WaltonBreckRdInnlegg: 14389
Jeg har sett AWB maks tre ganger i mitt liv. Aner ikke hvor god han er, TAA er uansett så god at alt vi trenger er en backup.
Er nok de to Karius-gutta som leverer fasit igjen, Bissaka suger!!
(Innlegget ble redigert 24.01.19 22:20)
wa11inInnlegg: 4812
caliblue: Jeg henta tall fra Whoscored. Så da er det Optas tall det er snakk om.
De rimer dårlig med de tallene som PL operer med. Opta som leverer tall dit også.
Hva gjelder statsbomb-tweeten så skjønner jeg ikke at noen ser en CL-back basert på det radar-diagrammet der. Det er høye scores på de tingene som de beste lagene bryr seg veldig lite om, og særdeles ræva score på de tingene for eksempel Klopp ønsker seg fra sine backer.
Og det handler ikke om bedre eller dårligere enn for eksempel TAA(og TAA var også for 1 år siden mange klasser bedre enn hva AWB noensinne har sjans til å bli, bare så det er sagt). Det viktigste er at han er så uendelig annerledes enn Trent og Robertson (og backene i for eksempel et Pep-lag), noe som gjør at han aldri vil bli særlig aktuell for disse, samme hvor god han måtte bli i sin "nisje".
(Innlegget ble redigert 24.01.19 22:23)
-k9b_Innlegg: 27656
Bacary: Alle disse er mer suksessfulle enn Ox.
Mye dårligere i fotball også.
Som jeg skrev, når Klopp fikk coachet Wengerballen ut av Ox så var han blant PLs beste midtbanespillere.
(Innlegget ble redigert 25.01.19 08:19)
FolkfleskInnlegg: 21207
gurglebassen: Og at Ox er bedre enn KdB.
Ox er vel litt som Lazar Markovic: Et større talent enn Messi og Ronaldo. Bare litt for mye skadet.
(Innlegget ble redigert 25.01.19 10:28)
gurglebassenInnlegg: 4951
Ahaha:
Og det er ikke fordi Karius er verdensklasse, for det er han ikke helt enda.
Wa11in har mye "heart" og "determination", vi gir han det.
(Innlegget ble redigert 25.01.19 10:32)