Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Alexis Sanchez til Manchester City

NYTT TEMA
Iniesta
IniestaInnlegg: 1847
20.06.11 00:09
Old_School: Også skal de angivelig ha Fabregas også og kanskje også Rossi. Og det var snakk om en venstreback, så skal de ha hentet en spiller fra Hercules allerede. Hvor kommer pengene fra? Det var snakk om at de skal ha £40m i transferbudsjett, uten at det nødvendigvis er nødt til å stemme.

De kjøper ikke alle 3, men trolig Sanchez og Cesc.

Skal jo selge noen også og da blir kanskje nettokjøp på 40 + litt til :)

Old_School
Old_SchoolInnlegg: 7164
20.06.11 00:10
Iniesta: De kjøper ikke alle 3, men trolig Sanchez og Cesc. Skal jo selge noen også og da blir kanskje nettokjøp på 40 + litt til :)

Høres greit ut.:)

Bleke
BlekeInnlegg: 16442
20.06.11 00:19
Old_School: Også skal de angivelig ha Fabregas også og kanskje også Rossi. Og det var snakk om en venstreback, så skal de ha hentet en spiller fra Hercules allerede. Hvor kommer pengene fra? Det var snakk om at de skal ha £40m i transferbudsjett, uten at det nødvendigvis er nødt til å stemme.

Uten at jeg har den fulle oversikten så er det snakk om at denne sommeren skal bruke årets og det neste års transferbudsjett som er på 45 mill. Altså omtrent 90 mill totalt. I tillegg er det vel ikke umulig at noen blir solgt også. Keita forsvinner kanskje, Bojan er vel usikker, Jeffren kan kanskje forsvinne. Men at de skal ha Xavi, Iniesta, Thiago og Cesc på samme plasser er forøvrig helt sprøtt. At alle er verdensklasse og samtidig egenprodusert er også sinnsykt.

Dette skrev for øvrig Cobi for en kort stund siden:

Rosell sier for øvrig at man har €45 mill til rådighet, men at det ikke er utenkelig at man bruker av neste års midler. Noen som husker sommeren 2004, da Rosell og Laporta brukte mer penger enn man hadde til rådighet, bl.a. på Deco og Eto'o, med begrunnelse at man brukte av 2005-budsjettet? I 2005 brukte man ikke penger, akkurat som man sa året før.

Skal man tippe man gjør det samme i år, bare at forklaringen denne gang ikke er at man bruker neste års penger, men fjorårets (man kan naturligvis ikke si dette nå, all den tid det å brøle ut at man har masse penger ikke er spesielt smart rent forhandlingsposisjonsmessig)? Det er ikke så veldig lenge siden Rosell sa at man hadde €89 mill til spillersalg, og disse er det fortsatt ikke brukt noe av, samtidig som man skulle plusse på €50 mill på disse (årets transfermidler)

(Innlegget ble redigert 20.06.11 00:24)

RvP10
RvP10Innlegg: 5318
20.06.11 00:21
BlueMoon67: Du er vel en sånn som har mobiltelefon også du :-)

Det er ikke mobiltelefoner lenger, men små datamaskiner!!

BlueMoon67
BlueMoon67Innlegg: 6656
20.06.11 00:45
RvP10: Det er ikke mobiltelefoner lenger, men små datamaskiner!!

Kult

taknina
takninaInnlegg: 37129
20.06.11 00:50
RvP10: datamaskiner

Å inni er de like, men det er utenpå.

VicariousVagabond
VicariousVagabondInnlegg: 5152
20.06.11 00:54
mancitypower: å ja så dere skal si at han ikke skal dere nå. for dere er ikke han men dere skal snakke han likevel også dere. så dere kan ikke vite det dere. så dere skal vite det han tenker og si at han skal det men dere vet ikke og så skal dere skrive det likevel. så dere lese tankene hans og skal snakke for han. og så sier dere at han skal ha ferie i spania og barcelona og spille der men ikke sikkert på det heller for han kan tenke på city og vite at city slo barcelona også de. for dere skal glemme kampen igjen dere nå og si at den ikke er det og ikke viktig. hver gang vi sier den så skal dere snakke den ned og nå skal dere si at han ikke vil til city og ikke vet om kampen. ikke sikkert han vet om kampen men hva så da? han kan vite masse annet og det kan være lurt og gå til city også det. masse lønn og så vet han at han kan vinne masse senere også og så kommer det mer spillere også det. så ikke bare andre lag men city også som får nye og det skjer masse i city også. for dere som skal si barcelona har masse nye og kan hente mange men det kan city også for masse som skal skje senere også og ikke bare barcelona hvis dere trodde det. og så været skal være best men ikke sikkert han tenker på været. og så hvis han skal til city så skal dere snakke ned spilleren men barcelona da skal han være god. så dere som forandrer det igjen dere. for alt skal være mot city på dere nå. og så vist det er andre lag så da skal dere ikke si det lengre. forandre ting igjen og snakke annledes med andre lagene men ikke til city så dere skal bare tie stille og ikke forandre regelen dere. og så er det alltid også det. og så sa jeg at city var best og så skulle dere spørre. og så sa jeg at vi kunne se tabellen og da skulle dere si nei. og så senere så skulle dere ha tabellen igjen og jeg sa vi måtte se kampene for og se det. og så skal dere ha tabellen plutslig men ikke først. og så sa jeg. skulle vente til etter sessongen da for dere sa det først. men nei. nei nei nei nei hele tiden på dere og masse barsnlig tøys og ekling. så sa jeg at vi får vente men så skulle dere si tabellen igjen. så dere som forandret det. og så skal dere gjøre det igjen for jeg sa spilleren kunne komme og da skal dere si det ikke er så viktig lengre. men hvis det er andre lag så skal dere si andre ting. og så etter sessongen så skulle dere bruke det igjen. og så skulle dere snakke ned cupen. alltid med city men hvis andre lag så skal dere ikke si det. slo united men dere skulle ikke si det og bare snakke om premier legue. så sa jeg at måtte vinne alle kampene men ikke premier legue for cupen var vanskligst og best og dere nei igjen. så først så snakket dere om cupen men etterpå så skulle dere ikke snakke om den. og glemme den men premier legue skulle dere ha og veddemål. og så når jeg sa zenon sa vi skulle vente litt med og si det så skulle dere glemme det men dere gjorde det ikke først men etterpå da skulle dere gjøre det plutselig også dere. så hvorfor cupen er dårlig da? skal ikke snakke dårlig om den og det er jo champions legue neste sessong så han kan ville til city også. for city skal kjempe premier legue cupen og champions legue. så han kan se at det kan være lurt og spille i city neste sessong. ronaldo kan også komme. ingen som vet det men det kan skje. men vi skal ikke være sikre på det men han kan ville det. og så skal dere hysje avis når de skriver at spillere vil til city men hvis de ikke vil det da skal dere ha avisa igjen. så dere skal ekle dere og si at avisa ikke har rett også dere. men bare hvis det passer på det dere skal si. hvis ikke så skal dere forandre det igjen. først så sa jeg at avisa kunne ha rett for de kunne vite masse. og så sa dere at den ikke viste det. så sa jeg det igjen og dere ville ikke si det og nekte på det. og så ble det stille og da var det også feil med avisa. så avisa har alltid feil hvis dere skal bestemme det hele tiden. og så nå skal dere bruke avisa igjen hvis sanchez skal til city. så nå er avisa god igjen altså. men den var ikke god på ronaldo saken. og så snakket de med avis i england og jeg sa de kunne vite masse i england også. men dere sa at de ikke viste det. men nå skal de vite igjen hvis det ikke er bra for city. så dere skal ha nyhetene som ikke liker city. men hvis nyhet og avisa snakker bra om city da skal dere ikke ha det og sier at spilleren skal til spania og slikt altså. så dere som ikke er seriøse på det men dere skal angripe folk i city på vg men dere som er ekle og forandrer det. og snakke om fotball gjør dere? neida. dere ekler dere på oss og er frekke og skal si folk ikke skrive skikklig på fotballsida og prøve og skremme folk i city vekk. for de skal liksom ikke ha lov og skrive her de da og bare andre lagene som har lov til og skrive? stygt og plage folk med skrivinga og ikke snakke fotball og bare angripe. så hvorfor skal ikke sanchez til city da? dere skal jo si hva han tenker også dere men dere er ikke han. så dere kan ikke vite det heller da. men så hvis han sier han vil til city da skal dere ikke høre på han lengre. så dere som skal bestemme dere for hva som skal være best. forandre regelen etterpå og så vil dere ikke ha den. stakkars folkene i avisa og dere som skal si mot dem alltid. og så hvis de har rett så skal dere ikke si det. men hvis de har feil på det da skal dere snakke masse igjen så ikke lett når dere er sånn heller det. så dere kan ikke vite at han ikke skal til city heller men dere skal si det likevel men dere er ikke han. så ikke si det da.

