Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aston Villa Football Club

NYTT TEMA
bønna1

bønna1
23.10.20 23:12

Villaprofeten, og den selverklærte fotballeksperten, leser kun, og holder klokelig kjeft.

Dani_e

Dani_e
23.10.20 23:47

Er det mulig at spillerne har fått for lite hvile siden forrige kamp? Jeg syns alle egentlig virka meget slitne hele kampen. 

Othellos

Othellos
23.10.20 23:51
Dani_e: Er det mulig at spillerne har fått for lite hvile siden forrige kamp? Jeg syns alle egentlig virka meget slitne hele kampen.

Tror vi rett å slett møtte ett bedre trent lag. Og når vi senker oss 10% for vi har hatt skikkelig flyt til nå så ender det sånn.

Liverpool så like daffe ut når vi grusa dem. Idag var vi Liverpool..

Men vi har hatt en kanonstart på sesongen, bare heve seg og ta Southampton neste så er denne kampen glemt. Vi trengte en vekker for å se at ingen poeng kommer lett i noen kamp i PL.

Små marginer dog, hadde vi tatt ledelsen er eg rimelig sikker på det hadde blitt ny seier. Men vi må tåle sånne nesetyvere, om ikke har vi ikke noe i PL å gjøre

Villans20

Villans20
24.10.20 09:25

Vanvittig naivt av Smith. Skuffende.

Wolves viste at dersom du ikke tillatter dem kontringsmuligheter er ikke Leeds et farlig fotballlag.

Wolves var geniale mot dem. Lot dem spring som gale i første. Parkerte bussen og ventet til Leeds ble slitne før de kjørte på. Nuno Santo er en smart trener.

(Innlegget ble redigert 24.10.20 09:30)

Astonstian

Astonstian
24.10.20 14:21
Dani_e: Er det mulig at spillerne har fått for lite hvile siden forrige kamp? Jeg syns alle egentlig virka meget slitne hele kampen.

Vi spilte på søndag, Leeds spilte på mandag. De løp som galematias på mandagen også og de virker å være veldig godt trent.

Dani_e

Dani_e
24.10.20 14:38
Astonstian: Vi spilte på søndag, Leeds spilte på mandag. De løp som galematias på mandagen også og de virker å være veldig godt trent.

Absolutt, men hvorfor var vi så slitne? Jeg så det ganske tidlig at det ikke var like mye sprut i beina, selv om første omgang var jevn og vi skapte 2 digre sjanser i starten av 2. omgang så falt alle bare totalt sammen etter 0-1 målet. Det må være noe mer enn kun mental svikt. 

Uansett så var dette en kamp med marginer. Litt samme som Liverpool-kampen. Alt gikk inn for oss mot Liverpool og alt gikk inn på oss i går. Shit happens. 

Fernandovonarb

Fernandovonarb
24.10.20 14:38

Ta et lite søk på murderball Astonian. Treningsmetode som Bielsa står bak, som gjør at vi har et veldig godt trent lag. Assistenten i fjor dro til Huddersfield og har innført det der også, og tipper det samme vil skje der også med løpskapasitet og ballinnehav.

Hadde en liten mistanke om at Villa ville passe oss bedre fordi dere ville vinne med å spille offensiv fotball og ikke ta en Wolves med å ligge i forsvar og ta kontringer. Slike kamper vant vi i fjor, mens wolveskampene tapte vi for å si det enkelt. Dere har uansett fått en fantastisk start.

Dani_e

Dani_e
24.10.20 15:10
Fernandovonarb: Dere har uansett fått en fantastisk start.

Det har dere også. Vi havner nok begge rundt 10 plass

Villans20

Villans20
24.10.20 15:11
Dani_e: Absolutt, men hvorfor var vi så slitne? Jeg så det ganske tidlig at det ikke var like mye sprut i beina, selv om første omgang var jevn og vi skapte 2 digre sjanser i starten av 2. omgang så falt alle bare totalt sammen etter 0-1 målet. Det må være noe mer enn kun mental svikt.  Uansett så var dette en kamp med marginer. Litt samme som Liverpool-kampen. Alt gikk inn for oss mot Liverpool og alt gikk inn på oss i går. Shit happens.

Smith bruker bare 12 spillere.

I lengden kan de bli utslitt fortsetter han sånn.

Jeg forstår at benken ikke holder et like bra nivå som startelleveren, men friske bein er fortsatt et bedre alternativ enn utslitte spillere.

Villans20

Villans20
24.10.20 22:25

Da datt vi ned til 3 plass

Villaforever82

Villaforever82
24.10.20 23:04

Ingenting og sippe lenge over. Future looks bright. Leeds var bedre enn oss i andre omgang spesielt, kampen kunne vært annerledes om vi hadde fått den «scoringen» som ble reddet på streken feks. Uansett hadde Leeds et vanvittig aggressivt trøkk på i hele kampen, og akkurat når jeg satt og ventet på at de skulle bli slitne og åpne opp - så scorer Patrick Bamford. Så ikke den komme, at han skulle score hatrick, mulig jeg fullstendig har undervurdert hans kvaliteter tidligere. Han oppførte seg som en unge i den «skandalekampen» i Championship, men skal gi han masse kred for nivået hans her. Også enig i at Wolves helt klart dro en mer kynisk og defensiv linje i sin kamp mot Leeds, typisk Nuno egentlig. Men det holdt på å straffe seg det også, Leeds var bare ikke særlig effektive foran mål i den kampen. 

Til det som Villans20 adresserer: Benken vår ser helt klart alt for tynn ut fortsatt.Vi bør hente inn et par toppspillere i januar som kan presse førsteelveren. Fordi - skadene vil komme. Ungdomsavdelingen har helt klart noen gode kandidater på gang. Ramsey, Barry bla. Men tror vi må ha inn minst en offensiv + en defensiv spiller av god klasse i januar, for å stå løpet ut. 

(Innlegget ble redigert 24.10.20 23:08)

Villans20

Villans20
24.10.20 23:06
Villaforever82: Til det som Villans20 adresserer: Benken vår ser helt klart alt for tynn ut fortsatt.Vi bør hente inn et par toppspillere i januar som kan presse førsteelveren. Fordi - skadene vil komme. Ungdomsavdelingen har helt klart noen gode kandidater på gang. Ramsey, Barry bla. Men tror vi må ha inn minst en offensiv + en defensiv spiller av god klasse i januar, for å stå løpet ut.

Jeg forstår hva du sier men når jeg ser på stallen til Leeds ser jeg ikke mye kvalitet, men Bielsa får likevel mye ut av dem. Hver eneste en av dem.

Føler Smith er litt som Solskjær. Altfor avhengig av individuel magi istedenfor et bra spillemønster og system hvor alle i stallen kan komme inn og gjøre en jobb.

Liverpool kampen var bra. En klar plan. Men i går var vi ekstremt naive og 2 trinn tilbake. 12 poeng av 15 mulige er sinnsykt bra, men fikk forrige sesong vibes fra kampen i går. Er ikke tapet i seg selv som var problemet- Jeg kan tåle å tape kamper, men ikke på den måten. Vi rakna sammen som lag etter 0-1.

'Forhåpentligvis reiser vi oss mot Soton.

(Innlegget ble redigert 24.10.20 23:11)

Villans20

Villans20
25.10.20 22:16

Leicester helt i nakken på oss nå.

Vi er kun på 3 plass på grunn av målforskjell :o

Taniitaa

Taniitaa
25.10.20 23:01

Når jeg tenker på Villa, så tenker på en sang fra Terje Tysland, nå går det på rævva. Jeg trodde de hadde kjøpt en god spiss, men der tok jeg jammen feil. Det var bare Liverpool som var fryktelig dårlig defensivt i den kampen.

Dani_e

Dani_e
01.11.20 12:48

Trez vraket etter 1 dårlig kamp der alle var dårlige. Litt harsh, men fint å rullere på spillerne. Traore kommer inn. Ellers samme lag som sist. 

pregra

pregra
01.11.20 13:05

Nå er vi offisielt tilbake til det dritet vi så nesten hele forrige sesong. Faen ikke på i det hele tatt vøtt. 

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:08

Der fikk vi en advarsel. På tide å våkne nå. 

pregra

pregra
01.11.20 13:08

Blir regelrett overkjørt fra første sekund. Ser ut som det er bly i skoa på samtlige mann.

Faquarl

Faquarl
01.11.20 13:11

Southampton er bedre enn Liverpool?

MikaelZ

MikaelZ
01.11.20 13:15

Våknet litt. Håper Konsa og Cash blir litt tryggere med ballen utover kampen. At trezeguet ikke er på banen gir mye mer trykk på høyresiden

pregra

pregra
01.11.20 13:22

Lærer selvsagt aldri. McGinn ser ut som en miniputt i den duellen der.

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:23

Hvorfor markerer McGinn han? 

pregra

pregra
01.11.20 13:24

Gudene veit.

Trenger ikke se flere repriser av den der ass.

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:28

Feilkast av Soton før frisparket som ble mål. 

pregra

pregra
01.11.20 13:35

Flott satt selvsagt. Kan ikke gi han muligheten derfra, da fortjener vi å bli straffet.

er så drittlei disse lange oppspillene til Watkins, hva faen skal han gjøre?

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:36

For et frispark. 

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:37

Merkelig hvor på og aktive hele laget var de første kampene. Nå er det bare daffing rundt og ingen innsats. Hvor er løpene til Barkley og McGinn? Hvor er backene? 

Astonstian

Astonstian
01.11.20 13:45

De tenker vel på sted er langt på vei til å klare målet om 35 poeng og slippe nedrykk, så da er det bare å sole seg. 

Dani_e

Dani_e
01.11.20 13:46

Fy faen 

pregra

pregra
01.11.20 13:46

Aston Villa slik vi kjenner dem er definitivt tilbake. Så vanvittig søppel.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg