Hvis styres ønsker å kvitte seg med Benitez så bør de ha en plan klar for hvem som tar over allerede.
Hvis Benitez har et tilbud fra Juventus, så må fortsatt Juventus bli enige med Liverpool om en kompensasjon for "overgangen". Det kan være lurt av styret å holde kortene tett til brystet, det er nok derfor vi hører svært lite fra den kanten. Det som blir sagt, blir sagt bak lukkede dører.Dersom det kommer noen drypp i media nå, så vil jeg tro at det er meningen at de skal komme. Jeg har også vanskelig for å tro at Benitez ikke bruker Juventus for det de er verdt nå, om han ender opp der er en annen sak.
Uansett så har nok styret en del navn på blokka, hvor langt de har gått i å avklare disse navnene er umulig å si, men slik situasjonen er rundt klubben syntes jeg det er fornuftig å ha samtaler med eventuelle erstattere. Man bør derimot ha lært av situasjonen rundt Klinsmann...
Det som selvsagt henger over klubben er usikkerheten rundt finansene, og forhandlinger med erstattere vil være vanskelig i den posisjonen klubben er i nå. Så først og fremst er det dette som må avklares, noe jeg personlig tror kan bli veldig vanskelig dersom G&H krever 200%+ fortjeneste på sin investering. Men gutta har nok vett nok til å forstå at investeringen ikke blir noe bedre dersom ting ikke avklares i nær fremtid... vi får se. Som sagt tror jeg ting kan dra ut også denne sommeren, dersom ikke Broughton viser seg å ha makt nok til å dytte klubben fremover...det ligger nok et betydelig press fra bankene bak alt det som skjer for tiden. Det er mange verdier i Liverpool FC, og et betydelig potensiale, man må bare få skuta på rett kjøl igjen.