Glass og ramme. Årets innlegg!

anfieldo
anfieldoInnlegg: 7636
20.06.11 00:59
mancitypower: å ja så dere

Misunner den som retter stilene dine.

palnese
palneseInnlegg: 6191
20.06.11 01:00

Jeg har prøvd å lese det inlegget en 8-10 ganger nå. Jeg klarer bare ikke å komme lenger enn fire-fem linjer.

Nemanjev
NemanjevInnlegg: 4080
20.06.11 01:04
mirar: Alexis skal angiveligvis skrive under For Barcelona på mandag.

Takk for at du skrev dette innlegget slik at jeg ikke gikk glipp av Mancitypowers hysteriske innlegg.

Tusen takk.

grøttumsleivbråten
grøttumsleivbråtenInnlegg: 4090
20.06.11 01:04

Hei, Barca kjøpte meg nettopp for masse penger, som skopusser for laget.... hentet fra #grottumsleivbraten

danielnathan
danielnathanInnlegg: 5698
20.06.11 01:06
mancitypower: å ja så dere skal si at han ikke skal dere nå. for dere er ikke han men dere skal snakke han likevel også dere. så dere kan ikke vite det dere. så dere skal vite det han tenker og si at han skal det men dere vet ikke og så skal dere skrive det likevel. så dere lese tankene hans og skal snakke for han. og så sier dere at han skal ha ferie i spania og barcelona og spille der men ikke sikkert på det heller for han kan tenke på city og vite at city slo barcelona også de. for dere skal glemme kampen igjen dere nå og si at den ikke er det og ikke viktig. hver gang vi sier den så skal dere snakke den ned og nå skal dere si at han ikke vil til city og ikke vet om kampen. ikke sikkert han vet om kampen men hva så da? han kan vite masse annet og det kan være lurt og gå til city også det. masse lønn og så vet han at han kan vinne masse senere også og så kommer det mer spillere også det. så ikke bare andre lag men city også som får nye og det skjer masse i city også. for dere som skal si barcelona har masse nye og kan hente mange men det kan city også for masse som skal skje senere også og ikke bare barcelona hvis dere trodde det. og så været skal være best men ikke sikkert han tenker på været. og så hvis han skal til city så skal dere snakke ned spilleren men barcelona da skal han være god. så dere som forandrer det igjen dere. for alt skal være mot city på dere nå. og så vist det er andre lag så da skal dere ikke si det lengre. forandre ting igjen og snakke annledes med andre lagene men ikke til city så dere skal bare tie stille og ikke forandre regelen dere. og så er det alltid også det. og så sa jeg at city var best og så skulle dere spørre. og så sa jeg at vi kunne se tabellen og da skulle dere si nei. og så senere så skulle dere ha tabellen igjen og jeg sa vi måtte se kampene for og se det. og så skal dere ha tabellen plutslig men ikke først. og så sa jeg. skulle vente til etter sessongen da for dere sa det først. men nei. nei nei nei nei hele tiden på dere og masse barsnlig tøys og ekling. så sa jeg at vi får vente men så skulle dere si tabellen igjen. så dere som forandret det. og så skal dere gjøre det igjen for jeg sa spilleren kunne komme og da skal dere si det ikke er så viktig lengre. men hvis det er andre lag så skal dere si andre ting. og så etter sessongen så skulle dere bruke det igjen. og så skulle dere snakke ned cupen. alltid med city men hvis andre lag så skal dere ikke si det. slo united men dere skulle ikke si det og bare snakke om premier legue. så sa jeg at måtte vinne alle kampene men ikke premier legue for cupen var vanskligst og best og dere nei igjen. så først så snakket dere om cupen men etterpå så skulle dere ikke snakke om den. og glemme den men premier legue skulle dere ha og veddemål. og så når jeg sa zenon sa vi skulle vente litt med og si det så skulle dere glemme det men dere gjorde det ikke først men etterpå da skulle dere gjøre det plutselig også dere. så hvorfor cupen er dårlig da? skal ikke snakke dårlig om den og det er jo champions legue neste sessong så han kan ville til city også. for city skal kjempe premier legue cupen og champions legue. så han kan se at det kan være lurt og spille i city neste sessong. ronaldo kan også komme. ingen som vet det men det kan skje. men vi skal ikke være sikre på det men han kan ville det. og så skal dere hysje avis når de skriver at spillere vil til city men hvis de ikke vil det da skal dere ha avisa igjen. så dere skal ekle dere og si at avisa ikke har rett også dere. men bare hvis det passer på det dere skal si. hvis ikke så skal dere forandre det igjen. først så sa jeg at avisa kunne ha rett for de kunne vite masse. og så sa dere at den ikke viste det. så sa jeg det igjen og dere ville ikke si det og nekte på det. og så ble det stille og da var det også feil med avisa. så avisa har alltid feil hvis dere skal bestemme det hele tiden. og så nå skal dere bruke avisa igjen hvis sanchez skal til city. så nå er avisa god igjen altså. men den var ikke god på ronaldo saken. og så snakket de med avis i england og jeg sa de kunne vite masse i england også. men dere sa at de ikke viste det. men nå skal de vite igjen hvis det ikke er bra for city. så dere skal ha nyhetene som ikke liker city. men hvis nyhet og avisa snakker bra om city da skal dere ikke ha det og sier at spilleren skal til spania og slikt altså. så dere som ikke er seriøse på det men dere skal angripe folk i city på vg men dere som er ekle og forandrer det. og snakke om fotball gjør dere? neida. dere ekler dere på oss og er frekke og skal si folk ikke skrive skikklig på fotballsida og prøve og skremme folk i city vekk. for de skal liksom ikke ha lov og skrive her de da og bare andre lagene som har lov til og skrive? stygt og plage folk med skrivinga og ikke snakke fotball og bare angripe. så hvorfor skal ikke sanchez til city da? dere skal jo si hva han tenker også dere men dere er ikke han. så dere kan ikke vite det heller da. men så hvis han sier han vil til city da skal dere ikke høre på han lengre. så dere som skal bestemme dere for hva som skal være best. forandre regelen etterpå og så vil dere ikke ha den. stakkars folkene i avisa og dere som skal si mot dem alltid. og så hvis de har rett så skal dere ikke si det. men hvis de har feil på det da skal dere snakke masse igjen så ikke lett når dere er sånn heller det. så dere kan ikke vite at han ikke skal til city heller men dere skal si det likevel men dere er ikke han. så ikke si det da.

Hørt om avsnitt?

danielnathan
danielnathanInnlegg: 5698
20.06.11 01:08
F_Brandy: Tipper norsklæreren i 8. klasse gleder seg til første tentamen.

Haha

FSOAH
FSOAHInnlegg: 3235
20.06.11 01:09

Og folk sier trolling er negativt for forumet? Hah.

- Fylte snøegg og andre historier

Bleke
BlekeInnlegg: 16442
20.06.11 01:09
palnese: Jeg har prøvd å lese det inlegget en 8-10 ganger nå. Jeg klarer bare ikke å komme lenger enn fire-fem linjer

Har lest innlegget fullstendig nå, og jeg forstår ingenting, absolutt ingenting. Det er det lengste og mest meningsløse innlegget på VGD jeg noensinne har lest. Helt sikkert det dårligste innlegget som er skrevet på VGD også. Og det finnes en del innlegg her inne.

MancityPower er gjennomført trollete, helt utrolig at han fortsatt får lov til å herje her inne. De fleste troll kan jo faktisk skjerpe seg, men ManCityPower er virkelig one of a kind.

grøttumsleivbråten
grøttumsleivbråtenInnlegg: 4090
20.06.11 01:11
danielnathan: Hørt om avsnitt?

Tror ikke random generatoren hans er utstyrt med sånne avanserte tegn....men han bør vel snart oppgradere den?

slayerized
slayerizedInnlegg: 2948
20.06.11 01:20

å ja så dere skal si at han ikke skal dere nå. for dere er ikke han men dere skal snakke han likevel også dere. så dere kan ikke vite det dere. så dere skal vite det han tenker og si at han skal det men dere vet ikke og så skal dere skrive det likevel. så dere lese tankene hans og skal snakke for han. og så sier dere at han skal ha ferie i spania og barcelona og spille der men ikke sikkert på det heller for han kan tenke på city og vite at city slo barcelona også de. for dere skal glemme kampen igjen dere nå og si at den ikke er det og ikke viktig. hver gang vi sier den så skal dere snakke den ned og nå skal dere si at han ikke vil til city og ikke vet om kampen. ikke sikkert han vet om kampen men hva så da? han kan vite masse annet og det kan være lurt og gå til city også det. masse lønn og så vet han at han kan vinne masse senere også og så kommer det mer spillere også det. så ikke bare andre lag men city også som får nye og det skjer masse i city også. for dere som skal si barcelona har masse nye og kan hente mange men det kan city også for masse som skal skje senere også og ikke bare barcelona hvis dere trodde det. og så været skal være best men ikke sikkert han tenker på været. og så hvis han skal til city så skal dere snakke ned spilleren men barcelona da skal han være god. så dere som forandrer det igjen dere. for alt skal være mot city på dere nå. og så vist det er andre lag så da skal dere ikke si det lengre. forandre ting igjen og snakke annledes med andre lagene men ikke til city så dere skal bare tie stille og ikke forandre regelen dere. og så er det alltid også det. og så sa jeg at city var best og så skulle dere spørre. og så sa jeg at vi kunne se tabellen og da skulle dere si nei. og så senere så skulle dere ha tabellen igjen og jeg sa vi måtte se kampene for og se det. og så skal dere ha tabellen plutslig men ikke først. og så sa jeg. skulle vente til etter sessongen da for dere sa det først. men nei. nei nei nei nei hele tiden på dere og masse barsnlig tøys og ekling. så sa jeg at vi får vente men så skulle dere si tabellen igjen. så dere som forandret det. og så skal dere gjøre det igjen for jeg sa spilleren kunne komme og da skal dere si det ikke er så viktig lengre. men hvis det er andre lag så skal dere si andre ting. og så etter sessongen så skulle dere bruke det igjen. og så skulle dere snakke ned cupen. alltid med city men hvis andre lag så skal dere ikke si det. slo united men dere skulle ikke si det og bare snakke om premier legue. så sa jeg at måtte vinne alle kampene  men ikke premier legue for cupen var vanskligst og best og dere nei igjen. så først så snakket dere om cupen men etterpå så skulle dere ikke snakke om den. og glemme den men premier legue skulle dere ha og veddemål. og så når jeg sa zenon sa vi skulle vente litt med og si det så skulle dere glemme det men dere gjorde det ikke først men etterpå da skulle dere gjøre det plutselig også dere. så hvorfor cupen er dårlig da? skal ikke snakke dårlig om den og det er jo champions legue neste sessong så han kan ville til city også. for city skal kjempe premier legue cupen og champions legue. så han kan se at det kan være lurt og spille i city neste sessong. ronaldo kan også komme. ingen som vet det men det kan skje. men vi skal ikke være sikre på det men han kan ville det. og så skal dere hysje avis når de skriver at spillere vil til city men hvis de ikke vil det da skal dere ha avisa igjen. så dere skal ekle dere og si at avisa ikke har rett også dere. men bare hvis det passer på det dere skal si. hvis ikke så skal dere forandre det igjen. først så sa jeg at avisa kunne ha rett for de kunne vite masse. og så sa dere at den ikke viste det. så sa jeg det igjen og dere ville ikke si det og nekte på det. og så ble det stille og da var det også feil med avisa. så avisa har alltid feil hvis dere skal bestemme det hele tiden. og så nå skal dere bruke avisa igjen hvis sanchez skal til city. så nå er avisa god igjen altså. men den var ikke god på ronaldo saken. og så snakket de med avis i england og jeg sa de kunne vite masse i england også. men dere sa at de ikke viste det. men nå skal de vite igjen hvis det ikke er bra for city. så dere skal ha nyhetene som ikke liker city. men hvis nyhet og avisa snakker bra om city da skal dere ikke ha det og sier at spilleren skal til spania og slikt altså. så dere som ikke er seriøse på det men dere skal angripe folk i city på vg men dere som er ekle og forandrer det. og snakke om fotball gjør dere? neida. dere ekler dere på oss og er frekke og skal si folk ikke skrive skikklig på fotballsida og prøve og skremme folk i city vekk. for de skal liksom ikke ha lov og skrive her de da og bare andre lagene som har lov til og skrive? stygt og plage folk med skrivinga og ikke snakke fotball og bare angripe. så hvorfor skal ikke sanchez til city da? dere skal jo si hva han tenker også dere men dere er ikke han. så dere kan ikke vite det heller da. men så hvis han sier han vil til city da skal dere ikke høre på han lengre. så dere som skal bestemme dere for hva som skal være best. forandre regelen etterpå og så vil dere ikke ha den. stakkars folkene i avisa og dere som skal si mot dem alltid. og så hvis de har rett så skal dere ikke si det. men hvis de har feil på det da skal dere snakke masse igjen så ikke lett når dere er sånn heller det. så dere kan ikke vite at han ikke skal til city heller men dere skal si det likevel men dere er ikke han. så ikke si det da.

25 tommler takk?

Daniel_Parejo
Daniel_ParejoInnlegg: 11310
20.06.11 01:26
mancitypower: å ja så dere skal si at han ikke skal dere nå. for dere er ikke han men dere skal snakke han likevel også dere. så dere kan ikke vite det dere. så dere skal vite det han tenker og si at han skal det men dere vet ikke og så skal dere skrive det likevel. så dere lese tankene hans og skal snakke for han. og så sier dere at han skal ha ferie i spania og barcelona og spille der men ikke sikkert på det heller for han kan tenke på city og vite at city slo barcelona også de. for dere skal glemme kampen igjen dere nå og si at den ikke er det og ikke viktig. hver gang vi sier den så skal dere snakke den ned og nå skal dere si at han ikke vil til city og ikke vet om kampen. ikke sikkert han vet om kampen men hva så da? han kan vite masse annet og det kan være lurt og gå til city også det. masse lønn og så vet han at han kan vinne masse senere også og så kommer det mer spillere også det. så ikke bare andre lag men city også som får nye og det skjer masse i city også. for dere som skal si barcelona har masse nye og kan hente mange men det kan city også for masse som skal skje senere også og ikke bare barcelona hvis dere trodde det. og så været skal være best men ikke sikkert han tenker på været. og så hvis han skal til city så skal dere snakke ned spilleren men barcelona da skal han være god. så dere som forandrer det igjen dere. for alt skal være mot city på dere nå. og så vist det er andre lag så da skal dere ikke si det lengre. forandre ting igjen og snakke annledes med andre lagene men ikke til city så dere skal bare tie stille og ikke forandre regelen dere. og så er det alltid også det. og så sa jeg at city var best og så skulle dere spørre. og så sa jeg at vi kunne se tabellen og da skulle dere si nei. og så senere så skulle dere ha tabellen igjen og jeg sa vi måtte se kampene for og se det. og så skal dere ha tabellen plutslig men ikke først. og så sa jeg. skulle vente til etter sessongen da for dere sa det først. men nei. nei nei nei nei hele tiden på dere og masse barsnlig tøys og ekling. så sa jeg at vi får vente men så skulle dere si tabellen igjen. så dere som forandret det. og så skal dere gjøre det igjen for jeg sa spilleren kunne komme og da skal dere si det ikke er så viktig lengre. men hvis det er andre lag så skal dere si andre ting. og så etter sessongen så skulle dere bruke det igjen. og så skulle dere snakke ned cupen. alltid med city men hvis andre lag så skal dere ikke si det. slo united men dere skulle ikke si det og bare snakke om premier legue. så sa jeg at måtte vinne alle kampene  men ikke premier legue for cupen var vanskligst og best og dere nei igjen. så først så snakket dere om cupen men etterpå så skulle dere ikke snakke om den. og glemme den men premier legue skulle dere ha og veddemål. og så når jeg sa zenon sa vi skulle vente litt med og si det så skulle dere glemme det men dere gjorde det ikke først men etterpå da skulle dere gjøre det plutselig også dere. så hvorfor cupen er dårlig da? skal ikke snakke dårlig om den og det er jo champions legue neste sessong så han kan ville til city også. for city skal kjempe premier legue cupen og champions legue. så han kan se at det kan være lurt og spille i city neste sessong. ronaldo kan også komme. ingen som vet det men det kan skje. men vi skal ikke være sikre på det men han kan ville det. og så skal dere hysje avis når de skriver at spillere vil til city men hvis de ikke vil det da skal dere ha avisa igjen. så dere skal ekle dere og si at avisa ikke har rett også dere. men bare hvis det passer på det dere skal si. hvis ikke så skal dere forandre det igjen. først så sa jeg at avisa kunne ha rett for de kunne vite masse. og så sa dere at den ikke viste det. så sa jeg det igjen og dere ville ikke si det og nekte på det. og så ble det stille og da var det også feil med avisa. så avisa har alltid feil hvis dere skal bestemme det hele tiden. og så nå skal dere bruke avisa igjen hvis sanchez skal til city. så nå er avisa god igjen altså. men den var ikke god på ronaldo saken. og så snakket de med avis i england og jeg sa de kunne vite masse i england også. men dere sa at de ikke viste det. men nå skal de vite igjen hvis det ikke er bra for city. så dere skal ha nyhetene som ikke liker city. men hvis nyhet og avisa snakker bra om city da skal dere ikke ha det og sier at spilleren skal til spania og slikt altså. så dere som ikke er seriøse på det men dere skal angripe folk i city på vg men dere som er ekle og forandrer det. og snakke om fotball gjør dere? neida. dere ekler dere på oss og er frekke og skal si folk ikke skrive skikklig på fotballsida og prøve og skremme folk i city vekk. for de skal liksom ikke ha lov og skrive her de da og bare andre lagene som har lov til og skrive? stygt og plage folk med skrivinga og ikke snakke fotball og bare angripe. så hvorfor skal ikke sanchez til city da? dere skal jo si hva han tenker også dere men dere er ikke han. så dere kan ikke vite det heller da. men så hvis han sier han vil til city da skal dere ikke høre på han lengre. så dere som skal bestemme dere for hva som skal være best. forandre regelen etterpå og så vil dere ikke ha den. stakkars folkene i avisa og dere som skal si mot dem alltid. og så hvis de har rett så skal dere ikke si det. men hvis de har feil på det da skal dere snakke masse igjen så ikke lett når dere er sånn heller det. så dere kan ikke vite at han ikke skal til city heller men dere skal si det likevel men dere er ikke han. så ikke si det da

Jeg skjønner ikke hva du mener!!!

(Innlegget ble redigert 20.06.11 01:30)

Old_School
20.06.11 01:39
Daniel_Parejo: Jeg skjønner ikke hva du mener!!!

Stikkordet er "dere". Han vil at vi skal telle hvor mange ganger han skriver ordet "dere". Og til slutt etter å ha lest hele dritten må vi ta flere pinex-forte på en gang:)

(Innlegget ble redigert 20.06.11 01:39)

Roverboy
RoverboyInnlegg: 68
20.06.11 01:42

Jeg blir svimmel av å lese det innlegget til Daniel_Parejo.

Hjeeelp!

(Innlegget ble redigert 20.06.11 01:42)

Daniel_Parejo
Daniel_ParejoInnlegg: 11310
20.06.11 01:44
Old_School: Og til slutt etter å ha lest hele dritten må vi ta flere pinex-forte på en gang:)

Haha.

Jeg blir helt ør i hodet. Aldri før har det vært mer passende å si at ord blir overflødig..

Roverboy
RoverboyInnlegg: 68
20.06.11 01:45

Ops, mente mancitypower. Der kan dere se, jeg ble så svimmel at jeg blandet og surret helt! :P

Draciger
DracigerInnlegg: 10009
20.06.11 01:47

Jeg prøvde virkelig å lese gjennom innlegget men jeg datt ut som flesteparten.

Old_School
20.06.11 01:49

Det er på tide at dere skjønner at mancitypower er ingen troll. Han er rett og slett en beta VGDrobot som poster random innlegg som gjerne dannes av 5-10 ord. Som "jeg","dere", "men", "hvis", "skal", "han", "vi", "de" og slikt.

Håper denne roboten blir oppgradert fra beta til en full versjon snart. Håper mod får med seg dette innlegget.

(Innlegget ble redigert 20.06.11 01:50)

Mtjc
MtjcInnlegg: 1222
20.06.11 02:12

Manchester City win the battle for Alexis Sanchez in £40m deal.

...Bare jeg som er lei av denne sagaen? Få det gjort ffs.

Old_School
20.06.11 02:16
Mtjc: Manchester City win the battle for Alexis Sanchez in £40m deal. ...Bare jeg som er lei av denne sagaen? Få det gjort ffs.

Er nok mancitypower som står bak det ryktet!:)

Hadde man spurt Udinese så ville de gjerne solgt til City siden de har mest penger og vil betale mest. Men spilleren vil nok til Barcelona. Vil nok sitte for det meste på benken og få mindre i lønn enn det han kunne fått i United og City. Men det vitner bare om at spilleren ønsker sterkt å dra til Barcelona.

En 25-årig spiss fra Barcelona B, drar den motsatte veien.

(Innlegget ble redigert 20.06.11 02:16)

Rhino9
Rhino9Innlegg: 8538
20.06.11 02:19
Old_School: dra til Barcelona.

Det er solfylt og glamorøst. samt muligheten til å være en del av et av tidenes beste lag.

Mtjc
MtjcInnlegg: 1222
20.06.11 02:19
Rhino9: Det er solfylt og glamorøst. samt muligheten til å være en del av et av tidenes beste lag.

Fasiten.

Old_School
20.06.11 02:22

Ja, og ingen overraskelse at en ung og talentfull spansktalende spiller heller vil til Barcelona enn opp til forblåste nord England.:)

Rhino9
Rhino9Innlegg: 8538
20.06.11 02:25
Old_School: Ja, og ingen overraskelse at en ung og talentfull spansktalende spiller heller vil til Barcelona enn opp til forblåste nord England.:)

Nei, de har et liv rundt også. Ofte med familie, og da er det sikkert digg for dem å bo i sola med et språk de snakker.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg