Warnock kommer til å slå ned dommeren etter kampen sant?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Warnock kommer til å slå ned dommeren etter kampen sant?
Dette lukter kampfiksing.
Åssen er det mulig? Her bør Chelsea tilby omkamp med to måls handicap. Den svakeste dommerprestasjonen jeg har vært vitne til ever. Stakkars Cardiff.
(Innlegget ble redigert 31.03.19 16:57)
Jeg ønsker Cardiff på hode og rævva ned. Drittfotball og en ufyselig manager. Men i dag føler jeg virkelig med dem. Til og med Warnock har jeg sympati med nå.
Jeg ønsker Cardiff på hode og rævva ned. Drittfotball og en ufyselig manager. Men i dag føler jeg virkelig med dem. Til og med Warnock har jeg sympati med nå.
Bra Barkley veldig bra, håper du og er ferdig til sommeren, makan til en middelmådighet
Godt løst av Sarri
«Det var så lite ja. Ikke enkelt å vinne når dere ikke brukere flere milliarder enn de andre lagene.»
Sa han som holder med Barca. Ler meg ihjel...
Fiffi kynisk triks for å drøye tiden der.
Chelsea ble også snytt for straffe i første. Gult kort til Rudiger er korrekt da, Cardiff-spilleren ikke ville nådd ballen før Kepa.
Jeg håper Pawson fikk en stor sum fra Chelsea før kampen, bør vel fritas fra jobben.
(Innlegget ble redigert 31.03.19 16:59)
Det er vel strengt tatt snart på tide med VAR i PL, herregud
Russerne styrer ikke bare det amerikanske valget
Hentetur.
Vikktttiiiiig, men han må vekk asap
Forskjellen er at vi har aldri stoppet å vinne.
Det har dere. LOL.
Gamlingen hos Cardiff får infarkt snart.
Gi nå blanke faen i å svare trollet da.
Heia Chelsea.
(Innlegget ble redigert 31.03.19 17:03)
Ross Barkley, for en spiller.
Helt fortjent seier hvor vi vinner enkelt takket være Sarris taktiske intelligens. Er så glad vi ikke er en sånn klubb som er avhengig av å få hjelp fra dommere som mange andre klubber er, men at vi gjør jobben selv. Takk for i dag.
(Innlegget ble redigert 31.03.19 17:03)
I dag var vi gode. Ingen grunn til å tvile på at fjerdeplassen er vår!
Chelsea er et helt annet lag med Giroud på banen. Har fysisk tilstedeværelse, som tar mye av oppmerksomheten. Hadde jeg vært manager, så hadde han vært den første på blokken før hver kamp.
Håper klovnen snart fjerner Barkley og Jorginho fra den midtbanen
Dere vinner greit pga donmerteamet
Fra og med 2008-09 sesongen:
Chelsea: 1 CL, 1 EL, 3 PL, 4 FAC, 1 LC
ManU: 1 EL, 3 PL, 1 FAC, 3 LC
ManC: 3 PL, 1 FAC, 4 LC
Mener du fortsatt at Chelsea ikke er mestvinnende i England siste 10? Hold deg til kebab.
(Innlegget ble redigert 31.03.19 17:11)
Grusom dommer trio sørget for at Chelsea vant denne kampen
Flakselaget Chelsea. Linjedommeren får en pen sum penger av Chelsea i posten.
City 4 CL?
Tror Cardiff tenker at med VAR idag hadde kanskje plassen vært reddet... Makan til horribel dommertabbe... 1 meter offside faktisk...
«City 4 CL?»
Godt at du gjør deg like dum som vanlig :)