelse ved å ha tatt feil når ett såkalt stort navn som en selv har hauset opp tryner.

Har ikke sett noe som helst fra Steve Bruce som indikerer at han er en utpreget god trener på PL-nivå. Han har i snitt levert 39 poeng per sesong som trener på det nivået, noe som er helt i grenseland av nedrykk. Det er selvfølgelig en sammenheng med klubbene han han har trent, men det tyder også på at han ikke leverer utpreget bra.

Med en såpass svak tropp tror jeg de er nødt til å prestere over det antatte nivået på spillerne, spesielt uten Perez og Rondon der, og jeg tror ikke Steve Bruce er mannen til å utrette det. Kan jeg ta feil? Selvfølgelig kan jeg det. Men om jeg så tar feil, hvem skal jeg unnskylde meg til?

Her har du en grov feil jeg gjorde før forrige sesong: jeg trodde Fulham ville havne rundt midten av tabellen. Kunne ikke tatt stort mer feil om jeg forsøkte å gjøre det. Men hvem skal jeg unnskylde til her? Om jeg skal forsøke meg på tabellgjetting denne sesongen blir det nok Newcastle på en av nedrykksplassene, så får vi se hvor grovt jeg bommer denne sesongen (traff egentlig ganske bra utenom Fulham).

(Innlegget ble redigert 20.07.19 01:26)

MarcoMauritz
MarcoMauritzInnlegg: 2037
21.07.19 10:28
Villans20: Jeg anser Dyche som den beste av alle "Dinosaurtrenerne".

Chris Hughton også som uforståelig fikk sparken i Brighton. Han har vært i Newcastle før også. 

Trodde Newcaslte skulle få en ny giv med ny eier nå, som var styrtrik. Men Ashley har enda ikke solgt, og henter inn elendige Steve Bruce?

Fin motstander for Arsenal i 1.runde da. 

(Innlegget ble redigert 21.07.19 10:30)

KongOlav2
KongOlav2Innlegg: 38789
21.07.19 10:38
FrannyLee: Det eksepsjonelle blant fotballsupportere er jo at alle eller veldig mange kunne startet som spåkoner eller menn og levd stort av det . Iallefall etter egen skråsikre meninger Som du og Pogba over her. Men en hører sjeldent noe av beklagelse ved å ha tatt feil når ett såkalt stort navn som en selv har hauset opp tryner.

Var det ikke du som tippet Arsenal som ligavinner før 17/18-sesongen? Og så gikk de rett på sin verste sesong sin før Wenger kom til klubben.

Il_Falco
Il_FalcoInnlegg: 4913
21.07.19 10:43

Det er jo mulig at Shelvey har et poeng når han sier at de nå har fått en trener som snakker med spillerne sine, i motsetning til hva Benitez gjorde. Og at de stadige meldingene fra gamlesjefen om at troppen ikke var god nok og at det var et mirakel at man ikke rykket ned, ikke nødvendigvis styrket spillernes tro på seg selv. Jeg er veldig skeptisk til Brucer'n men er villig til å gi ham en sjanse.

FrannyLee
21.07.19 15:54
KongOlav2: Var det ikke du som tippet Arsenal som ligavinner før 17/18-sesongen? Og så gikk de rett på sin verste sesong sin før Wenger kom til klubben.

Denne sesongen har jeg veldig stor tro på the baby face assasin.

Opp alle jordens bundne trelle!

Opp i som sulten knuget har!

(Innlegget ble redigert 21.07.19 15:56)

Villans20
21.07.19 15:56
Il_Falco: Det er jo mulig at Shelvey har et poeng når han sier at de nå har fått en trener som snakker med spillerne sine, i motsetning til hva Benitez gjorde. Og at de stadige meldingene fra gamlesjefen om at troppen ikke var god nok og at det var et mirakel at man ikke rykket ned, ikke nødvendigvis styrket spillernes tro på seg selv. Jeg er veldig skeptisk til Brucer'n men er villig til å gi ham en sjanse.

Fansen kommer til å bli utålmodige.

Fotballen Bruce står for er gørrkjedelig. Tro du meg, vi hadde han i 2 fulle sesonger.

johab
johabInnlegg: 3588
21.07.19 16:28

Fansen er allerede rasende, meg selv inkludert, og vil bli kvitt Bruce så fort som mulig. Ufattelig mye viktigere er selvsagt å bli kvitt Ashley. Først da er det mulig å ha troa på noe som helst igjen.

TrueTopRed
TrueTopRedInnlegg: 5148
21.07.19 16:35
Il_Falco: Det er jo mulig at Shelvey har et poeng når han sier at de nå har fått en trener som snakker med spillerne sine, i motsetning til hva Benitez gjorde.

Bruce er en flott og trivelig fyr, så Shelvey snakker nok sant her ja.

Fyren er dessuten Newcastle fan fra han var liten gutt, så er vel ikke tvil om at han har lyst å lykkes.

Håpløst å ta han med diverse demonstrasjoner, men heller pøbelen Ashley.

(Innlegget ble redigert 21.07.19 16:35)

mcdermott
mcdermottInnlegg: 65554
24.07.19 08:41

--- Da er altså Joelinton klar for £40 mill. Da er vel sommerbudsjettet brukt opp for denne gang? 

FrannyLee
24.07.19 08:44

Mange havner vel  i feriefella med å ta ett stort jafs på kredittkortet også ja.

GiPazzini_85
24.07.19 08:45

Rondon glapp og Newcastle sprenger overgangsrekorden sin for det som vel egentlig bare er en grei spiller. Litt av et vanstyre.

Villans20
24.07.19 10:30
mcdermott: Da er altså Joelinton klar for £40 mill.

Rar signering.

- 22 år gammel spiss

- Kun scoret 7 mål for Hoffenheim siden har ankom klubben i 2015

- Brukt 2 sesonger i Rapid Vienna på lån

- Har aldri scoret mer enn 8 mål i en sesong

Missus_1
Missus_1Innlegg: 2789
25.07.19 17:53
Villans20: Rar signering.

Prisen er nok litt i overkant, men hadde tross alt sju assists i Bundesliga med. Er ikke så veldig langt unna Rondon sin sesong det. Rar signering vet jeg ikke om det er. Er tross alt et stort talent vi snakker om her.

Missus_1
Missus_1Innlegg: 2789
25.07.19 17:55
mcdermott: Da er vel sommerbudsjettet brukt opp for denne gang?

£50m igjen..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg